شیراز شهر شاعران بزرگ و نام‌آور ایرانی، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شهرهای کشورمان می‌باشد. با فرارسیدن بهار عطر خوش شکوفه‌های بهارنارنج در کوچه خیابان‌های شیراز می‌پیچد و حال‌وهوای دلنشینی را پدید می‌آورد. شیراز در گذشته موردتوجه شاهان و امروزه موردتوجه گردشگران قرارگرفته است. تعداد هتل‌های باکیفیت در شیراز کم نیست، اما هتل پرسپولیس شیراز با ارائه خدمات و امکانات عالی، توانسته امتیاز بالایی از سوی مسافران دریافت کند.

هتل پرسپولیس شیراز یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های شیراز معرفی می‌شود. در ادامه می‌خواهیم این هتل را موردبررسی قرار دهیم.

 

آشنایی با هتل پرسپولیس شیراز

هتل 5 ستاره پرسپولیس باسابقه درخشان، از هتل‌های مطرح شیراز بشمار می‌رود. این هتل در سال 1385 در قلب شیراز فعالیت خود را آغاز نمود و پس از 4 سال فعالیت یعنی در سال 1389 برای ارتقا سطح کیفیت خدمات و امکانات، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

هتل پرسپولیس در 7 طبقه دارای 104 باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. این هتل در طی مدت‌زمان فعالیتش با ارائه خدمات و امکانات بسیار خوب توانسته خاطره خوشی را برای مهمانان خود بسازد. اگر در سفر به شیراز به دنبال هتلی باکیفیت و همچنین با موقعیت مکانی مناسب هستید، با خیال راحت هتل پرسپولیس را رزرو کنید.

 

معرفی واحدهای اقامتی هتل

یکی از بهترین مزیت‌های هتل پرسپولیس، واحدهای اقامتی متنوع است. واحدهای اقامتی هتل پرسپولیس با ظرفیت‌های متفاوت، گزینه خوبی برای اقامت‌های انفرادی و گروهی می‌باشد.

اتاق یک‌نفره

اتاق‌های یک‌نفره هتل پرسپولیس برای مهمانانی طراحی‌شده است که قصد اقامت، به‌صورت تک‌نفری دارند. این اتاق‌ها در فضای 20 مترمربع به‌تمامی امکانات رفاهی مجهز هستند. لازم به ذکر است، اتاق‌های یک‌نفره تنها دارای یک‌تخت یک‌نفره می‌باشد و امکان سرویس اضافه در آن‌ها وجود ندارد.

اتاق دوتخته دبل

اتاق‌های دوتخته دبل، اتاق‌هایی 20 متری با یک‌تخت دونفره هستند. این اتاق‌ها ظرفیت 2 مهمان بزرگ‌سال و 1 کودک نیز دارند. همچنین سرویس اضافه در اتاق‌های دوتخته به‌صورت تخت تاشو می‌باشد.

اتاق دوتخته توئین

اتاق‌های دوتخته توئین ازنظر امکانات مانند همان اتاق‌‌های دوتخته دبل هستند، با این تفاوت که تختخواب‌های این اتاق به‌صورت دو تخت یک‌نفره می‌باشد. سرویس نفر اضافه در اتاق‌های دوتخته توئین نیز به‌صورت تخت تاشو است. در نظر داشته باشید، اتاق‌های دوتخته از امکانات رفاهی کاملی برخوردار هستند.

اتاق سه‌نفره

واحدهای اقامتی سه‌نفره اتاق‌های شیک و تمیزی هستند که متراژ آن 20 مترمربع می‌باشد. ظرفیت اتاق‌های سه‌نفره به این صورت است که امکان اقامت 3 بزرگ‌سال و 1 خردسال وجود دارد. در ضمن قابلیت نفر اضافه به‌صورت تخت تاشو در این اتاق‌ها وجود دارد.

اتاق کانکت چهارنفره

اگر به‌اتفاق خانواده یا دوستانتان می‌خواهید در هتل پرسپولیس اقامت داشته باشید، اتاق‌های کانکت چهارنفره گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. این اتاق‌های دل‌باز 40 متری علاوه بر 4 مهمانان بزرگ‌سال و 1 کودک، قابلیت 2 مهمان اضافه دارند. سرویس نفر اضافه به‌صورت تخت تاشو می‌باشد.

سوئیت رویال چهارنفره

بزرگ‌ترین و گران‌ترین واحد اقامتی هتل پرسپولیس، سوئیت‌های رویال چهارنفره است. این واحدهای اقامتی در فضای 42 متری شامل یک نشیمن و دو اتاق‌خواب می‌باشد. سوئیت‌های چهارنفره به‌گونه‌ای طراحی‌شده که ظرفیت 4 مهمان بزرگ‌سال و 1 خردسال دارد. همچنین امکان اقامت 2 مهمان اضافه در این واحدهای اقامتی وجود دارد.

 

خدمات و امکانات واحدهای اقامتی هتل

هتل

همه واحدهای اقامتی هتل پرسپولیس از خدمات و امکانات یکسانی برخوردار هستند؛ پس تنها کافیست اتاق را بر اساس تعداد نفرات خود انتخاب کنید. هتل پرسپولیس، هر آنچه که مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند فراهم کرده است و همین خدمات و امکانات رفاهی مناسب، باعث شده اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پرسپولیس رضایت مسافران را به خود جلب کند.

تمامی واحدهای اقامتی هتل پرسپولیس، به امکاناتی مثل مبلمان، یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، میز آرایش، کمد لباس، تلفن، اینترنت، روم سرویس، مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و... مجهز هستند.

