کیش جزیره ه زیبا در جنوب ایران هر سال جشنواره های فصلی مختلفی را برگزار می کند و گردشگران بسیاری را برای دیدن این جشنواره ها و تفریحات منحصر به فردش جذب می کند. از جمله بهترین و پرطرفدارترین جشنواره های فصلی کیش که رزرو هتل کیش را جذاب تر می کند، جشنواره خرید زمستانی کیش است. انتخاب تور کیش در این فصل یکی از بهترین تصمیمات شما می تواند باشد اما انتخاب هم زمانی آن با این جشنواره، بهترین تصمیم شما را خاطره انگیز هم می کند. در جشنواره خرید زمستانی کیش بسیاری از کالاها تخفیف های ویژه می خورند. در ادامه بیشتر به این جشنواره می پردازیم.

کالاهایی که در جشنواره خرید کیش تخفیف دارند:

  1. پوشاک و لباس

انواع پوشاک و کفش در این جشنواره با تخفیفات خوب به مشتریان عرضه می شوند که برای علاقمندان به مد و لباس می تواند جذاب باشد.

  1. لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیک

در جشنواره خرید زمستانی کیش بسیاری از کالاها و تجهیزات الکترونیک و لوازم خانگی مانند گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها، لپ‌تاپ‌ها، دوربین‌ها، و سایر لوازم الکترونیکی که تولید داخل هستند و یا از کشورهای دیگر وارد شده اند با تخفیفات خاص ارائه در اختیار بازدید کنندگان قرار میگیرد.

  1. لوازم بهداشتی و آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله عطرها، لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو را در این جشنواره خرید زمستانی کیش با بهترین تخفیفات در اختیار شما قرار می گیرند. برندهای خارجی که به صورت آزاد به این جزیره وارد شدند، طرفداران خاص خود را دارند تا از این تخفیفات لذت ببرند. برای گردشگرانی که تور کیش را در این زمان انتخاب کردند بهترین فرصت است تا با خرید به صرفه این محصولات بتوانند در طول سفر و در هتل کیش نیز از آن ها استفاده کنند.

  1. لوازم ورزشی

در جشن خرید زمستانی کیش ورزشکاران نیز بی نصیب نیستند و می توانند لوازم مورد نیاز خود را با قیمت های عالی خریداری کنند.

  1. لوازم خودرو و اکسسوری آن

لوازم خودرو نیز در این جشنواره تخفیفات خوبی دارند. افرادی که دوست دارند به ماشین خود بیشتر رسیدگی کنند در این جشنواره بسیار لذت می برند.

  1. .لوازم تحریر و کتاب

لوازم و تحریر با شکل های فانتزی دل هر گردشگری را می برد و مخاطبانی به جز کودکان هم دارد. در این جشنواره فرصت مناسبی است تا به دوران کودکی سر بزنید و با خرید این لوازم با تخفیف خاص، تور کیش را در ذهنتان ماندگار کنید.

  1. هنرهای دستی

در این جشنواره هنرهای دستی مردم جنوب نیز با تخفیفات خوب عرضه می شوند. گردشگرانی که علاقه به ظروف دست ساز و بافت های زیبا دارند میتوانند برای سوغاتی از این محصولات خریداری کنند.

فعالیت‌های تفریحی:

فعالیت های تفریحی جزیره کیش نیز در جشنواره خرید زمستانی شامل تخفیف می شوند. در این فصل که تنها مناطق جنوب ایران می تواند از تفریحات ساحلی بهره برند، کیش نیز از غافله عقب نیوفتاده است. تفریحات ساحلی مانند شنا، جت اسکی، غواصی، قایق سواری از جمله تفریحات پرطرفدار جشنواره کیش هستند.

پروازها و اقامت:

برخلاف بسیاری از زمان های زمستان که تور کیش و هتل کیش گرانتر می شوند، در جشنواره خرید زمستانی کیش بعضی از شرکت های گردشگری تخفیفات ویژه برای تورهایشان قرار می دهند که می تواند برای گردشگران فرصت مناسبی باشد تا از این سفر لذت ببرند.

هتل ها نیز در این جشنواره شرکت می کنند و تخفیف های خوب روی امکاناتشان قرار می دهند.

هتل هایی که در این جشنواره در تور کیش می توانید مناسب هستند:

  1. هتل مارینا پارک کیش

اگر به دنبال هتل ساحلی در این جشنواره زمستانی هستید اقامت درهتل مارینا را از دست ندهید. نسیم خنک دریا بعد از یک خرید پر تخفیف بسیار لذت بخش است.

  1. هتل داریوش

سفر زمان را می توانید در هتل داریوش حس کنید. هتلی با نقش و نگار تخت جشید که در این جشنواره زمستان حسی ناب برایتان دارد.

  1. هتل ترنج کیش

هتلی با معماری شبیه به هتل های ساحلی مالدیو که برای زوج هایی که ماه عسل به این هتل می آیند خاطره سازی می کند. این هتل در جشنواره خرید زمستانی کیش بسیار پرطرفدار است.

  1. هتل شایان کیش

هتلی رو به دریا که از قدیمی ترین هتل های کیش است و در لیست بهترین هتل های کیش قرار دارد.

 

کلام آخر این که جشنواره خرید زمستانی کیش فرصت مناسبی است که از تخفیف های تور کیش و هتل کیش بهره ببرید. شرکت گردشگری سفرمی در این جشنواره با ارائه بهترین خدمات لذت سفری جذاب همراه با خریدهای شگفت انگیز را برایتان دارد.