دومینیکا جزیره ای در 750 کیلومتری دریای کارائیب در آمریکای جنوبی و دو هزار کیلومتری فلوریدا است. زبان رسمی آن انگلیسی است، اگرچه فرانسوی نیز در آن صحبت می شود. این کشور از سال 1805 مستعمره انگلستان بود و در سال 1978 استقلال یافت. و به عنوان عضو مشترک المنافع پذیرفته شد. کشوری کوهستانی با آب و هوای استوایی 10 تا 33 درجه سانتیگراد است. اقتصاد آن بر پایه گردشگری و کشت نیشکر، موز، نارگیل و کاکائو استوار است.

گواهی CON چیست؟

پس از مطالعه مدارک خود، یک گواهی CON (گواهی تابعیت) دریافت خواهید کرد که به این معنی است که شهروند دومینیکا و مشترک ثروت شده اید. بنابراین، شهروندی مادام العمر و همچنین تابعیت دومینیکا را به دست خواهید آورد.

شرایط تمدید پاسپورت دومینیکا چیست؟

پس از پایان اعتبار گذرنامه کاری نباید انجام دهید، فقط 1200 دلار هزینه تمدید پرداخت کنید و برای همه اعضای خانواده پاسپورت جدید دریافت کنید.

گواهی CBIU چیست ؟

این کلمه مخفف عبارت شهروندی توسط واحد سرمایه گذاری دولت دومینیکا است. این واحد در سال 1993 برای بررسی پرونده های مهاجرتی دومینیکا و کار سرمایه گذاری متقاضیان تاسیس شده است.

آیا می توانم خودم اقدام به دریافت پاسپورت دومینیکا کنم؟

خیر،  به یک دفتر رسمی از دولت دومینیکا نیاز است.

متقاضیان گرامی می توانید برای اطلاعات بیشتر با دومینیکا پارادایس تماس بگیرید.

چگونه پاسپورت دوم بگیریم؟

گرفتن پاسپورت دوم یک دارایی است که اکثر مردم فقط می توانند رویای آن را داشته باشند. آزادی، ثبات و فرصت‌های بی‌اندازه برای کسانی که آن‌ها را دارند به ارمغان می‌آورد. در حالی که برخی از افراد به اندازه کافی خوش شانس هستند که با حق داشتن پاسپورت های  متعدد متولد می شوند، برخی دیگر بعداً پاسپورت را دریافت می کنند، گاهی اوقات از طریق ازدواج، تابعیت اجدادی یا تابعیت و یا شرایط دیگر.....

با این حال، یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت پاسپورت دوم، شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری است که به آن شهروندی اقتصادی نیز می‌گویند. در این مقاله نحوه انجام این کار و استفاده از شهروندی دوم شرح داده می شود.

مزایای داشتن پاسپورت دیگر

داشتن پاسپورت دیگر مزایای زیادی دارد. از افزایش تحرک جهانی تا افزایش آزادی ها، در اینجا برخی از مزایای برتر ذکر شده است.

آزادی بیشتر

تصور کنید که بتوانید بدون ویزا به سراسر جهان سفر کنید یا در تعدادی از کشورهای مختلف آزادانه کار کنید. بسته به کشور، اسناد سفر دوم می تواند مزایایی را برای سفر بین المللی به شما ارائه دهد.

فرصت های جابجایی جهانی

فرصت هایی که با داشتن شهروندی دوم به دست می آید می تواند بی شمار باشد. چه در مورد سرمایه گذاری یا سفر، یک پاسپورت جدید می تواند گزینه های شما را گسترده تر کند و همچنین به شما امکان می دهد از دسترسی به آموزش و مراقبت های بهداشتی بهتر استفاده کنید.

ثبات با پاسپورت دوم

شرایط ممکن است ناگهان تغییر کند، همانطور که همه ما می دانیم پس از عبور از همه گیری کووید19 برگزیت در بریتانیا و فضای سیاسی اخیر در ایالات متحده نیز نشان می‌دهد که داشتن تابعیت مضاعف می‌تواند انتخاب‌های بیشتری را هنگام تصمیم‌گیری برای خود و خانواده‌تان به شما بدهد. این شرایط  به شما آرامش می دهد، و می تواند آزادی های شخصی و اقتصادی را افزایش دهد و همچنین  می تواند خطر را به حداقل برساند.

اگر به دنبال ساختن آینده ای بهتر برای خود و خانواده خود هستید، پاسپورت دوم بهترین راه برای اطمینان از اینکه شما در سال های آینده زندگی امن تری خواهید داشت.

آمریکایی ها از طریق شهروندی دوم با سرمایه گذاری به آزادی مالی می رسند.

یکی از دلایل اصلی که چرا آمریکایی ها به دنبال دریافت پاسپورت دوم هستند، آزادی اقتصادی است که نه تنها برای فرد متقاضی بلکه برای خانواده آنها نیز ارائه می شود.

آزادی مالی یا اقتصادی را می توان به روش های مختلفی تعریف کرد و به شکل های مختلفی ارائه می شود، اما شهروندی از طریق سرمایه گذاری کامل ترین بسته ای است که یک سرمایه گذار می تواند انتخاب کند. در مرحله اول، اگر دو پاسپورت دارید، ممکن است گزینه ای برای مزایای مالیاتی قابل توجهی وجود داشته باشد که به شما امکان می دهد زندگی بهینه مالیاتی داشته باشید.

برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری همچنین به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که یک حساب بانکی در یک کشور خارجی باز کنند، که به موجب آن ممکن است مقررات بانکی ساده تری پیدا کنید. برخی کشورها تحریم خواهند شد، اما اگر حساب بانکی داشته باشید، می توانید از این تحریم ها نیز پاک شوید. با شهروندی دوم و یک حساب بانکی در کشور دیگر، می‌توانید از آزادی شخصی و اقتصادی بیشتری برخوردار شوید و جابه‌جایی پول در سراسر جهان را آسان‌تر کنید.

شما قادر خواهید بود از ثروت خود محافظت کنید و آینده مطمئن تری را برای خود و نسل های آینده فراهم کنید ، این آرامش خاطر قیمتی ندارد.

همچنین، با یک پاسپورت، شما به یک سیستم مراقبت های بهداشتی و آموزشی دسترسی دارید، اما با دو پاسپورت، دسترسی شما به خدمات کلیدی را به میزان قابل توجهی گسترش می دهد.

راه تماس با دومینیکا پارادایس

دفتر تهران : بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خیابان بابک بهرامی ، پلاک ١١ ، طبقه چهارم ، واحد ١۴
تلفن : ۰۲۱-۸۶۰۸۶۵۷۷