تور استانبول فروردین 98 : استانبول، بزرگ ترین شهر ترکیه، که همیشه مورد استقبال توریست ها و گردشگران قرار میگرید! به راستی، سومین شهر توریستی جهان چطور به این لقب رسید؟ شاید به این فکر نیافتاده باشید که چرا هر زمان حرف سفر در تعطیلات، به خصوص تعطیلات نوروز که می شود، حرف از رزرو تورهای استانبول است! این شهر باستانی، با قدمت طولانی که داشته، جاذبه های توریستی و گردشگری فوق العاده ای ایجاد کرده که همچنان برای بازدید خواهان دارند! انگار این شهر بوجود آمده تا هر صفت ترین که در دنیا هست را ازان خود کند. یکی از شگفتی های دیگر استانبول، قرار داشتن بین دو قاره است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمر، دو قاره آسیا و اروپا را جدا کرده و خودش هم به دو قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم شده است که قسمت اروپایی آن بیشترین طرفداران را دارد. استانبول مملو از شگفتی، هیجان، لذت و جاذبه های تاریخی بوده و به همین خاطر سالیان سال است که بطور مداوم تور استانبول همچنان خواهان دارد. اگر شما هم نمیخواهید این شهر دیدنی را از دست بدهید، با فرا رسیدن عید نوروز، تور استانبول فروردین 98 را برای خود رزرو کنید. 

تور استانبول فروردین 97

آب و هوای استانبول در نوروز

اگر عازم سفر به استانبول در فروردین ماه هستید، چمدانتان را از لباس های گرم پر کنید. معمولا دمای هوای استانبول در ماه فروردین، بین هشت تا سیزده درجه بوده و طبیعتا شب ها نیز به مراتب سردتر خواهد بود. بنابراین همراه خود لباس های گرم داشته باشید.

آب و هوای استانبول در نوروز

بهترین هتل های پنج ستاره استانبول

استانبول بزرگ، پر است از هتل های لوکس گران و ارزان قیمت ! شعبه های بسیاری از هتل های معروف در سراسر جهان در استانبول هستند. انتخاب هتل با این همه تنوع ممکن است کمی دشوار باشد اما اگر میخواهید در سفر خود با تور استانبول فروردین 98 لذت اقامت را ببرید، هتل های پنج ستاره را انتخاب کنید. لست تورز برای شما بهترین هتل های پنج ستاره در استانبول را معرفی می کند تا بهترین و راحت ترین اقامت را داشته باشید.

هتل ویت سوئیت (Witt Istanbul Suites) استانبول

این هتل پنج ستاره، در بهترین موقعیت از شهر قرار داشته و با اقامت در آن میتوان حتی با پای پیاده به سمت جاذبه هایی مثل میدان تکسیم، موزه مدرن، بوتیک های معروف مثل مدرن بیوگلو جهانگیر و ... رسید. همینطور هتل ویت استانبول موفق به دریافت جایزه هایی با عنوان سومین هتل لوکس برتر، دوازدهمین هتل رومانتیک و .. شده. تعریف این هتل را از کسانی که اقامت طولانی در استانبول دارند بشنوید. این هتل به طور کلی هفده سوئیت لوکس داشته که همه آن ها از امکانات عالی بهره مند هستند. داخل هتل برای میهمانان تور استانبول اینترنت بی سیم و صبحانه رایگان بوده و سرویس دهی به اتاق ها شبانه روزی است. با اقامت در این هتل، از فرودگاه بین المللی 36 کیلومتر فاصله دارید. همینطور جاذبه هایی مثل موزه، حمام ترکی، برج گالاتا، میدان تکسیم معروف و خیابان همیشه شلوغ استقلال نزدیک به شما قرار دارند.

هتل ویت سوئیت (Witt Istanbul Suites) استانبول

هتل سوئیت توم توم (Tomtom Suites) استانبول

هتلی با ظاهری مربوط به قرن نوزدهم، اما با امکاناتی لوکس و مدرن در استانبول است. این هتل در زمان قرن نوزدهم میلادی خانه فرقه فرانسیسکن بوده اما اکنون به یکی از هتل های پنج ستاره قدرتمند در استانبول تبدیل شده است. معماری داخلی این هتل مثل معماری بیرونی اش، فوق العاده و منحصر بفرد است. از ویژگی های خوب این هتل، رستوران های معروف اش است مثل رستوران نیکول. این رستوران یکی از لوکس ترین و البته گرانترین رستوران های شهر است. همینطور بیست سوئیت هتل توم توم، از تراس خود منظره ای دیدنی و چشم گیر از استانبول به شما میدهند. اینترنت بی سیم و صبحانه رایگان به میهمانان ارائه می شود. از هتل سوئیت توم توم تا فرودگاه بین المللی این شهر بیست کیلومتر فاصله است. خیابان استقلال، میدان تکسیم و خیابان فرانسه از خیابان های معروف استانبول هستند که نزدیک به هتل قرار دارند. همینطور برج گالاتا و موزه معصومیت نیز در فاصله دویست تا هشتصد متری از هتل هستند.

