خیابان مرتر استانبول : شاید باورتان نشود اگر بگوییم، بیشتر از هشتاد تا نود درصد از پوشاکی که از ترکیه در ایران وارد شده، از این خیابان استانبول است. بسیاری از تجار وارد کنندگان لباس در ایران، پوشاک ترک خود را از خیابان مرتر استانبول تهیه می کنند. بنابراین اگر سفر تجاری داشته و قصد خرید پوشاک به صورت عمده را دارید، خیابان مرتر استانبول همان جایی هست که باید مراجعه کنید. به طور کلی نیز پوشاک زیبا و متناسب با هر سلیقه ای دارد. علاوه بر تنوع بسیار زیادی که داشته، قیمت های مقطوع خوبی هم دارد. اکثر فروشگاه ها و مغازه های این خیابان استثنایی، فروش عمده داشته و جنس تکی ندارند. در این خیابان زیاد روی پیدا کردن برندهای معروف حساب باز نکنید! تنها سعی کنید یک روز کامل خود را به گشت و گذار در این خیابان اختصاص دهید، چه سفر تجاری داشته باشید و یا توریست و گردشگر تور استانبول!

خیابان مرتر استانبول

نکات مهم درباره خرید در خیابان مرتر استانبول

قابل توجه توریست ها و گردشگران تور استانبول، همینطور تجار؛ سعی کنید تا جایی که میتوانید، پول های خود را از صرافی های این خیابان چنج نکنید. صرافی های این خیابان تا حدودی کم . زیاد حساب می کنند. بهتر است که میدان تکسیم، بازار کاپالی چارشی، آکسارای و یا صرافی های میدان تکسیم که نزدیک به مرتر هستند را برای چنج کردن پولتان انتخاب کنید. همانطور که در ابتدا گفته شد، اگر قصد خرید یا گشت و گذار در این خیابان را دارید، باید یک روز کامل وقت بگذارید. نکته بعدی اینکه، تجار میتوانند پوشاک خود را بعد از خرید به یک شرکت حمل و نقل داخلی بسپارید تا آن ها بارها را برای شما تا ابراین آورده و تحویتان دهد. اما مراقب باشید و خیلی به این شرکت ها اعتماد نکنید.

نکات مهم درباره خرید در خیابان مرتر استانبول

دسترسی های نزدیک به خیابان مرتر استانبول

توریست ها و گردشگران تور استانبول و یا تجار میتوانند با استفاده از مترو میدان تکسیم به سمت ایستگاه ینی کاپی رفته بعد از آن با عوض کردن خط از هاوالیمانی تا زیتونبرنو به پل هوایی برسند. در آخر میتوان با رد شدن از روی پل، به خیابان مرتر رسید.