افرادی که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و به دنبال تاسیس شرکت هستند، فرصت‌های زیادی برای انتخاب کشور مدنظر خواهند داشت. با توجه به تحریم‌هایی که در سال‌های اخیر اعمال شده اند، تجارت و ایجاد کسب‌وکار دشوارتر از همیشه شده است و افراد به دنبال مقاصد دیگری برای تاسیس شرکت هستند. دبی که در کشور امارات متحده قرار دارد، یکی از بهترین مقاصدی است که می‌توانید برای تاسیس شرکت خود انتخاب کنید. اگر درباره مزایای ثبت شرکت در دبی کنجکاو هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

چه ساختارهایی برای ثبت شرکت در دبی وجود دارد؟

قبل از هر گونه اقدام برای ثبت شرکت در دبی باید با انواع محدوده‌های موجود آشنا شوید که عبارتند از:

  • منطقه آزاد: تاسیس شرکت در این مناطق بسیار راحت‌تر از دیگر مناطق است و سخت گیری که برای حوزه‌های دیگر وجود دارد، تجربه نخواهید کرد. به همین خاطر است که بسیاری از مهاجرین ترجیح می‌دهند در این مناطق شرکت خود را ثبت کنید. شرکت‌هایی که در مناطق آزاد تاسیس می‌شوند دارای مالکیت صد در صدی هستند.
  • مناطق یا سرزمین‌های اصلی: این مناطق در داخل خاک امارات قرار دارند و برای ثبت شرکت در دبی در این مناطق باید از اداره توسعه اقتصاد امارات مجوز مربوطه را دریافت کنید. به محض دریافت این مجوز، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در بازارهای محلی به فعالیت بپردازید.
  • مناطق برون مرزی یا دریایی: یکی از مزایای ثبت شرکت در این مناطق این است که نیازی به حضور فیزیکی ندارید و لازم به تاسیس شعبه اصلی نیست. معمولا شرکت مادر در یک حوزه دیگر قرار دارد و شما فقط شعبه ای از آن را در مناطق دریایی ثبت می‌کنید.

انتخاب هر کدام از این مناطق برای ثبت شرکت در دبی نیاز به بررسی و مشورت کامل دارد. شما می‌توانید برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مزایای ثبت شرکت در دبی چیست؟

اگر قصد دارید که در دبی شرکت مورد نظر خود را ثبت کنید، باید با مزایای آن آشنا شوید. از آن جایی که دبی برای تاسیس شرکت مزایای زیادی دارد به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

بهترین سیستم مالیاتی

دولت امارات قصد دارد که یک فضای سالم برای کسب­وکارها ایجاد کند. به همین دلیل، سرمایه گذاران از مزایای زیادی برخوردار می­شوند. به عنوان مثال، سرمایه گذاران خارجی از پرداخت مالیات بر عایدی معاف هستند. برای زندگی در دبی فقط باید مالیات ارزش افزوده را بپردازید که حدود 5 درصد است. این میزان از کشورهای دیگر بسیار کمتر است. این سیاست‌های مالی که در نظر گرفته شده، به کسب و کارها رونق زیادی می‌بخشد و شرکت‌های جدید را جذب خواهد کرد.

مشاوره تحصیلی کانادا چگونه است؟

فرصت‌های زیاد تجاری در دبی

دبی سیاست‌های دولت را در یک محیط نظارتی لیبرال ارائه می‌دهد که آن را به یک مکان درجه یک برای تجارت تبدیل می‌کند. فرصت‌های تجاری در دبی بسیار زیاد و متنوع هستند که باعث می‌شود ثبت شرکت در دبی با استقبال جهانی روبرو شود. همچنین کشور امارات متحده عربی خود را به عنوان یک اقتصاد برتر ثابت کرده است و هر روزه سرمایه گذاران بیشتری را به خود جذب می‌کند.