مسافرانی که مسائل امنیتی در طول اقامت برایشان اهمیت دارد، با رزرو هتل پرسپولیس اقامت راحتی را تجربه خواهند کرد؛ چراکه قفل درب‌های هتل کارتی است و همچنین اتاق‌ها دارای صندوق امانات هستند.

توجه داشته باشید، اقامت در هتل پرسپولیس همراه با صبحانه است و فرقی ندارد کدام واحدهای اقامتی را رزرو کرده‌اید، درهرصورت با صبحانه مفصل رایگان پذیرایی خواهید شد.

 

امکانات عمومی هتل

هتل پرسپولیس ازجمله هتل‌های 5 ستاره مشهور شیراز است؛ بنابراین مسافران انتظار بالایی از این هتل خواهند داشت. به‌جرئت می‌توان گفت امکانات بی‌نظیر هتل، انتظار مسافران را برآورده کرده است.

پارکینگ

اگر قصد دارید با ماشین شخصی به شیراز سفر کنید، قبل از رزرو هتل باید به فکر پارکینگ در محدوده اقامتتان باشید. با رزرو هتل پرسپولیس شیراز مسافران دیگر دغدغه جای پارک نخواهند داشت، چراکه این هتل دارای پارکینگ اختصاص با ظرفیت 20 خودرو است.

لاندری (خشک‌شویی)

اگر در طول اقامت فرزندتان لباس‌هایش را کثیف کرد یا خودتان نیاز به شستشوی لباس‌هایتان داشتید، کافیست لباس‌های چرک را به لاندری هتل تحویل دهید و لباس تمیز اتوکشیده را بگیرید.

خدمات پزشکی

یکی از بهترین امکانات هتل پرسپولیس، وجود خدمات پزشکی در هتل است. درصورتی‌که خدایی نکرده برای مسافران مشکی پیش بیاید، گروه پزشکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی خواهند کرد.

سالن کنفرانس و همایش

اگر در شیراز به دنبال مکانی برای برگزار جلسات کاری یا کنفرانس هستید، هتل پرسپولیس با سالن‌های مجهز به شما کمک می‌کند که جلسات کاری، همایش یا کنفرانس‌های مهم خود را با بهترین کیفیت برگزار کنید.

از دیگر امکانات عمومی هتل پرسپولیس شیراز می‌توان به کافی‌شاپ، کتابخانه، نمازخانه، آرایشگاه مردانه، فروشگاه و غرفه، تالار عروسی، اینترنت، صندوق امانات و... اشاره کرد.

 

امکانات تفریحی‌ورزشی هتل

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده هتل پرسپولیس در میان گردشگران بسیار محبوب واقع شود، امکانات تفریحی‌ورزشی هتل است. این هتل برای رفاه حال مسافران خود امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی تدارک دیده است. اگر قرار باشد یک روز از سفرتان را در هتل بگذرانید قطعاً با امکانات تفریحی هتل می‌توانید روز خاطره‌انگیزی را برای خود بسازید.

سالن بدن‌سازی

خبر خوش برای ورزشکاران این است که هتل پرسپولیس دارای سالن بدن‌سازی با امکانات پیشرفته می‌باشد. ورزشکاران با رزرو هتل پرسپولیس شیراز می‌توانند در طول سفر، تمرینات ورزشی خود را ادامه دهند.

مجموعه آبی

مجموعه آبی هتل پرسپولیس که شامل استخر، سونا بخار، سونا خشک و جکوزی است یکی از پرطرفدارترین امکانات تفریحی هتل بشمار می‌رود. مهمانان مقیم هتل پرسپولیس در طول اقامت از مجموعه بهره‌مند خواهند شد.

بیلیارد

بیلیارد

یکی دیگر از امکانات تفریحی هتل پرسپولیس، بیلیارد است. شما می‌توانید با در طول اقامت با بیلیارد هتل ساعت‌ها خود را سرگرم کنید.

 

معرفی رستوران هتل

همان‌طور که گفتیم، وعده صبحانه به‌صورت رایگان در تمامی واحدهای اقامتی سرو می‌شود؛ اما دیگر وعده‌های غذایی بر عهده خود مسافران است. البته جایی برای نگرانی وجود ندارد، چراکه شما بدون آنکه از هتل خارج شوید می‌توانید در رستوران هتل پرسپولیس غذایتان را نوش جان کنید. در منوی رستوران هتل پرسپولیس انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی با دسرهای خوشمزه سرو می‌شود.

اگر در طول اقامت نیاز به مکانی دنج و آرام داشتید، کافی‌شاپ هتل لوتوس واقع در طبقه اول هتل با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به‌صورت 24 ساعته پذیرای شما است.

هتل شیراز

موقعیت مکانی هتل

هتل پرسپولیس شیراز با توجه به اینکه در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر قرارگرفته، از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. مسافرانی که به هدف تفریح و گشت‌وگذار به شیراز سفر کردند، با خیال راحت هتل پرسپولیس را رزرو کنند. چراکه با طی کردن مسیر کوتاهی به جاذبه‌های دیدنی شهر دسترسی خواهند داشت.

 

چگونه هتل پرسپولیس شیراز را رزرو کنیم؟

اگر قصدتان برای اقامت در هتل پرسپولیس شیراز جدی است، می‌توانید در سایت ایران هتل آنلاین تنها با چند کلیک این هتل 5 ستاره را با تخفیف ویژه رزرو کنید.

 

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم هتل پرسپولیس شیراز که به‌عنوان یکی از هتل‌های برتر 5 ستاره شناخته می‌شود را موردبررسی قرار دهیم. اگر در سفر به شیراز به دنبال اقامتگاهی باکیفیت و درجه‌یک هستید، قطعاً هتل پرسپولیس گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.