ما سعی داریم در این مقاله صفر تا صد خرید پرینتر اچ پی را به شما بیاموزیم تا در انجام ای کار یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات الکترونیکی در زمینه ماشین های اداری شرکت اچ پی می باشد. اچ پی اولین تولید کننده پرینترهای لیزری در جهان بود که امروزه یکی از پرفروش ترین پرینترها به حساب می آید. این شرکت انواع مختلفی از این پرینترها مانند پرینترهای تک کاره و چند کاره را در بازار عرضه می کند که دارای قابلیت های متفاوت و قیمت مناسب هستند.

ویژگی های پرینترهای اچ پی

بدنه محکم و مقاومی دارد

کیفیت چاپ بالا

سرعت چاپ بالا

با توجه به امکانات ذکر شده در بالا، اگر قصد خرید چاپگر را دارید، برند HP را به شما معرفی می کنیم. قبل از خرید دستگاه باید قیمتی را که می خواهید بپردازید بررسی کنید، زیرا این محصول از تنوع قیمت بالایی برخوردار است.

انواع پرینترهای اچ پی

فناوری چاپ در پرینترهای اچ پی شامل لیزر، ماتریس نقطه ای و جوهر افشان است.

چاپگر جوهرافشان اچ پی: این مدل ارزان ترین نوع چاپگر است که عمدتاً برای مقاصد گرافیکی و چاپ عکس استفاده می شود. یکی از معایب اصلی این محصول این است که در صورت عدم استفاده به مدت یک ماه، جوهر کارتریج خشک می شود و نیاز به تعویض مجدد کارتریج دارد.

چاپگر جوهر افشان اچ پی برای فروش

پرینتر لیزری اچ پی: یکی از بهترین پرینترها پرینتر لیزری است که قیمت بالایی دارد. از نظر کیفیت چاپ متن بسیار بالا و مناسب برای ادارات و مشاغل می باشد. یکی از دلایل قیمت بالای آن گرانی مواد مصرفی آن است.

مشخصات پرینتر لیزری اچ پی

چاپگر نقطه ای اچ پی: این چاپگر بسیار تخصصی است که توسط بانک ها برای چاپ فاکتور و دفاتر خدمات برای چاپ رسید استفاده می شود که برای استفاده در منزل توصیه نمی شود.

در مورد قیمت پرینترهای اچ پی

همانطور که میدانید قیمت پرینترهای اچ پی در بازار دچار نوسان می شود و یکی از دلایل اصلی این نوسانات روند افزایشی تکنولوژی است. تولید و ورود محصولات جدید به بازار و منسوخ شدن محصولات قبلی تعیین کننده قیمت و حجم فروش محصولات است. قیمت این پرینترها به عوامل دیگری مانند مدل، ویژگی ها، ابعاد، کیفیت و سرعت بستگی دارد. اگر بخواهیم قیمت نسبی برای چاپگر اچ پی ذکر کنیم، با قیمتی بین 1 تا 70 میلیون تومان روبرو خواهیم بود. بدون شک پرینترهایی با امکانات و قابلیت های متفاوت در این رنج وجود دارند که قیمت آن ها بر اساس این قابلیت ها تعیین خواهد شد.

یکی از راههایی که در محل کارتان به بهترین شکل ممکن تمامی کالا ها را داشته باشید و از آن لذت ببرید و میتوانید با کارشناسان ما در مورد خرید پرینتر لیزری میباشد

نماینده فروش پرینترهای اچ پی

برای خرید پرینتر اچ پی مصرف کنندگان آگاه باید بدانند که بهترین مکان برای خرید پرینترهای اچ پی از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز است و خدمات ارائه شده در این مراکز از نظر کیفیت و رضایت مشتری دائما بررسی می شود. همچنین در صورت بروز مشکل در دستگاه ها، گارانتی و خدمات پس از فروش موجود تمامی این مشکلات را جبران می کند تا مشتریان نگران این مشکلات نباشند. ضمنا شرکت مهام پرینت نماینده اچ پی در زمینه تامین و فروش انواع پرینترهای برند اچ پی می باشد که از این قوانین مستثنی نبوده و تمامی پارامترهای مربوط به گارانتی و خدمات را دارا می باشد.