هتل سوئیت توم توم (Tomtom Suites) استانبول

هتل سنت رجیس (The St. Regis Istanbul) استانبول

 یکی دیگر از هتل های پنج ستاره این شهر بی انتها که معماری بی نظیر و میهمان نوازی عالی داشته، هتل سنت رجیس است. این هتل افسانه ای به داشتن آبگرم فوق العاده اش معروف است. در کنار این آبگرم، استخر بزرگ و سالن ماساژ نیز قرار دارد. رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می کنند. از هتل تا فرودگاه بین المللی 26 کیلومتر راه است. همینطور ایستگاه های مترو عثمان بی و تکسیم با فاصله بسیار کمی از هتل قرار دارند. از جاذبه های نزدیک به هتل میتوان به قصر دولمه باغچه، برج ساعت دولمه باغچه و میدان تکسیم اشاره کرد.

هتل سنت رجیس (The St. Regis Istanbul) استانبول

بهترین سواحل استانبول

بین تمام سواحل معروف این شهر، چند ساحل هستند که محبوبیت جهانی دارند. مثل ساحل فلوریا، ساحل سیده، سولار و .. که قصد داریم امکانات رفاهی هرکدام را برای شما مسافرین تور استانبول فروردین 97 معرفی کنیم :

ساحل فلوریا استانبول

این ساحل، یکی از باکلاس ترین سواحل استانبول بوده که در محله فلوریا قرار دارد. ساحل شنی فلوریا، بسیار تمیز بوده و زمانی محل استراحت آتاتورک بوده است. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این ساحل قرار داشتن در شهر است. بسیاری از سواحل استانبول در حاشیه ها قرار دارند بنابراین بیشتر مسافرین، ساحل فلوریا ترجیح میدهند. با ورودی بیست لیر، بهترین تفریحات مثل شنا، دوچرخه سواری، پیاده روی و ... را خواهید داشت.

ساحل فلوریا استانبول

ساحل سولار استانبول

ساحل یک کیلومتری سولار، همیشه میزبان کنسرت های مختلف و پرطرفدار است. همینطور بیشتر جشنواره های موسیقی در این مکان برگزار می شود. ساحل سولار بیشتر مورد توجه جوانان و افرادی است که فقط و فقط برای تفریح و شادی قدم به ساحل گذاشته اند. امکانات تفریحی بسیار خوبی در این ساحل هست، مثل کایت سواری، کارتینگ، جت اسکی، موج سواری های مختلف، قایق موزی، اسکیت، بسکتبال، فوتبال ساحلی، صخره نوردی و .. . تنوع در این ساحل بسیار است. سعی کنید از نه صبح تا نه شب از ساحل دیدن کنید.

ساحل سولار استانبول

ساحل بورک استانبول

بورک، ساحل معروف دریای سیاه است که یک کیلومتر طول داشته و ردیف های بسیاری از تخت و چترهای مخصوص حمام آفتاب دارد. به خاطر کم بودن عمق آب تا صد متر طرفداران بسیاری دارد خصوصا که امکانات تفریحی مثل کایت سواری، والیبال ساحلی، فوتبال، انواع موج سواری، قایق سواری و ... در این ساحل وجود دارد.

ساحل بورک استانبول

معروف ترین جاذبه های گردشگری استانبول

استانبول بزرگ، بیشترین چیزی که دارد جاذبه های گردشگری است چه تاریخی، چه طبیعی و ... . بیشتر جاذبه های این شهر به خاطر قدمت طولانی که داشته تاریخی هستند مثل کلیسای سیسترن، مسجد سلیمانیه، برج دختر، بازار ادویه، مسجد رستم پاشا، کاخ بیلر بی، کاخ چراغان، مسجد اورتاکوی، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، تنگه بسفر و دیگر جاذبه هایی مثل موزه هنرهای اسلامی ترکیه، جزیره بیوک آدا، موزه فرش ترکیه، تپه های چاملیجا و ... که در ادامه معروف ترین آن ها را برای شما معرفی می کنیم :

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه معروف، در ساحل روملی بندر شاخ طلایی قرار داشته و به شکل مستطیل است. قلعه روملی حصار در تنگه بسفر و بوسیله سلطان محمد فاتح ساخته شده است.

قلعه روملی حصار استانبول

برج گالاتا استانبول

اگر دوست دارید این شهر بزرگ را از بالا ببینید و زیبایی وصف ناپذیر آن را درک کنید، در محله بی اوغلو، برجی به اسم گالاتا روی تپه، به سمت شاخ طلایی قرار داشته که با ارتفاع بسیار بلند اش، منظره ای پانوراما از شهر به شما میدهد. این برج هر روز از ساعت نه صبح تا پنج بعد از ظهر باز بوده و هزینه بازدید از آن یازده لیر است.

برج گالاتا استانبول

میدان تکسیم استانبول

این میدان انقدر معروف بوده که امکان ندارد اسم آن را نشنیده باشید! تکسیم یا تقسیم، محله ای شلوغ در قسمت اروپایی استانبول بوده که رستوران ها، کافه و مراکز خرید فوق العاده ای دور تا دور آن را فراگرفته اند. هتل های معروفی از جمله هتل جیلان اینترکانتیننتال و هتل گراند هایت نیز در این منطقه قرار دارند. بازدید از این میدان یکی از ضرورت های سفر تور استانبول است.

میدان تکسیم استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ تاریخی دلمه باغچه، در قرن نوزدهم ساخته شده و محل اقامت آخرین سلطان های عثمانی بوده است. این کاخ اهمیت تاریخی بسیاری داشته و در تنگه بسفر قرار دارد. معماری کاخ الهام گرفته و ترکیبی از طراحی های عربی و اروپایی بوده که تنها در این قاره پیدا می شود.

کاخ دلمه باغچه استانبول

شما میتوانید از صفحه تور استانبول لست تورز تورهای استانبول را مشاهده کنید.