بازدید از یک کشور جدید یک تجربه باورنکردنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر قصد سفر به یک کشور جدید را دارید طبیعی است که بخواهید فعالیت های مختلفی را امتحان کنید و از تماشای مناظر جدید لذت ببرید. اما برای یک سفر ارزان چه باید کرد؟ در این مقاله تفریحات جذاب و رایگان در برخی از مقاصد سفر را به شما معرفی میکنیم تا با خیالی راحت و بدون دغدغه هزینه های اضافی خاطرات خوشی را از سفر خود داشته باشید.

فعالیت‌های رایگان برای انجام در مسکو

پارک مرکزی فرهنگ و اوقات فراغت گورکی

جدای از جاذبه های معروف مسکو مانند کلیسای جامع سنت باسیل، کرملین، پارک گورکی... چند جاذبه شگفت انگیز در تور مسکو وجود دارد که ممکن است بخواهید از آن ها بازدید کنید و جالب اینجاست که اکثر آنها رایگان یا کم هزینه هستند!

پارک مرکزی فرهنگ و اوقات فراغت گورکی

پارک مرکزی فرهنگ و اوقات فراغت گورکی یک پارک بزرگ در مسکو که دارای باغ‌ها، سالن سینمای روباز، نمایشگاه‌های هنر معاصر و پیست یخ زمستانی است. این پارک به‌خاطر موسسات فرهنگی خود از جمله موزه هنرهای معاصر گاراژ و کلاس‌های رایگان یوگا مشهور است. این پارک همچنین دارای تعدادی غذاخوری، فواره های نوشیدنی و تخت های آفتاب است.

میدان سرخ

میدان سرخ یکی از معروف ترین میدان ها در تمام روسیه است. این میدان خانه جاذبه های گردشگری معروف مسکو، کلیسای جامع سنت باسیل و مقبره لنین است که هر دو از جاذبه های گردشگری بسیار محبوب هستند. به لطف گردشگران در اطراف میدان، فضایی پر جنب و جوش خواهید یافت و فرصت های عالی برای عکس خیابانی را ایجاد می کند.

میدان سرخ

مترو مسکو

سیستم مترو زیرزمینی روسیه یک جواهر هنری است که پیشنهاد میکنیم در تور روسیه  حتما از آن بازدید کنید! متروهای مسکو به صورت کاخ هایی طراحی شده‌اند که در زیر خیابان‌های این شهر قرار دارد. اساسا بازدید از مترو مسکو کاملا رایگان نیست و باید مبلغ ناچیزی حدود 55 ₽ (کمتر از 1 دلار) جهت تهیه بلیط مترو باید بپردازید.

مترو مسکو

ساخت مترو مسکو از سال 1932 آغاز شد و اکنون نزدیک به 300 کیلومتر طول و تقریباً 200 ایستگاه دارد. از جمله زیباترین ایستگاه های مترو مسکو می توان به ایستگاه های Komsomolskaya، Novoslobodskaya و Teatralnaya اشاره کرد.

فعالیت‌های رایگان برای انجام در پوکت

آیا کارهای رایگان جالبی برای انجام در پوکت وجود دارد؟ شاید این سوال عجیب به نظر برسد، اما پوکت به عنوان گران ترین مقصد تایلند شناخته شده است. اما راه هایی وجود دارد که می توانید بدون هزینه زیاد از اقامت خود بهترین استفاده را ببرید. در ادامه به چند مکان اشاره می‌کنیم که می‌توانید بدون صرف حتی یک بات به گشت و گذار بپردازید.

از سواحل مختلف بازدید کنید

شاید بدانید که گذراندن روز در ساحل بدیهی ترین فعالیت رایگان در پوکت است، اما آیا می دانستید که پوکت بیش از 40 ساحل دارد؟ بازدید از سواحل مختلف که هر یک زیبایی خاص خود را دارند راهی فوق العاده برای گذراندن یک روز یا حتی بیشتر و گرفتن عکس های فراموش نشدنی است.

از سواحل مختلف بازدید کنید

از بودای بزرگ دیدن کنید

اگرچه برای رسیدن به بودای بزرگ در بالای تپه به وسیله نقلیه نیاز دارید، اما برای تماشای آن هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید. این مجسمه بر فراز مناظر زیبا و در ارتفاع 45 متری ایستاده است. موقعیت مکانی آن با چشم اندازهای خیره کننده ای که از سراسر جزیره و اقیانوس فراهم می کند فوق العاده است.

