زمستان گرم، فصل خرید و سفر به کیش

دلتان می خواهد جزیره ای رویایی را تماشا کنید؟ جزیره ای که در آن بتوانید سنگ های زیر آب را هنگام قایق سواری به طور واضح ببینید؟ تور کیش همیشه جزو پرطرفدارترین تورهای داخلی بوده است مخصوصا اگر تور ارزان کیش پیدا کنیم. به ویژه در فصل زمستان. زمستانی معتدل را در کیش تجربه کنید و از زیبایی های این شهر شگفت انگیز، خاطره بسازید. با توجه به اینکه هوای زمستان امسال کمی گرم تر از سال های گذشته است، تجربه زمستانی دل انگیز در کیش را از دست ندهید.

آب و هوای کیش در فصل زمستان چگونه است؟

پیشنهاد ما برای شمایی که قصد سفر به کیش را دارید این است که حتما در فصل زمستان تور کیش را تهیه کنید. چرا که در این فصل برخلاف سایر شهرهای ایران، هوای کیش معتدل و رو به خنکی می رود. میزان بارندگی گاهی زیاد است و شاید این موضوع باعث شود که شما از سایر تفریحاتی که برایش برنامه ریخته اید جا بمانید اما به هر حال این بارندگی مداوم نیست و با کمی برنامه ریزی می توانید به تمامی تفریحات کیش هم برسید. کافی است پیش از سفر به کیش میزان بارندگی را بررسی کنید تا با خیالی آسوده به سفر بروید.

چطور در فصل زمستان سفری ارزان به کیش داشته باشیم؟

سفر به کیش در فصل زمستان معمولا ارزان نیست. یکی از دلایل این موضوع این است که آب و هوای کیش در فصل زمستان بسیار مناسب سفر است. از این رو گردشگران زیادی به این جزیره سفر می کنند. البته که به شلوغی تابستان های کیش نمی رسد چرا که با باز شدن مدارس در فصل زمستان، معمولا خانواده هایی که فرزندان محصل دارند از سفر به این جزیره باز می مانند. اما با این حال خیل عظیمی از گردشگران داخلی و گاها توریست های خارجی در فصل زمستان به این جزیره سفر می کنند. تنها پیشنهاد ما برای سفری ارزان به کیش این است که از تور ارزان کیش استفاده کنید. تور آفرهای ویژه ای که در سفرمی اعلام می شود با نازل ترین قیمت پیشنهاد می شود.

تورهای لحظه آخری چطورند؟

تورهای لحظه آخری کیش هم جزو گزینه هایی هستند که سفری ارزان به کیش را همراه دارند اما زمان مشخصی ندارند و ممکن است هیچ وقت شرایط شما مناسب این نوع تورها نباشد. این تورها معمولا دو روز قبل از حرکت با تخفیفات ویژه ای که دارند ارائه می شوند. به همین دلیل ممکن است برای هر کسی مناسب نباشد. برای دریافت تور ارزان کیش در زمستان کافی است که به وب سایت سفرمی سر بزنید و با خیالی راحت از تورهای تخفیف خورده آن استفاده کنید.

خرید در فصل زمستان در کیش

در فصل زمستان به دو طریق می توانید خریدی ارزان در کیش داشته باشید. اول اینکه در فروشگاه های کیش جنس های مناسب فصل تابستان را پیدا کنید. درواقع اجناسی که برای فصل زمستان نیستند و طرفداران کمتری دارند، شامل تخفیفات ویژه ای می شوند. این در حالی است که در اواخر زمستان نیز می توانید محصولات زمستانی را با تخفیف خریداری کنید. در نزدیکی عید نیز کالاهایی اعم از پوشاک و لوازم آرایشی هم شامل تخفیف می شوند.

سفر

لباس گرم در فصل زمستان ببریم یا نبریم؟

لباس گرم در فصل زمستان گاها مورد نیاز است اما نه آنقدر ضخیم. هوای زمستان کیش مشابه هوای پاییز در تهران و حتی کمی گرمتر است. پس چمدان خود را از لباس های گرم پر نکنید. برعکس. با چمدان خالی بروید که هنگام برگشت از کیش با دست پر برگردید.

عکاسی در کیش در فصل زمستان

فصل زمستان به گونه ای است که هوا معمولا ابری است. هوای ابری بهترین موقعیت برای یک عکاس است تا بدون مزاحمت نورهای شدید، از طبیعت عکاسی کند. اگر می خواهید عکس های زیبایی در کیش از خودتان و این جزیره زیبا بیاندازید، حتما فصل زمستان را برای سفر به کیش انتخاب کنید.

بلیط هواپیمای کیش

 بهترین راه برای سفر به کیش سفر هوایی است. برای این کار خرید بلیط هواپیما برای افرادی که می خواهند به طور مستقل به کیش سفر کنند پیشنهاد می شود. شما می توانید در سفرمی با نازلترین قیمت بلیط هواپیما را خریداری کنید. بلیط هواپیما سفرمی علاوه بر اینکه نازلترین قیمت را دارد، گاهی با تخفیفات ویژه ای نیز ارائه می شود. بلیط لحظه آخری نیز از جمله بلیط هایی است که شما را به کیش رویایی با قیمتی شگفت انگیز و باورنکردنی می رساند.