جزیره زیبای کوشک خوزستان : شاید با دیدن عکس ها، فکر کنید که این منطقه جزایر هاوایی است! خیر این جزایر هاوایی نیست، جزیره کوشک، تکه ای از بهشت در خوزستان، شهرستان اندیکاست. یکی از زیباترین منطقه های استان خوزستان در کنار رود باصفای کارون و سد شهید عباس پور که به خاطر موقعیت قرارگیری و آب و هوای فوق العاده و ... هزاران دلیل دیگر توانسته دل توریست ها و گردشگران تور خوزستان را به بدست آورد. جزیره زیبای کوشک خوزستان سالانه علاوه بر گردشگران داخلی، پذیرای گردشگرانی خارجی نیز میباشد. مردم بومی به این جزیره سرزمین کوه ها نیز میگویند که وسط دریاچه سد شهید عباسپور واقع شده. کوشک، جزو یکی از زیباترین جزایر سراسر کشور بوده که طبیعتی سرسبز و پاک، پوشش گیاهی مختلف، گل های گوناگون، درختان میوه و ... داشته و میتواند شما را تحت تاثیر قرار دهد تا جایی که دیگر دلتان نخواهد از این منطقه برگردید! هر تکه از زمین این منطقه صاحب داشته و توریست ها و گردشگران تور خوزستان باید در حفظ زمین های سرسبز آن دقت کنند تا این طبیعت شگفت انگیز و زیبا را با سکوت و آرامش بی نظیرش را همینطور که هست نگه دارند.

جزیره زیبای کوشک خوزستان

تفریحات جزیره زیبای کوشک خوزستان

علاوه بر طبیعت گردی و گشت و گذار در فضای زیبا و سرسبز کوشک، میتوانید از فعالیت ها و تفریحاتی که در این منطقه بوجود آمده استفاده کنید مثل دوچرخه سواری، قایق سواری، غار نوردی، کوه نوردی، صخره نوردی، زمین فوتبال، سالن ورزشی، سالن غذاخوری و ... همینطور برای اسکان بازدید کنندگان ویلا و تجهیزات اقامتی نیز وجود دارد.

تفریحات جزیره زیبای کوشک خوزستان

منطقه سید احمد در جزیره زیبای کوشک خوزستان

یکی از زیباترین قسمت های این جزیره، منطقه سید احمد است که در کنار سد شهید عباس پور قرار داشته که البته به آن کارون یک میگویند. این منطقه بین توریست ها و گردشگران پرطرفدار بوده و با روستا و جزیره کوشک فاصله کمی دارد. اگر بهار از این منطقه دیدن کنید، هر توصیفی که از بهشت شنیده باشید را در این منطقه به چشم میبینید! از منطقه سید احمد برای رسیدن به امامزاده سلطان ابراهیم قایق هایی آماده هستند میتوانید با استفاده از آن ها به دیدن امامزاده بروید.

منطقه سید احمد در جزیره زیبای کوشک خوزستان

راه های رسیدن به جزیره زیبای کوشک خوزستان

برای رسیدن به این جزیره زیبا و دوست داشتنی، از سمت جاده شهرستان مسجد سلیمان به سمت شهرستان اندیکا حرکت کرده تا به دریاچه سد شهید عباسپور و در نهایت به جزیره کوشک برسید.