افراد در مواجهه با دو راهی تصمیمات متفاوتی اتخاذ می‌کنند. برخی تلاش می‌کنند با جستجو و پرسش از دیگران بهترین گزینه را انتخاب کنند. عده‌ای تلاش می‌کنند با توجه به چشم‌انداز محدودی که در اختیار دارند یکی از دو راه را انتخاب کنند و گروهی هم که عاشق زندگی پر هیجان هستند، بدون فکر و از روی ندای دل به چپ یا راست می‌روند. فست فود یا غذای ایرانی؟! مهندسی یا پزشکی؟! جین یا کتان؟! دوست یا خانواده؟! تور فرانسه یا تور ایتالیا؟!

اما اگر این امکان فراهم می‌شد که از انتخاب در ابتدای مسیر دو راهی شانه خالی کرد و هر دو مسیر را به بهترین شیوه ممکن تست کرد چه خوب می‌شد! خوشبختانه در بعضی دو راهی‌ها این امکان وجود دراد. مثلا اگر شما عاشق بازدید از فروم روم، پانتئون و کولوسئوم رم هستید و در عین حال دلتان می‌خواهد در شانزه لیزه قدم بزنید و از بالای برج ایفل به پاریس نگاه کنید، تور ترکیبی فرانسه ایتالیا یوتوپین فرصت بازدید از هر دو کشور را برای شما فراهم کرده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از دو راهی «فرانسه برم یا ایتالیا؟» عبور کنید. در ادامه بیشتر در مورد این تور ترکیبی خواهیم دانست پس همراه ما باشید.

ارزان‌تر سفر کنید!

سفر

به طور میانگین و تقریبی تور ترکیبی فرانسه ایتالیا، 25 درصد از مجموع تور تک فرانسه و تور تک ایتالیا ارزان‌تر است. همین اختلاف قیمت به شدت ترغیب کننده است. حالا که قصد دارید تور فرانسه را تهیه کنید و به این کشور زیبا سفر کنید، چرا با کمی هزینه بیشتر ایتالیای زیبا را هم نبینید؟

احتمال دریافت شینگن را افزایش دهید!

ایتالیا جهت ارائه ویزای شینگن کمی سختگیر است. هرچند که کارشناسان یوتوپین تلاش می‌کنند احتمال دریافت ویزا را برای کشور مقصد شما با رعایت نکات کلیدی افزایش دهند، اما گاهی برخی نواقص موجود در پرونده شما، برای سفارت ایتالیا اهمیت بالایی خواهد داشت و منجر به عدم ارائه ویزا خواهد شد.

از طرفی اما فرانسه در بحث ارائه ویزا کمتر سختگیر است و حتی اگر برخی از موارد خواسته شده را نداشته باشید، احتمال ویزا گرفتن همچنان بالا خواهد بود. پس اگر اشتیاق زیادی به بازدید از ایتالیا دارید، تور ترکیبی فرانسه ایتالیا علاوه بر اینکه فرانسه زیبا را به شما نشان خواهد داد، شانس دریافت شینگن و بازدید از ایتالیا را نیز به مقدار مناسبی بالا خواهد برد.

تور فرانسه یوتوپین از محبوب‌ترین تورهای خارجی مجموعه است. با توجه به تمام زیبایی‌های این کشور اروپایی، این محبوبیت اصلا دور از انتظار نیست. اطلاعات بیشتر درباره تور فرانسه را از طریق این لینک (https://youtopin.com/tour/europe/france) ملاحظه کنید.

لذت‌ها را دو برابر کنید!

چرا به یک مقصد باورنکردنی بسنده کنید وقتی می‌توانید دو مقصد داشته باشید؟ تور ترکیبی ما طراحی شده است تا بهترین‌های فرانسه و ایتالیا را در یک ماجراجویی بی‌وقفه به شما ارائه دهد. از مکان‌های دیدنی پاریس گرفته تا خیابان‌های مملو از هنر رم، هر لحظه فرصتی برای پذیرش جذابیت منحصر به فرد دو فرهنگ قابل توجه است.

در تور ترکیبی ایتالیا فرانسه چه چیزی در انتظار شماست؟!

 

حالا و با دانستن مزیت‌های تور ترکیبی فرانسه ایتالیا نسبت به تور تک فرانسه و تور تک ایتالیا، بد نیست نگاهی به جذابیت‌های این دو کشور زیبای اروپایی هم داشته باشیم. به هر حال قبل از سفر باید دانست که چه بهشتی پیش رو قرار دارد!

جاهای دیدنی: تور ترکیبی فرانسه ایتالیا شامل شهرهای پاریس و رم می‌شود و اگر تا به حال از این شهرها بازدید نکرده‌اید مطمئن باشید که این می‌تواند بهترین سفر عمرتان باشد! از جاهای دیدنی پاریس شروع کنیم؟ البته که پاریس به قدری جذاب و دیدنی است که این موضوع خودش یک مقاله جداگانه خواهد بود. اما در اینجا به چند مورد بسنده خواهیم کرد. برج ایفل که معرف حضورتان هست؟ موزه لوور چطور؟ کلیسای نوتردام؟ خب مشخصا حتی اگر به پاریس هم سفر نکرده باشید یا اسم همه این جاهای دیدنی را شنیده‌اید و یا تصویر و فیلم‌هایشان را دیده‌اید. اجازه دهید به این لیست دیزنی‌لند، دخمه مردگان و باغ لوکزامبورگ را هم اضافه کنیم.

