تنهببا فستیوال غذایی که در آسیا برگزار میشود فستیوال غذای دبی است. جشنواره غذا اول بوسیله ‏DFRE‏ یکی از مسئولان برپا کردن میهمانی ها، فستیوال ها و دیگر ‏مراسم میباشد که مراسم یا فستیوال را از 1 ماه قبل برنامه ریزی کرده و برگزار میکنند. بیشتر ‏از هزار رستوران و سرآشپز در این فستیوال شرکت میکنند تا توانایی خود را برای ملیت مختلف ‏به نمایش بگذارند. در این جشنواره خوشمزه غذاهای متفاوت و گوناگونی از 200 ملیت مختلف که در دبی هستند ارائه میشود. بیشتر هدف این از این فستیوال نشان دادن استعدادها و خلاقیت ها در پخت و پز غذا به دیگر ملیت ها میباشد. زمان شروع این برنامه از 25 فوریه سال 2016 بوده و تا 12 ماه March ادامه دارد. محل برگزاری فستیوال غذا در دبی داخل رستوران کانتین بوده و یک مکان سرگرم کننده به همراه نوشیدنی و غذاهای لذیذ و خوشمزه خانگی از 200 نوع ملیت میباشد.

جشنواره غذا

همینطور خیلی از هنرمندان و انسان های مشهور در این فستیوال هستند ، شما میتوانید همراه با خوردن بهترین و پرفروش ترین غذاهای این رستوران در سال 2015 از دیدن هنرمند محبوب خود لذت ببرید. امکانات تفریحی نیز در این رستورات براخم شده مثل ورزش های آبی، سرگرمی برای فرزندان شما و همینطور پارتی ساحلی که مورد علاقه توریست های تور دبی بوده است چرا که در میهمانی سرآشپزان حرفه ای یک مسابقه هیجان انگیز برای شما در نظر میگیرند.‏

جشنواره غذا

غذاهایی که در این فستیوال تست میکنید میتوانید غذای پنج ستاره یکی از رستوران ها و یا کافه های معروف سطح شهر باشد و یا یک غذاهای خانگی با دستورالعمل سنتی اماراتی !

آدرس :

2 Al Nessnass St - Dubai - United Arab Emirates