افراد زیادی در تلاش هستند که برای ادامه ی تحصیل به کشور های دیگر مهاجرت کنند و در این میان انگلستان یکی از پرمتقاضی ترین شور ها می باشد. تحصیل در انگلیس آرزوی افراد زیادی است زیرا کشور انگلستان یکی از کشور های بزرگی است که دارای سیستم آموزشی بسیار عالی و کامل می باشد. انگلستان یکی از کشور های پیشرفته در زمینه ی تحصیل و زندگی می باشد و این کشور از نظر امکانات رفاهی نیز در سطح بالایی قرار دارد. به همین دلیل است که انگلستان در جهان جزء سه کشور جذب دانشجویان بین المللی است. این کشور شرایط بسیار خوبی را برای دانشجویان خارجی فراهم نموده است. یکی از مزایای تحصیل در انگلستان  ، مدت زمان کوتاه دوره ی تحصیل است به طوری که برای مدرک کارشناسی نیاز به 3 سال و برای مدرک کارشناسی ارشد نیاز به 1 سال زمان می باشد بنابراین دانشجویان خیلی زود تر به بازار کار ورود  پیدا می کنند. در صورتی که در بسیاری از کشور ها از جمله ایران مدت زمان تحصیل بیشتر است. همچنین فارق التحصیلان پس از دریافت مدرک زمان 12 ماهه برای کار پیدا کردن در اختیار دارند.

تحصیل در انگلستان

مزایای تحصیل در انگلستان

یکی از مزایای بسیار خوب کشور انگلستان این است که زبان رسمی انگلیسی می تواند کمک کننده برای یادگیری این زبان توسط مهاجران باشد. بنابراین علاقه مندان به تحصیل در انگلیس ، از مزایای زیادی برخوردار هستند.

دلایل زیادی برای تحصیل در انگلستان وجود دارد و افرادی که برای تحصیل به خارج از کشور مهاجرت می کنند، شرایط زندگی، رفت و آمد و تحصیل را در نظر می گیرند. نزدیک بودن انگلیس به ایران از نظر جغرافیایی بسیار مهم بوده و افراد به راحتی می توانند در زمان های مورد نیاز رفت آمد داشته باشند.

امکانات رفاهی که دولت انگلستان برای اتباع خارجی در نظر گرفته است بسیار عالی بوده و شرایط بسیار خوبی را برای مهاجرین بوجود آورده همچنین در کشور انگلستان افراد با فرهنگ های مختلف زندگی می کنند و به همین جهت شرایط برای زندگی مهاجران بسیار ساده تر خواهد بود.

موسسه بین المللی راد از اخذ پذیرش از مدارس و دانشگاه‌ های انگلیس، دریافت ویزا، اقامت، بلیط هواپیما و حتی در خدمات پس از سفر نیز همراه و راهنمای شما می باشد.

افرادی که به تحصیل در انگلستان می پردازند می توانند همسر و فرزندان خود را به عنوان همراه به انگلستان ببرند و همسر فرد نیز می تواند به کار کردن به صورت تمام وقت بپردازد.

شرایط تحصیل در انگلیس

انگلستان از بهترین و پیشرفته ترین کشور های جهان در حوزه گردشگری می باشد که تحصیل در این کشور آرزوی افراد زیادی است. استفاده از سیستم آموزشی پیشرفته و زندگی با امکانات رفاهی در این کشور بسیار مورد توجه مهاجران قرار گرفته است. بنابراین سالانه مهاجران زیادی از طریق تحصیل به این کشور مهاجرت می‌ کنند. شرایط تحصیل در انگلستان بسیار عالی بوده و مهاجرین نیز خواستار زندگی عالی هستند و از این رو روز به روز بر تعداد متقاضیان تحصیل در انگلیس افزوده می شود.

موسسۀ بین المللی راد در خدمت شماست تا برای تحصیل در انگلیس و سایر کشور ها همراه شما باشد. برای دریافت اطلاعات درباره ی دریافت اقامت دائم، اخذ ویزای تحصیلی ، کاری و.. با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

