تور دبی نوروز 9 : از هر نظر گذراندن تعطیلات نوروزی در دبی برای توریست ها و گردشگران ایرانی بسیار مناسب و عالی است. در این ایام شهر دبی آب و هوای بسیار خوبی داشته و همینطور برای ایرانیان دسترسی راحت تری دارد. توریست ها و گردشگران تور دبی نوروز 98، میتوانند با سلیقه خود بهترین و مناسب ترین تور نوروزی دبی را از لست تورز برای خود رزرو کنند. لست تورز تنوع بیشتری در ارائه تورهای نوروزی دبی داشته و سفری خاطره انگیز را برای شما تدارک خواهد دید. دبی در ایام نوروزی هر شب برنامه ها و فستیوال های مختلف برگزار می کند. از جمله فستیوال های محبوب توریست ها و گردشگران در این ایام، فستیوال خرید است. بسیاری از مراکز خرید در این ایام اجناسشان را حراج می کنند. 

تور دبی نوروز 98

آب و هوای دبی در ایام نوروز 98

همانطور که میدانید، شرایط آب و هوایی این شهر به طور کلی گرم و خشک بیابانی است، بنابراین بهترین زمان برای سفر توریست ها و گردشگران به این شهر، ماه های فروردین، اردیبهشت، آبان و آذر هستند. این چند ماه بهترین زمان سفر به دبی هستند. همینطور اگر مشکلی از نظر تحصیل و درس ندارید نیز، میتوانید فصل پاییز را  انتخاب کنید. اما با وجود اینکه دبی نیز نوروز را جشن می گیرد، سفر به دبی در فصل بهار نیز بسیار عالی بوده و همینطور شرایط آب و هوایی بسیار خوبی دارد. 

آب و هوای دبی در ایام نوروز 98

بهترین زمان سفر به دبی در نوروز 98

همانطور که مشخص است، اگر میخواهید بهترین تورهای نوروزی دبی را داشته باشید، بهتر است تور خود را از یک هفته آخر اسفند ماه تا اوایل فروردین ماه رزرو کنید. همینطور با انتخاب این بازه زمانی میتوانید سفری ارزان تر به دبی در ایام نوروز داشته باشید. هرچه سریعتر نسبت به خرید تور دبی نوروز 98 از لست تورز اقدام کنید تا شامل بهترین خدمات و امکانات تورهای نوروزی دبی شوید. 

بهترین زمان سفر به دبی در نوروز 98

نیمه اول فروردین ماه نیز برای سفر نوروزی به دبی بسیار مناسب است. برای سفر در این بازه زمانی بهتر است برای ویزا زودتر اقدام کنید. پیشنهاد می شود برای رزرو تور دبی نوروز 98 در نیمه اول فروردین ماه، از اسفند ماه شروع به برنامه ریزی کنید. 

بهترین زمان سفر به دبی در نوروز 98

به جز نیمه اول نیز، میتوان نیمه دوم فروردین ماه را هم برای شروع تور دبی نوروز 98 مناسب دانست. بیشتر توریست ها و گردشگران ترجیح میدهند تا برای داشتن تورهای نوروزی ارزان تر، این زمان را انتخاب کنند. نیمه دوم فروردین ماه یعنی از نهم فروردین و برای دریافت ویزا برای این بازه زمانی باید زودتر اقدام کنید. 

بهترین زمان سفر به دبی در نوروز 98

مسابقات جهانی اسب‌ دوانی دبی در نوروز

یکی از مهم ترین و بزرگ ترین فستیوال ها و مسابقات جهانی، مسابقه جام جهانی اسب دوانی در دبی است. این مسابقه در پیست جهانی میدان برگزار شده و در آن نمایندگانی از کشورهای انگلیس، فرانسه، امریکا، کشورهای امارات متحده عربی، ایرلند، قطر، عربستان، ژاپن و ... شرکت دارند. این مسابقه اسب دوانی هر سال بیشتر از 40000 تماشاگر از سراسر دنیا دارد. 

مسابقات جهانی اسب‌ دوانی دبی در نوروز

توریست ها و گردشگران تور دبی نوروز 98 به ویزا نیاز دارند

مسافران ایرانی تور دبی نوروز 98 برای ورود به دبی به ویزا نیاز دارند. این ویزا چند نوع می باشد، ویزای مسافرتی با اجازه اقامتی دو هفته ای در دبی از جمله مهمترین و رایج ترین ویزاها بین توریست ها و گردشگران تور دبی است. با داشتن این ویزا دیگر نیازی به دیگر ویزاها نخواهید داشت و همینطور نیازی نیست که به سفارتخانه بروید فقط باید این ویزا را از آژانس مسافرتی که تور را از آن تهیه کرده اید، بگیرید. 

توریست ها و گردشگران تور دبی نوروز 98 به ویزا نیاز دارند