از روش های آسان مهاجرت به یونان میتوان گلدن ویزا ، تمکن مالی ، دوری کاری و تحصیلی میتوان نام برد که به طور اجمالی توضیح خواهیم داد ::

گلدن ویزا :

بر اساس اصلاحیه ای که در هفته آخر کاری پارلمان یونان ارائه شد، از ابتدای سال ۲۰۲۳ برنامه گلدن ویزا یونان ( اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری)  با دو گزینه ۵۰۰ هزار یورو و ۲۵۰ هزار یورو ارائه خواهد شد.

بر اساس قانون گلدن ویزا هر فرد غیر اروپایی با سرمایه گذاری ۲۵۰ هزار یورو میتواند اقامت کشور یونان را اخذ نماید. یکی از متداولترین راه های سرمایه گذاری در کشور یونان خرید ملک است، که به گلدن ویزا معروف است.

تمکن مالی :

با درخواست برای دریافت اقامت تمکن مالی در یونان تمامی اعضای خانواده می توانند کار اقامت دائم یونان را دریافت نمایند. این روش ساده ترین و سریع ترین روش اخذ اقامت یونان و همچنین کل اروپا محسوب می شود. متقاضی باید بی نیازی خود به کار کردن در ایران و همچنین در اروپا را به اداره مهاجرت یونان ثابت کند.

فرد باید مدارکی ارائه دهد که بدون کار کردن ماهانه حداقل ۲۰۰۰ یورو درآمد دارد. البته توجه داشته باشید در صورت همراه داشتن همسر ۴۰۰ یورو و به ازای هر کدام از فرزندان متقاضی ۳۰۰ یورو به این حداقل درآمد اضافه خواهد شد.

 دور کاری :

کسانی که میتوانند برای اقامت دورکاری یونان اقدام کنند شامل : فریلنسرها ، طراحان وب سایت و برنامه نویسی ،متخصصین ای تی،  طراحان  گرافیک و دیزاین، فعال در حوزه ارزهای دیجیتال وبازارهای مالی آنلاین و تمام مشاغلی که به صورت انلاین قابل انجام میباشد.

این نوع  اقامت نیازی به مدرک زبان ، سابقه سفر و یا شرایط سنی خاصی ندارد؛ تنها متقاضی باید اثبات کند که حداقل درامد ماهانه مورد نیاز را  دارا میباشد و مدارک کاری مرتبط را به وکیل یونانی ارائه دهد تا ایشان از طریق اداره مهاجرت درخواست وی را پیگیری کند.

 

موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا تنها موسسه مهاجرتی با  دو شعبه فعال در ایران و یونان و با سالها تجربه در زمینه اخذ گلدن ویزای یونان؛ آماده ارایه خدمات مستقیم توسط وكلای یونانی به شما عزیزان میباشد.

برای تماس سریع با كارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره و همچنین ثبت نام برای خرید ملك در یونان با مبلغ 250 هزار یورو می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

شماره واتس آپ ایران: ۰۹۱۲۷۳۷۲۳۹۳

شماره واتس آپ یونان: ۳۰۶۹۴۸۱۱۷۰۹۲+