رستوران های ارزان استانبول : خورد خوراک در سفر یکی از مهم ترین بخش از سفر است. شما میتوانید قبل از سفر به کشور مقصد، به دنبال رستوران هایی که با ذائقه شما جو باشد گشته و یک راست به سراغ آن بروید. اما اگر میخواهید غذاهای آن کشور را فقط کم تست کنید،  مورد از بهترین رستوران های ارزان استانبول را معرفی میکنیم. بیشتر رستورانهای این شهر غذاهای بسیار باکیفیتی را برای شما سرو میکنند و در منوی خود انواع غذهای بین المللی، ایتالیایی، مدیترانه ای؛ ترکی و .. را دارند.

کافه رستوران ولوت استانبول

بعد از قدم زدن از کنار پل گالاتا استانبول به کافه رستوران ولوت میرسید. این کافه در مکانی بسیار آرام و دنج قرار داشته و محلی بسیار مناسب برای صرف چای و نوشیدنی است. منوی غذایی کافه رستوران ولوت انواع غذاهای ترکی و سرویس کافه میباشد. این کافه رستوران از نظر توریست ها و گردشگران تور استانبول یکی از بهترین رستوران های انتخاب شده هم به دلیل سبک معماری قدیمی که دارد و همینطور به دلیل امکانات خوبی مثل اینترنت رایگان، شیرینی های خوشمزه و لذیذ، چای، نوشیدنی ها و غذاهای خوش طعم ترکی اش. نهایت قیمت یک وعده در این رستوران پانزده لیر میباشد. کافه رستوران ولوت استانبول به جز روزهای دوشنبه هر روز از ده صبح تا هشت و نیم شب آماده سرویس دهی است.

رستوران بیاض ایزگارا استانبول

این رستوران کوچک که جزو رستوران های ارزان در استانبول میباشد، در کنار بازار بزرگ استانبول محل استراحت بسیاری از توریست ها و گردشگرانی است که بعد از یک خرید حسابی در بازار در این مکان آماده خوردن ناهاری خوشمزه از کباب های ترکی و کوفته های گوشتی کافه رستوران ولوت استانبول است. منوی غذایی کافه رستوران ولوت استانبول فست فود و گریل شده میباشد. همینطور قیمت غذاهای آن از سه لیر تا یازده لیز است. کافه رستوران ولوت استانبول هر روز به جز روزهای یکشنبه از ساعت یازده تا پنج غذا سرو میکند.

رستوران بالکان لوکانتاسی استانبول

اگر دیر وقت شام میل میکنید، رستوران بالکان لوکانتاسی استانبول علاوه بر صبحانه، ناهار و شام، تا دیروقت هم غذا سرو میکند. منوی غذایی این رستوران مناسب برای بیشتر ایرانی ها و مسلمانان است چرا که انواع غذاهای حلال و آسیایی را برای مشتری های خود سرو میکند. حداقل قیمت در رستوران بالکان لوکانتاسی استانبول بیست لیر بوده هر روز از هفت صبح تا ده شب باز میباشد.

رستوران ضیا بابا استانبول

رستوران کوچک و دنج ضیا بابا ‏دارای منوی غذایی، آسیایی، غذاهای حلال و انواع و اقسام غذاهای خوشمزه ترکی میباشد. در رستوران ضیا بابا ‏استانبول وعده های غذاهایی صبحانه،ناهار، شام و شام دیروقت سرو میشود. این رستوران بهترین گوشت و سوسیس های حلال در منظقه را داشته و قیمتی کاملا مناسب دارد. رستوران ضیا بابا ‏استانبول هر روز از ساعت هشت و نیم تا یازده و نیم شب غذا سرو میکند.