به یاد داشته باشید هنگام بازدید از این مکان نباید دامن یا شلوار خیلی کوتاه بپوشید زیرا این مکان مذهبی است. با این حال، اگر فراموش کردید، از شما خواسته می شود که سارافون رایگان ارائه شده را بپوشید.

از Wat Chalong دیدن کنید

Wat Chalong بزرگترین معبد بودایی در پوکت است که بازدید از آن کاملا رایگان است. مجسمه‌های راهبان مورد احترام محلی در سالن بزرگ نماز وجود دارد و همچنین مجسمه‌های بودا و نمایشگاه‌های تاریخی مختلفی را در سراسر محوطه خواهید دید. این ساختمان های پر زرق و برق مکانی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعتقادات معنوی در تایلند و دیدن افراد محلی است که عبادت می کنند.

فعالیت‌های رایگان در آنتالیا

آنتالیا ، منطقه ای زیبا در سواحل جنوب غربی ترکیه و یکی از محبوب ترین مناطق این کشور است. وقتی سواحل مجلل با استراحتگاه‌های باورنکردنی، خرابه‌های رومی و فرهنگ غنی را در نظر می‌گیرید، فهمیدن دلیل محبوبیت آن سخت نیست!

مانند هر جای دنیا، بازدیدکنندگان آنتالیا می توانند به اندازه جیب خود هزینه کنند. پیوستن به تورهای محلی، بازدید از موزه‌ها و/یا پارک‌های تفریحی و شرکت در  کلاب ها مطمئناً می‌تواند به سرعت جیب شما را خالی کند. البته بازدید از بسیاری از اماکن و انجام برخی فعالیت های آنتالیا کاملا رایگان هستند! که این یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه سفر شماست.

ساحل لارا

در تعطیلات خود زمانی را به گشت و گذار در استراحتگاه شلوغ ساحل لارا اختصاص دهید و تمام تفریحاتی را که می تواند هیجان را به تعطیلات شما بیافزاید، تجربه کنید. ساحل طلایی خیره کننده لارا 12 کیلومتر امتداد دارد و بهترین انتخاب برای پیاده روی در روی شن و استراحت در ساحل است. این ساحل دارای پرچم آبی است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که بازی کردن و پاشیدن در میان امواج برای بچه های کوچکتان امن و تمیز است.

مکان های تاریخی آنتالیا را کشف کنید

علاقه مندان به تاریخ در سفر به آنتالیا ناامید نخواهند شد. نقاط بسیار زیادی برای بازدید وجود دارد، از خرابه های باستانی جذابی که در اطراف منطقه پراکنده شده اند تا مکان های دیدنی و موزه های نمادین. حتی شهرهای باستانی در مناطق مختلف آنتالیا وجود دارد که بازدید از آنها شگفت انگیز است.

یکی از معروف ترین گنجینه های تاریخی در قلب شهر – که رفتن و دیدن آن رایگان است – دروازه هادریان است. این یک مکان دیدنی مشهور است که هنگام بازدید از Kaleici با آن روبرو خواهید شد. این سازه که از سه طاق بلند تشکیل شده است، در سال 130 پس از میلاد برای جشن دیدار امپراتور هادریان ساخته شد.

شهر قدیمی و مارینا

شهر قدیمی آنتالیا که با نام کالیچی نیز شناخته می شود، یکی از آن مکان هایی است که باید در لیست برنامه های سفر شما باشد. خیابان های پر پیچ و خم باریک پر از مغازه ها و رستوران هایی است که ارزش دیدن دارند. به راحتی می توانید یک یا دو روز را صرف گشت و گذار در تمام نقاط برجسته این گوشه زیبای آنتالیا کنید. این مکان همچنین دارای مکان های تاریخی جالب بسیاری است که در ادامه به شرح آنها می پردازم. زمان بازدید خود را بر این اساس زمان بندی کنید و غروب زیبای خورشید را بر فراز آب های درخشان بندرخواهید دید.

اگر شما به‌دنبال خرید تورهای ارزان‌قیمت هستید، از سایت آرزوی سفر دیدن کنید. آژانس هواپیمایی آرزوی سفر پارسیان مجری تورهای نوروزی خارجی، انواع تورهای مقرون به صرفه را با خدمات استثنایی و مجلل برای شما مسافران عزیز برگزار می کند. تنها کاری که برای رزرو تور باید انجام دهید این است که به سایت آرزوی سفر مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش تور مجموعه با شماره 02145128 در تماس باشید.