تایلند هتل رویال کلیف : هتل پنج ستاره رویال کلیف، یکی از بهترین و معروف ترین هتل های پاتایا بوده که به خاطر خدمات و امکانات بسیار خوبی که دارد، بارها برنده جوایز بسیار، در زمینه های مختلف شده است. به همین خاطر بیشتر توریست ها و گردشگران تور تایلند، که میخواهند اقامتی لوکس و رویایی داشته باشند، هتل رویال کلیف پاتایا را انتخاب می کنند. این هتل پاتایا بهترین موقعیت مکانی شهر را داشته و بین سواحل شهر و جومتین قرار دارد. از خدمات فوق العاده و بسیار خوبی که دارد میتوان به تراس های بزرگ، دوازده سالن جلسه و کنفرانس، سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ اختصاصی، مدرسه آشپزی تایلندی، صرافی، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

تایلند هتل رویال کلیف

اتاق های تایلند هتل رویال کلیف

هتل رویال کلیف تایلند، به طور کلی دارای 1090 اتاق و سوئیت بوده که به پانزده تایپ تقسیم می شوند. این پانزده تایپ شامل موارد زیر هستند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت های لوکس

اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره به سبک تایلندی، طراحی و دکور شده اند. تمام آن ها نشیمن بزرگ و جدا، و تراس اختصاصی باصفایی دارند. از امکانات مشابه بین اتاق ها و سوئیت های هتل رویال کلیف، میتوان به سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، میز مطالعه، امکان سرو صبحانه در اتاق ها و ... اشاره کرد.

اتاق های تایلند هتل رویال کلیف

امکانات رفاهی و رستوران های تایلند هتل رویال کلیف

این هتل پنج ستاره به تنهایی یازده رستوران داشته که از معروف ترین آن ها رویال گریل، کاپریس، ماهارانی و کریساندموم می باشد. در رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی مثل هندی، چینی، محلی، تایلندی، آسیایی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف برای توریست ها و گردشگران تور تایلند سرو می شوند. صبحانه ها نیز به صورت روزانه و بوفه ای با چشم اندازی از خلیج دیدنی سیام ارائه می شوند. در این هتل پنج ستاره کلاس های آموزش برگزار شده و دارای امکانات تفریحی مثل سالن بدنسازی، ماساژ، چند استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، اتاق بخار، زمین تنیس، میز بیلیارد، کرایه دوچرخه و ... می باشند.  

امکانات رفاهی و رستوران های تایلند هتل رویال کلیف

دسترسی های نزدیک به تایلند هتل رویال کلیف

هتل رویا کلیف تایلند در پنج کیلومتری شهر پاتایا قرار داشته و اطراف خود کوهستان و دریا را دارد. از جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل پنج ستاره میتوان به معبدKhao Phra اشاره کرد که در فاصله هشتصد متری می باشد.