هتل هافبرد به هتل‌هایی می‌گویند که علاوه بر یک وعده صبحانه رایگان، وعده ناهار یا شام را هم به انتخاب مهمانان ارائه می‌دهد. تعداد زیادی هتل هافبرد در جزیر کیش نیز وجود دارد که این هتل‌ها شامل انواع هتل‌های لوکس و یا معمولی می باشند. در وب‌سایت "های هتل" می‌توانید انواع هتل هافبرد کیش را با پایین‌ترین قیمت رزرو کنید. در ادامه لیست کاملی از هتل های هافبرد کیش همراه با صبحانه و نهار و نحوه رزرو آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

کیش

رزرو هتل هافبرد کیش در "های هتل" در کمترین زمان

اگر قصد رزرو هتل کیش در های هتل را دارید، بایستی مراحل زیر را گام به گام انجام دهید:

  • ابتدا وارد سایت های هتل، به آدرس hihotel.ir شده و در کادر جستجو ، اطلاعات لازم (شهر مقصد، تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات) را وارد کرده و روی جستجو کلیک نمائید.
  • در مرحله بعد، کلیه هتل های قابل رزرو به همراه اتاق های آن ها، نمایش داده خواهد شد که می توانید با در نظر گرفتن تعداد نفرات و قیمت، اتاق مورد نظر خود را انتخاب نمائید. همچنین می توانید بررسی کنید که آیا هتل مدنظر شما هافبرد است یا خیر؟ در ادامه، در صورت تمایل، با کلیک بر روی گزینه "مشاهده"، می توانید اطلاعات کاملی در خصوص هتل انتخاب شده به دست آورید.
  • در مرحله بعد، قادر خواهید بود که در کادر سمت راست، مشخصات اتاق رزرو شده و زمان اقامت خود را مجددا چک کنید. با تایید اطلاعات وارد شده، بایستی در کادر مقابل، مشخصات رزرو کننده را وارد نمائید.
  • بعد از مطالعه و تایید قوانین رزرو و کنسلی هتل، به صفحه پرداخت آنلاین وارد شوید.
  • در مرحله آخر، منتظر نتیجه استعلام از هتل باشید. بعد از فعال شدن صفحه پرداخت هتل، با پرداخت آنلاین رزرو، اتاق مورد نظر خود را قطعی کنید.

معرفی هتل هافبرد

خدمات هتل هافبرد فقط شامل دو وعده غذایی است. یکی از این وعده‌ها صبحانه و دیگری ناهار یا شام است. تصمیم بین وعده ناهار یا شام به سیاست هتل یا گاهی اوقات ترجیح میهمانان بستگی دارد. برای مثال ممکن است یک هتل، دو وعده صبحانه و ناهار را در نظر گرفته باشد، یا هتلی دیگر وعده‌های غذایی صبحانه و شام را ارائه دهد.

غذاها در هتل های هافبرد، معمولاً به صورت بوفه یا سلف سرویس، سرو می‌شوند. برخی از این هتل‌ها برای مهمانانی که به گردش‌های طولانی می‌روند، گزینه بیرون‌بر نیز دارند. البته لازم به ذکر است که، میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌هایی که در هتل هافبرد سفارش می‌دهید؛ در پایان با شما حساب خواهد شد.

معرفی هتل هافبرد

معرفی هتل های هافبرد کیش

کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری داخلی است. به همین دلیل تعداد زیادی از هتل های کیش با صبحانه و ناهار یا همان هتل های هافبرد، وجود دارد که متقاضیان زیادی هم دارند. این هتل‌ها وعده صبحانه را به صورت رایگان در اختیار مسافر قرار می‌دهند و وعده‌ی دیگر را به انتخاب مسافر قرار می‌دهند. از هتل‌های لوکس و معمولی کیش که هافبرد هستند می‌توان به هتل داریوش کیش، هتل ترنج کیش، هتل مارینا پارک کیش، هتل ارم کیش، هتل لوتوس کیش و ... اشاره کرد.

هتل داریوش کیش

یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین هتل‌های 5 ستاره کیش که خدمات هافبرد ارائه می‌دهد، هتل داریوش کیش است. معماری این هتل از تخت جمشید الهام گرفته شده است که نماد تمدن ایران است. هتل داریوش در شمال شرقی جزیره کیش قرار دارد به همین دلیل دسترسی آن به مراکز خرید کیش و ساحل، بسیار آسان است.

