آیا به دنبال سواحلی در استانبول هستید که بتوانید تعطیلات خود را در آن سپری کنید؟ سواحل بیکوز ریوا با دریای زیبای خود در انتظار شماست.

سواحل ریوا

ریوا منطقه ای از ناحیه بیکوز در سمت آناتولی استانبول است. سواحل ریوا از جمله سواحلی است که افراد می توانند در تور استانبول شنا کنند. اگرچه عرض جغرافیایی نسبتاً وسیعی دارد، اما به دلیل شلوغی استانبول و طول جغرافیایی کم، می توان گفت که اگر جای سوزن انداختن نیست، به خصوص در تعطیلات آخر هفته، ازدحام جمعیتی وجود دارد. اگر فرصت دارید، رفتن در طول هفته کمی شما را از شلوغی استانبول نجات می دهد.

سواحل ریوا

سواحل ریوا، مانند دریای سیاه، عموماً دارای آب مواج و کدر هستند. اما اگر هوا بدون باد و آرام باشد، مواقعی مانند استخر است. اگر زمانی که هوا خوب است بروید، می توانید به راحتی شنا کنید. مانند تمام سواحل استانبول، سواحل ریوا نیز دارای ساحل بسیار سنگلاخی هستند. علاوه بر این، بسیاری از بازدیدکنندگان از جلبک دریایی و همچنین سنگ های موجود در دریا ناراحت هستند. در حالی که همه می توانند در روزهای دوشنبه، شنبه و یکشنبه از این منطقه استفاده کنند، تنها زنان می توانند چهار روز در هفته، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از آن استفاده کنند. هزینه ورودی به ساحل 8 لیر است. برای استفاده از آفتابگیر و چتر باید 10 لیر بپردازید.

رسیدن به ریوا

می توانید با ماشین شخصی خود به منطقه بروید یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. از مرکز شهر بیکوز 22 کیلومتر و تا پیچ TEM Kavacık 23 کیلومتر فاصله دارد. سواحل تقریباً 10 دقیقه با مرکز ریوا فاصله دارند. برای سواحل ریوا می توانید از اتوبوس IETT به شماره 137 یا مینی بوس ها و مینی بوس های منطقه استفاده کنید.

ساحل Riva Elmasburnu ساحل

Elmasburnu در پارک طبیعی Riva Elmasburnu واقع شده است. پارک طبیعت همچنین دارای یک منطقه تفریحی زیبا در کنار ساحل است. در پارک طبیعت مناطق کمپینگ و پیک نیک و بوفه وجود دارد. همچنین یک رستوران داخل آن وجود دارد که می توانید نیازهای خوردن و آشامیدن خود را برآورده کنید.هزینه ورودی برای هر نفر 8 لیر لیر است، همچنین باید برای صندلی های آفتابگیر، چتر، دوش و کابین رختکن 5 تا 10 لیر بپردازید. تفاوت ساحل الماسبورنو با سایر سواحل ریوا این است که دارای منطقه کمپینگ است. دوستداران کمپینگ، ساحل الماسبورنو را بیشتر ترجیح می دهند، زیرا دارای منطقه کمپینگ است.

هتل لجند ساحل ریوا هتل

لجند آرام ترین ساحل در بین سواحل ریوا است . تفاوت با سایر سواحل این است که هزینه ورودی کمی بالاتر است، 40 لیر لیر در روزهای هفته و 50 لیر در تعطیلات آخر هفته. هزینه ورودی شامل خدماتی مانند صندلی های آفتابگیر و چتر می باشد. علاوه بر این، آوردن غذا و نوشیدنی از بیرون به ساحل ممنوع است. شما باید نیازهای خود را از بوفه ساحل تامین کنید. علاوه بر این، تنقلاتی مانند ساندویچ، همبرگر و اسپرینگ رول در بوفه وجود دارد. با ماشین شخصی 6-7 دقیقه از مرکز منطقه ریوا فاصله دارد.

سواحل ریوا

اگر به دنبال فرصت های بیشتر برای تعطیلات ساحلی هستید، می توانید اطلاعات دقیقی را از وب سایت گلبرگ سیر یا حساب های رسانه های اجتماعی دریافت کنید. ما همچنان مکان هایی را که در YouTube بازدید کرده ایم با شما به اشتراک می گذاریم. منتظر باشید، تعطیلات خوبی داشته باشید و لذت ببرید! البته سواحل زیادی در تور آنتالیا ارزان هم منتظر شماست.