دلفیناریوم برج میلاد : میدانستید تهران هم دلفیناریوم داشته و به عنوان اولین دلفیناریوم غیر ساحلی در خاورمیانه شناخته میشود؟ این دلفیناریوم در برج میلاد، حدود 3200 مترمربع مساحت داشته و روزانه برای بازدیدکنندگان و توریست های تور تهران نمایش اجرا کرده و در هر سانس خود 1200 نفر را در خود جای میدهد. این حیوانات دریایی باهوش، با آموزش های مربیان باتجربه در سطح بین الملل، نمایش های جذاب برگزار کرده و حرکات آکروباتیک انجام میدهند. این دلفیناریوم، زیستگاه یک شیر دریایی، آلفا، دو دلفین و کاسیا است. این پارک برای راحتی زندگی این نوع از پستانداران دریایی را فراهم کرده و با استفاده از تکنولوژی شبیه سازی آب اقیانوس، از این حیوانات نگهداری میکند. نمایش دلفین ها برای راحتی و استراحت آنها، سه بار در روز بوده، شما میتوانید با شرکت در این نمایش ها از نزدیک آلفا و کاسیا را میز ببینید.

دلفیناریوم برج میلاد

امکانات دلفیناریوم برج میلاد

دوست دارید به این حیوانات نزدیک تر شوید تا جایی که همراه با آن ها شنا کنید؟ دلفیناریوم برج میلاد شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید همراه با این موجودات دوست داشتنی شنا کرده و تجربه ای خاص و لحظه ای جذاب را برای خود ایجاد کنید. بانوان تا سن نه سالگی و آقایان بدون محدودیت سنی میتوانند همراه با دلفین های شنا کنند. این شنا جنبه درمانی نیز دارد. برخی از کشورها برای افرادی که با بیماری اوتیسم و .. شنا با دلفین ها میتواند موثر باشد. مدت زمانی که میتوانید همراه با دلفین ها شنا کنید، بیست دقیقه است.

عکش یادگاری با دلفین های برج میلاد

اگر بخواهید میتوانید این لحظات دوست داشتنی همراه با دلفین ها را ثبت کنید. بازدیدکنندگان و توریست های تور تهران میتوانند در کنار دلفین ها قرار گرفته و سلفی یا عکس یادگاری بگیرند. فقط فراموش نکنید که فلاش دوربین برای چشم های این موجودات ضرر دارد. همینطور برای عکس با دلفین ها باید هماهنگی قبلی را انجام بدهید.

عکش یادگاری با دلفین های برج میلاد

نقاشی و هدیه های دلفین های برج میلاد

از قسمت های هیجان انگیز این نمایش ها، نقاشی است که بوسیله دلفین ها کشیده میشود. دلفین ها نقاشی کشیده و بوسیله کادر قاب میشود. این نقاشی برای مزایده روی سن آورده میشه و کسی که مزایده را برد، چند هدیه مثل عکس یادگاری با دلفین ها و قایق سواری همراه با دلیفن های برنده میشود. این مزایده نیز هر شب برگزار میشود.

نقاشی و هدیه های دلفین های برج میلاد

قایق سواری با دلفین های برج میلاد

قایق سواری با دلفین ها در استخر دلفیناریوم انجام میشود. در این قایق سواری روی یک قایق بادی نشسته و طنابی از قایق به پوزه دلفین ها بسته میشود. دلفین ها شما را چند دور، دور استخر میچرخانند. 

قایق سواری با دلفین های برج میلاد