حدود قیمت پرینتر اچ پی

مدل های بی شمار و متنوعی از چاپگرهای اچ پی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. فروش آنلاین این پرینترها توسط مرکز ماشین های اداری مهام پرینت با این ضمانت می باشد که با مقایسه هر مدل به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید. برای خرید پرینتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان تماس بگیرید

خرید پرینتر اچ پی 2035

چاپگر لیزری تک کاره HP P2035 که توسط شرکت اچ پی طراحی و تولید شده است یکی از قدرتمندترین مدل های این شرکت است که از فناوری چاپ لیزری بهره می برد. این مدل از کاغذ تا سایز A4 پشتیبانی می کند. در واقع اندازه A4 اندازه استاندارد پرینترهای لیزری است.

ظرفیت سینی ورودی کاغذ 250 برگ نشان می دهد که این مدل مولد است. همچنین ظرفیت ماهانه این دستگاه 25000 برگ در ماه برآورد شده است که در مقایسه با مدل های 5000 تا 10000 برگ رقم بالایی است.

تمام آمار نشان می دهد که چاپگر لیزری تک کاره HP P2035 برای مصارف اداری و تجاری سنگین طراحی و تولید شده است و کمی بیشتر از آنچه برای مصارف خانگی مورد نیاز است می باشد.

کارتریج سازگار HP05A است که می تواند 2700 برگه تک رنگ را چاپ کند.

چاپگری که برای مصارف سنگین طراحی شده است اغلب باید سرعت چاپ بالایی داشته باشد. سرعت چاپ پرینتر لیزری تک کاره HP P2035 به 30 صفحه در دقیقه می رسد که مقدار خوبی است و یکی از سریع ترین پرینترها در رده خود محسوب می شود.

رزولوشن چاپگر لیزری یکبار مصرف HP P2035 همانند سایر مدل ها 600 پیکسل است.به خاطر داشته باشید که چاپگرهای لیزری تک رنگ عمدتاً برای چاپ متون سیاه و سفید استفاده می شوند بنابراین وضوح 600 پیکسل کافی است. چاپگرهای عکس به وضوح بالاتری نیاز دارند.

کارتریج تونر مورد استفاده در پرینتر لیزری یکبار مصرف HP P2035 می تواند تا 2500 صفحه را چاپ کند که نشان دهنده عملکرد بالای P2035 است.

برای خرید پرینتر تک کاره لیزری HP P2035 میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از راهنمایی در مورد خرید این کالا سایسته ترین انتخاب را انجام دهید.

سایر ویژگی های چاپگر لیزری یکبار مصرف HP P2035

اندازه نسبتا جمع و جور آن در مقایسه با بسیاری از رقبا، چاپگر لیزری تک کاره HP P2035 را در بین کاربران بسیار محبوب کرده است.

مشخصات فنی و کیفیت ساخت این چاپگر کمی بالاتر از بسیاری از پرینترهای لیزری تک رنگ ابتدایی است. اما در عوض باعث شده فضای بسیار کمتری روی میز اشغال کند.

این چاپگر مجهز به پورت USB 2.0 می باشد. به لطف اضافه شدن پروتکل شبکه Bonjour، استفاده از این چاپگر در یک شبکه محلی برای رایانه های مک آسان است

این چاپگر از 16 مگابایت حافظه داخلی استفاده می کند که قابل ارتقا نیست. سینی ورودی کاغذ می تواند 250 برگ را در خود جای دهد. البته می توانید تا 50 برگ کاغذ با هر اندازه ای که می خواهید از طریق سینی چند منظوره بالایی قرار دهید. نصب و تعویض کارتریج پرینتر لیزری یکبار مصرف HP P2035 بسیار آسان است، کافی است پنل جلویی را باز کرده و کارتریج ها را تعویض کنید.

به طور کلی، اگر به دنبال یک چاپگر بسیار سریع و با کیفیت برای استفاده اداری و شرکتی هستید، این یک گزینه بسیار خوب است. به راحتی می توانید از پرینتر لیزری یکبار مصرف، شبکه ای و اشتراکی HP P2035 استفاده کنید.