رم

جاهای دیدنی رم هم نه تنها چیزی کم از پاریس ندارند، بلکه از جنبه‌هایی خاص‌تر و دیدنی‌تر نیز هستند. کشور کوچک واتیکان که در شهر رم واقع شده خودش به تنهایی به اندازه یک کشور کوچک و یک شهر بزرگ جاذبه دیدنی دارد! کولوسئوم قلب تپنده روم باستان و میعادگاه نبرد گلادیاتورها هم از آن جاهایی است که فقط در رم می‌توانید ببینید. حمام‌های کارکالا، فواره تروی و سردابه راهبان کاپوچین از دیگر مناطق رم هستند که متحیرتان خواهند کرد.

غذا

غذا: هر دو کشور فرانسه و ایتالیا شگفتی‌های آشپزی فراوانی برای گردشگران دارند! احتمالا به واسطه انیمیشن مشهور موش سرآشپز همه با رتتویی غذای محبوب فرانسوی‌ها آشنایی دارند. اما اجازه ندهید تصورتان از غذاهای فرانسوی به رتتویی محدود شود. کک او وین (Coq au vin) یک غذای بسیار خوشمزه و بی‌نظیر است که فرانسوی‌ها آن را برای مهمانان ویژه و درجه یک‌شان درست می‌کنند. سوپ پیاز، حلزون و گوشت گاو بوگینیو از دیگر غذاهایی هستند که برای عاشقان طعم‌ها و مزه‌ها یک جشن بزرگ در فرانسه فراهم می‌کند!

از غذاهای ایتالیایی هم که نمی‌شود تعریف نکرد! انواع پیتزا، انواع پاستا و انواع استیک تنها بخشی از جشنواره غذایی است که در رم انتظار گردشگران را می‌کشد. هر چقدر که در توان‌تان است در ایتالیا غذا بخورید! اما این سه مورد را از ما به یاد داشته باشید که در بین بهترین‌ها، بهترین هستند! از پیتزاها، مارگاریتا، از پاستاها اورکتیتی و از استیک‌ها، بیستکا را حتما امتحان کنید.

مدارک لازم برای تور ترکیبی فرانسه ایتالیا چیست؟

مدارکی جهت اخذ ویزا و خرید تور ترکیبی فرانسه ایتالیا مورد نیاز است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. کارشناسان یوتوپین تمام تلاش خود را می‌کنند تا با صرف حداقل هزینه و زمان، در اولین فرصت تمام پیش نیازهای شما جهت یک سفر خوب به فرانسه و ایتالیا را فراهم کنند. در صورتی که موردی در هر کدام از این مدارک است که به گمان شما مشکل دارد و یا اینکه اطلاعاتی دقیق و تکمیلی در این باره و همچنین تاریخ آغاز تورها نیاز دارید می‌توانید با کارشناسان یوتوپین در ارتباط باشید.

اصل پاسپورت با 7 ماه اعتبار و کپی تمامی صفحات آن

پاسپورت های قبلی

فرم تقاضای ویزا

6قطعه عکس 3.5 * 4.5 رنگی

اصل شناسنامه با کپی تمامی صفحات آن

گردش حساب 3 ماه از بانک به زبان انگلیسی

نامه تمکن مالی به زبان انگلیسی

اصل و ترجمه سند مالکیت

ترجمه مدارک گواهی به کار یا تحصیل

ضمانت بازگشت

اگر تور ترکیبی نخواستیم چی؟!

اگر به هر دلیلی نخواستید از فرصت تور ترکیبی فرانسه ایتالیا استفاده کنید، مشکلی نیست! همچنان می‌توانید به شکل جداگانه از تور فرانسه و تور ایتالیای یوتوپین استفاده کنید و به مقصد مورد علاقه خود سفر کنید.

تور ایتالیای یوتوپین هم همیشه زود پر می‌شود. چون عاشقان هنر، غذا، مکان‌های تاریخی و طبیعت دیدنی همگی از مشتریان پر و پا قرص ایتالیا هستند. می‌توانید اطلاعات بیشتر درباره تور ایتالیا را از لینک زیر مشاهده کنید.( https://youtopin.com/tour/europe/italy)

سخن پایانی

فرانسه و ایتالیا از جمله زیباترین کشورهای اروپایی هستند. اینکه با شنیدن و یا خواندن کلمه «زیبا» چه جیز در ذهن شما شکل می‌گیرد چندان تفاوت ندارد، چون هر تصویری که از «زیبایی» در ذهن دارید در این دو کشور یافت می‌شود! پس فرصت تور ترکیبی فرانسه ایتالیا را به هیچ وجه از دست ندهید.