تور زمینی کربلا با قطار  از تهران

آیا قصد سفر به کربلا را دارید؟ دوست دارید با هزینه کم به زیارت کربلا بروید؟ نگرانی شما برای سفر به کربلا این است که هیچ جا را نمی شناسید؟  تمام این موارد قابل توجه می باشند و حتما قبل از ثبت نام باید اطلاعات کافی به دست آورده و تور کربلا را از شرکت معتبر تهیه نمایید. شرکت زیارتی علم سبز مجری مستقیم تور کربلا با قطار ،  تور زمینی و هوایی کربلا می باشد.

با راه‌ اندازی قطار تهران کربلا امروزه بیشتر افراد برای سفر به کربلا از قطار استفاده می‌کنند. تور زمینی(ریلی) کربلا از نظر قیمت مناسب می‌باشد. دردسرهای سفر به کربلا با تور زمینی کربلا کاهش پیدا کرده است و دیگر نگرانی برای سفر به کربلا وجود نخواهد داشت.

تور کربلا با قطار بهترین گزینه برای سفر زمینی به کربلای معلی می باشد. راه اندازی قطار تهران کربلا با استقبال بی نظیری مواجه شده و زائرین دیگر با خیالی آسوده به صورت زمینی می‌توانند به کربلا سفر کنند.

در این مقاله به جزئیات این سفر خاطره انگیز خواهیم پرداخت. تا انتهای مقاله همراه  باشید تا از جزئیات سفر کربلا با قطار  اطلاعات کافی به دست آورده و برای ثبت نام بهترین تور زیارتی را انتخاب نمایید.

بلیط قطار تهران کربلا 

بلیط قطار تهران کربلا

قطار تهران کربلا هر شنبه ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه از شهر تهران به سمت مرز شلمچه حرکت می‌کند. پس از رسیدن قطار تهران کربلا به مرز شلمچه وارد کشور عراق می‌شویم.

برای حرکت به سمت ایستگاه راه آهن شهر بصره راهی شده تا با قطار بصره کربلا عازم کربلای معلی شویم. در تمامی تورهای کربلای علم سبز از ابتدای سفر تا بازگشت مدیر کاروان همراه شما می‌باشد.

جزئیات بیشتر را در  وب سایت علم سبز مشاهده نمایید.

مدت زمان تور کربلا با قطار

تور زمینی(ریلی) کربلا یکی از جذاب ترین و عجیب ترین تورهای مسافرتی است، چرا که حال و هوای دیگری را به زائران می بخشد. تور زمینی کربلا در مراکزی چون علم سبز به فروش می رسد، اما نکته قابل توجه در رابطه با مدت زمان تور کربلا می باشد.

 مدت زمان تور کربلا کاملا سلیقه ای می باشد، اما به طور میانگین این مدت زمان بین ۳ الی ۸ روز است. لازم به ذکر است که شرکت علم سبز اولین و تنها مجری تورهای3 و 4 روزه کربلا میباشد. اگر به دنبال تور سه و چهار روزه کربلا و نجف هستید به وبسایت علم سبز مراجعه نمایید. با وارد شدن به سایت علم سبز می توانید به راحتی مدت زمان و تاریخ تور کربلا را بر اساس نیاز و خواسته خود تنظیم کنید. البته خود علم سبز تورهای آماده را با مدت زمان ۷ الی ۸ روزه در نظر گرفته است تا زائران بتوانند با آرامش به کربلا سفر کنند و در حین سفر بتوانند با خیالی آسوده به زیارت بارگاه های مقدس در شهرهای نجف،کربلا، کاظمین وسامرا مشرف شوند.

توصیه‌های علم سبز برای رزرو بلیط قطارکربلا

تور کربلا با اتوبوس می تواند برای افراد میانسال یا کودکان سخت و طاقت فرسا باشد چرا که مسیر طولانی و گرما شدید می باشد. این نوع تور  بیشتر برای افرادی که قصد دارند با کمترین هزینه به کربلا سفر کنند و به زیارت بپردازند مناسب است .در نظر داشته باشید در تور زمینی کربلا شما باید قدرت بدنی و انرژی کافی را برای همراهی در مسیر داشته باشید.