شناخته شدن دبی به عنوان یک پایتخت تجاری و سرمایه گذاری

آیا تا به حال می‌دانستید که دبی در رتبه هفدهم جهان در بین برترین مراکز تجاری قرار دارد؟ زمانی که از بک شهر به عنوان مرکز تجاری یاد می‌شود، فرصت‌های زیادی برای رشد خواهد داشت. این امر به ویژه برای شرکت‌های جدید صدق می‌کند. زیرساخت‌های اداری در این کشور برای ثبت شرکت در دبی بی نظیر است  و بدون پیچیدگی زیاد می‌توان شرکت خود را به ثبت برسانید.

دریافت اقامت عمان چگونه است؟

فرآیند راه اندازی آسان شرکت

اکثر افراد تصور می‌کنند فرآیند ثبت شرکت بسیار دشوار است و باید مراحل زیادی را برای آن طی کنند. در صورتی که این تصور غلط است و شما به کپی پاسپورت و نام مناسب شرکت در مراحل اولیه نیاز دارید. در مراحل بعدی، مشاوران برای ثبت شرکت در دبی شما را راهنمایی می‌کنند.

دسترسی به بازارهای بین المللی

شرکت‌های جدید همیشه به دنبال فرصت‌هایی هستند تا بتوانند به سرعت پیشرفت کنند. از آن جایی که دبی یک مرکز تجاری جهانی است، فعالان و سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف حضور دارند. با وجود بنادر و نیروی کار فراوان تجارت برای شما آسان‌تر از همیشه خواهد بود.

مراحل لازم برای ثبت شرکت در دبی

حال که با مزایای ثبت شرکت در دبی آشنا شدید، بهتر است به مراحل آن نیز بپردازیم که به شرح زیر هستند:

  • در ابتدا باید فرم‌های تاییدیه کسب و کار و تجارت و تاییدیه حقوقی را دریافت کنید تا برای ادامه مراحل دچار مشکل نشوید.
  • سپس باید نوع فعالیت و نام تجاری شرکت را انتخاب کنید. نام شرکت نشان دهنده اعتبار آن است، پس باید به دقت آن را انتخاب کنید.
  • اجاره نامه دفتر مرکزی شرکت را به همراه داشته باشید تا بتوانید حضور فیزیکی خود را ثابت کنید.
  • مرحله بعدی به افتتاح حساب بانکی تعلق دارد که باید به نام صاحب امتیاز شرکت و خود آن دو حساب جداگانه افتتاح شود. اگر نیاز به دریافت ویزا دارید، باید به نام خودتان یک حساب باز کنید.

برخی از شرکت‌ها نیز وجود دارند که علاوه بر مراحل فوق، باید مراحل دیگری را نیز طی کنید تا بتوانید آن‌ها را به ثبت برسانید. به همین دلیل، قبل از هر گونه اقدام، مراحل ثبت شرکت در دبی و شرایط لازم را به خوبی بررسی کنید.

یونیکن، بهترین مجموعه برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت شرکت در دبی

افراد زیادی وجود دارند که تصمیم می‌گیرند کسب‌وکار خود را به کشورهای دیگر منتقل کنند یا شرکت خودشان را داشته باشند. دبی، در سال‌های اخیر پذیرای تعداد زادی از سرمایه گذاران بوده است. با شرایط و مزایای زیادی که دارد بیشتر افراد را به سمت خود جذب می‌کند. در این مطلب به برخی از مزایای ثبت شرکت در دبی اشاره کردیم. اگر قصد که یک شرکت راه اندازی کنید، باید کاملا به تمامی نکات مربوط به آن آگاهی داشته باشید.

با این مزایا شما به محض ثبت شرکت می‌توانید بستر رشد خودتان و اطرافیانتان را فراهم کنید. در صورت داشتن سوالات بیشتر می‌توانید از مجموعه مهاجرتی یونیکن کمک لازم را دریافت کنید. برای تماس از شماره تلفن درج شده استفاده کنید و سوالات مهاجرتی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.