هنگام رزرو هتل داریوش کیش در های هتل می توانید خدمات ارائه شده را در قسمت اطلاعات هر اتاق مشاهده کنید. همانند تصویر زیر در صورتی که اتاق هتل مربوطه به صورت هافبرد ارائه شود، گزینه ناهار را نیز در اطلاعات آن مشاهده خواهید کرد. در غیر این صورت تنها وعده رایگان صبحانه در اطلاعات آن درج می شود.

هتل داریوش

هتل داریوش دارای 4 طبقه مجزا با 168 واحد مختلف است که هرکدام امکانات خاص خود را دارند. همچنین در هتل داریوش کیش، انواع رستوران‌های بین‌المللی و ایرانی وجود دارد. برای مثال رستوران پاسارگاد که مانند هتل، دارای معماری ایران باستان و بسیار چشم‌نواز است. همچنین کافه‌های متعدد زیبا و لوکس هتل داریوش کیش برای قرارها و دورهمی‌های دوستانه یکی فضای عالی محسوب می‌شود.

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی هتل ساحلی زیبا و منحصر به فرد در جزیره کیش است. این هتل که در نوع خود جز بهترین هتل‌های خاورمیانه است، روی آب ساخته شده است و نمای آن از بالا شبیه یک بته جقه است. هتل ترنج کیش جز بهترین هتل های پنج ستاره کیش محسوب می‌شود و موقعیت آن در شمال غربی جزیره کیش و در منطقه‌ای بکر و اکوسیستمی می‌باشد.

اتاق‌های این هتل دارای بالکن اختصاصی رو به دریا و کف شیشه‌ای هستند و منظره‌ای شگفت‌انگیز را به مسافران ارائه می‌دهد. از جمله زیبایی‌های بصری که می‌توانید در هتل ترنج به مشاهده آن‌ها بپردازید، طلوع و غروب خورشید، تصاویر زیبای دریا، حرکت موجودات دریایی، ساحل و ... است. این هتل دارای 100 واحد اقامتی با امکانات فراوان است و یک هتل هافبرد کیش است. لازم به ذکر است که قیمت هتل ترنج کیش در فصول مختلف سال متغیر است، اما شما می‌توانید در "های هتل"، این هتل زیبا را با بهترین قیمت ممکن رزرو کنید.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از بهترین هتل های همراه با نهار کیش است. این هتل 4 ستاره چشم‌اندازی زیبا به ساحل دارد و در شمال شرقی کیش واقع شده است. اگر به دنبال یک هتل هافبرد قیمت مناسب در کیش هستید که تجهیزات عالی هم داشته باشد، هتل ارم گزینه‌ی مناسبی است.

هتل ارم کیش دارای 5 طبقه بزرگ با 240 واحد مختلف است که می‌توانید بنا به سلیقه خود هرکدام را انتخاب کنید. حدود 70 درصد اتاق‌های هتل ارم، منظره‌ای زیبا رو به خلیج فارس دارند. با رزرو هتل شما به امکانات تفریحی و متفاوتی مانند استخر، سالن ورزشی، سونا، سالن بیلیارد و ... دسترسی کامل خواهید داشت. همچنین این هتل دارای خدمات آرایشگاهی آقایان و بانوان، فروشگاه پوشاک، آتلیه عکاسی، خودپرداز و بسیاری از خدمات دیگر است.

هتل لوتوس کیش

هتل سه ستاره لوتوس دیگر هتل هافبرد کیش است که قیمتی مناسب هم دارد. هتل لوتوس در میدان امیرکبیر واقع شده است و دارای سه‌ طبقه و ۷۲ واحد است. معماری منحصربه‌فرد هتل لوتوس کیش، شبیه بناهای دوران هخامنشی است که در نگاه اول هر بیننده‌ای را به خودش جذب می‌کند.

موقعیت خوب هتل لوتوس به گونه‌ای است که فاصله آن از جاهای دیدنی کیش کم است و مهمانان می‌توانند در کمترین زمان ممکن به اماکن زیادی مانند اسکله، باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها، شهر باستانی حریره، بولینگ، حافظیه و پدیده شاندیز دسترسی داشته باشند. با رزرو هتل لوتوس کیش، ضمن برخورداری از امکانات متنوع، از خدمات مختلف هم بهره‌مند می‌شوید و  اقامتی مقرون‌به‌صرفه خواهید داشت.