توصیه دیگری که علم سبز دارد این است که در فصل های زمستان و پاییز که هوا در کربلا و عراق خنک تر می باشد به زیارت بروید چرا که از گزند آسیب هایی نظیر گرمازدگی، حالت تهوع، بی حالی و... در امان خواهید بود. بهترین پیشنهاد استفاده از قطار برای سفر به کربلا می‌باشد.

راهنمای خرید بلیط قطار کربلا

راهنمای خرید بلیط قطار کربلا

این روزها که شرایط خرید آسان تر شده است افراد می توانند با روش های متفاوتی از مراکز مختلفی دست به خرید بلیط قطار کربلا بزنند اما نکته قابل توجه این است که مرکزی که قرار است از آن تورکربلا را تهیه کنید معتبر، شناخته شده و با سابقه است یا خیر؟ این مورد به قدری مهم است که دقت بیشتری برای خرید تور زمینی کربلا و بلیط قطار تهران کربلا لازم دارد.

نکته بعدی بیمه مسافرتی است که در حین سفر به کربلا باید تهیه و ثبت شود. مراکزی چون علم سبز برای زائران خود بیمه مسافرتی تهیه می کنند تا زائرین دیگر نگران سلامتی خود نباشند.

نکته آخر قیمت تور ها می باشد که بهتر است قبل از خرید بلیط قطار کربلا از طریق مراکز ذیربط استعلام بگیرید تا حدوداً قیمت تور را بدانید.

جهت استعلام قیمت تورهای کربلا با تمام جزئیات و خدمات به وبسایت علم سبز در نهایت با آگاهی از قیمت، در تور کربلا ثبت نام نمایید.

تور زمینی کربلا در تابستان، پر حرارت اما خلوت و ارزان

تور زمینی کربلا یکی از پرطرفدارترین انواع تورهایی است که در علم سبز به فروش می رسد. تور کربلا با روش های متنوعی صورت می‌پذیرد که از پرطرفدارترین انواع تورهای کربلا، تور زمینی(ریلی) کربلا می باشد.

نکته قابل توجه درباره تور زمینی کربلا این است که به راحتی می توانید از تمام زیارتگاه های کربلا و اطراف کربلا از جمله نجف، سامرا، کاظمین و... دیدن کنید. نکته قابل توجه دیگری که برای اکثر افراد لذت بخش می باشد بحث قیمت این تورها است. زمانی که از تور زمینی کربلا در تابستان استفاده کنید این تورها دارای قیمت مناسب‌ تری می باشند، همچنین زمانی که به کربلا رسیدید برای زیارت حرم کاملاً خلوت می باشد و می توانید با خیال آسوده بدون عجله به زیارت بپردازید‌.

قیمت و خرید بلیط قطار کربلا در علم سبز

قیمت و خرید بلیط قطار کربلا در علم سبز

آیا دغدغه شما هم این است که، از کجا بلیط قطار کربلا را تهیه کنید؟ چگونه از قیمت بلیط قطار کربلا مطلع شوید؟ اتفاقا خرید و قیمت از مهم ترین نکاتی است که باید در تهیه تور کربلا با قطار به آن توجه شود،  اما پیشنهاد ما این است که به علم سبز مراجعه فرمایید.

دلایل زیادی وجود دارد که علم سبز را به یک وب سایت اینترنتی معتبر و شناخته شده در عرصه فروش تور کربلا تبدیل کرده است. وجود نظم و دقت بسیار در تورهای زمینی و هوایی کربلا، قیمت مناسب، خدمات با کیفیت، راهنمایی و مشاوره در رابطه با خرید و قیمت از ویژگی های این مرکز خرید کربلا محسوب می شود. برای خرید یا دریافت اطلاعات بیشتر کافی است با کارشناسان وب سایت رسمی علم سبز ارتباط بگیرید.