تحصیل در انگلستان

شرایط تحصیل در انگلیس با مدرک دیپلم

انگلستان پس از آمریکا ، دومین مقصد برای دانشجویان است. افرادی که دارای مدرک دیپلم هستند نیز می توانند برای تحصیل در انگلستان اقدام نمایند. این افراد می توانند ادامه ی تحصیل خود را در انگلیس بگذرانند. بنابراین در صورتی که شما در ایران دیپلم دریافت کرده اید می توانید به تحصیل در انگلستان  بپردازید. البته دوره ی دو ساله برای پیش از ورود به دانشگاه های انگلستان باید گذرانده شود که بر اساس رشته می تواند این مدت زمان متغیر باشد که این دوره A-Levels نام دارد. پس از این که این دوره گذرانده شد ، آزمونی برگزار می شود که در صورتی که در این زمون موفق شوید می توانید به دانشگاه های انگلیس ورود پیدا کنید. یکی از موارد مهمی که برای تحصیل در انگلستان باید بدانید این است که برای افراد زیر 17 سال نیاز به مدرک زبان نمی باشد. اما اگر افراد بالای 17 سال سن داشته باشند باید مدرک زبان داشته باشند. این مدرک شامل مدرک آیلتس با نمره 5.5 به بالا می باشد. به صورت کلی داشتن مدرک زبان برای کشور های دیگر بسیار مهم است.

چرا تحصیل در انگلستان؟

سوالی که مطرح است این است که چرا افراد زیادی انگلستان را برای تحصیل ننتخاب می کند؟ در پاسخ باید بگوییم که تحصیل در انگلستان دارای مزایای زیادی است. دانشگاه ‌های University of Oxford و University of Cambridge در رتبه اول و سوم برترین دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰ قرار دارند که بسیار مهم بوده و موقعیت آموزشی کشور انگلستان را نشان می دهد. بنابراین کیفیت بالای تحصیل در انگلیس از مهم ترین دلایل تحصیل در انگلیس است. انگلستان دارای برتری های علمی زیادی همانند رتبه اول جهان در موضوع کیفیت آثار پژوهشی می باشد. یکی از شنیده های ما از تحصیل در انگلستان ، هزینه ی بالای تحصیل در انگلستان است که به دلیل بالا بودن قیمت پوند است. اما با وجود برتری های این کشور نسبت به بسیاری از کشور ها ، هزینه ی زندگی و تحصیل در انگلیس آنقدر هم بالا نمی باشد و قابل پرداخت است.

یکی از مزایای تحصیل در انگلیس ، کوتاه بودن دوره های تحصیل در این کشور است که امتیازی عالی برای مهاجران محسوب می شود تا بتوانند خیلی زودتر مدرک دریافت کنند و به بازار کار ورود پیدا کنند. دوره لیسانس در بسیاری از کشور ها ۴ سال است  و دوره فوق ‌لیسانس ۲ سال می باشد. اما شما با تحصیل در انگلستان  ، در مدت زمان 3 سال می توانید کارشناسی را بگذرانید و در  1 سال نیز می توانید مدرک کارشناسی ارشد را دریافت نمایید. تحصیل در انگلیس در مقطع دکتری در انگلیس به روش‌های مختلف تمام ‌وقت یا پاره‌ وقت انجام می شود و می توانید در طول 3 سال دکتری را بگذرانید.

مهم ‌ترین ویژگی‌ های تحصیل در انگلستان

  • دوره‌ های تحصیلی کوتاه
  • کار در حین تحصیل
  • ویزای همراه آسان
  • اقامت تا ۲ سال بعد از تحصیل در انگلیس

تحصیل در انگلستان

هزینه ی تحصیل در انگلیس

تحصیل در انگلستان برای افرادی که تابعیت انگلستان را دارند رایگان می باشد اما این در مورد مهاجران تفاوت است و مهاجران برای تحصیل در انگلیس نیاز به پرداخت هزینه دارند. اما فرصتی که به دانشجویان داده شده این است که می توانند در کنار تحصیل به کار کردن بپردازند و هزینه ی زندگی و تحصیل را تامین نمایند. همچنین مدارس انگلستان نیز برای مهاجران رایگان نبود و شهریه ای به صورت سالانه دریافت می شود. میزان هزینه در مدارس دولتی و خصوصی متفاوت می باشد اما معمولا مهاجران مدارس خصوصی را انتخاب می کنند. البته در بسیر ی از کشور های دنیا ، تحصیل شامل هزینه برای اتباع خارجی می باشد و به همین دلیل انگلستان نیز در این مورد مانند خیلی از کشور ها عمل می کند. به طور کلی با توجه به مزایایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم ، متقاضیان زیادی برای تحصیل در انگلستان در تلاش هستند تا بتوانند برای ادامه ی تحصیل به این کشور مهاجرت نمایند. همچنین این افراد می توانند پس از تحصیل به راحتی برای دریافت اقامت دائم اقدام نمایند.  

https://digivisa.ir/