هر کشوری در دنیا دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که دیگر کشورها فاقد آن هستند. حال اگر از دید یک مهاجر به کشورهای پیشرفته سطح دنیا بنگرید، متوجه می‌شوید که برخی از آن‌ها نسبت به دیگران شرایط بهتری برای پذیرش مهاجر داشته و در صورت سفر به این مقاصد، آینده بهتری خواهید داشت. اگر دوست دارید از شرایط مهاجرت به فرانسه یعنی این کشور فوق العاده برای زندگی بیشتر بدانید، می‌توانید ادامه این مقاله را مطالعه کرده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی در ارتباط باشید.

 

چه کشورهایی ظرفیت مهاجرت بالایی دارند؟

شهروند هر کشوری می‌تواند با توجه به اعتبار پاسپورت خود به دیگر نقاط دنیا سفر کرده و مدت زمان‌های مختلفی را در آنجا زندگی کند. با توجه به این موضوع که پاسپورت ایران در اکثر کشورهای دنیا قابل پذیرش نیست، باید برای ورود به هر کشور و اقامت در آن، شرایط مهاجرتی خوبی داشته باشید. از این رو برخی کشورها نسبت به باقی موارد شرایط پذیرش مهاجر مناسب‌تری داشته و از این رو افراد بیشتری برای ساخت زندگی خود به سمت این مقاصد جذب می‌شوند.

کشورها با ساخت سیاست مهاجر پذیری، سعی در جذب بیشترین سرمایه مالی و یا افراد باهوش از سراسر جهان را داشته و از این رو با ایجاد قانون‌های مهاجرتی مختلف، تنها افراد واجد شرایط را به داخل مرزهای خود راه می‌دهند. بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا این مسیر را در پیش گرفته و با جذب نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود، سعی دارند که مسیر موفقیت را برای خود کوتاه‌تر کنند. در زیر به بررسی کشورهایی که بیشتر از همه به قوانین مهاجرتی خود بها داده‌اند، پرداخته‌ایم.

  • ایالات متحده آمریکا
  • کانادا
  • فرانسه
  • آلمان
  • استرالیا

در صورتی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید، بهترین راه این است که یکی از کشورهای مهاجر پذیر را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید تا شانس گرفتن پذیرش و ویزای خود را افزایش دهید. می‌توانید برای انتخاب بهترین کشور و روش مهاجرتی و دریافت بازخورد مثبت، از موسسه مهاجرتی اصطهباناتی درخواست مشاوره کنید.

 

چطور بهترین کشور را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانید بهترین کشور را به عنوان گزینه اصلی خود برای مهاجرت انتخاب کنید، باید در ابتدا به شرایط خود نگاه کرده و هدف خود را از مهاجرت مشخص کنید. از جمله مهم‌ترین موارد را می‌توان تمکن مالی در نظر گرفت. در صورتی که وضعیت مالی ایده‌آلی ندارید، باید بیشتر از همه به کشورهایی دقت کنید که کمک‌های مهاجرتی بیشتری ارائه داده و یا هزینه‌های مراحل مهاجرت آن کمتر از سایر موارد باشد.

مثلا شرایط مهاجرت به فرانسه در مقایسه با اکثر کشورها دارای موارد بهتری است و تقریبا هر فردی که بخواهد می‌تواند به این کشور مهاجرت کند. در صورتی که قصد ادامه تحصیل داشته باشید، این کشور دانشگاه‌های بسیار معتبری داشته و می‌توانید مثلا تحصیل دندانپزشکی در فرانسه را به عنوان هدف نهایی خود انتخاب کنید. در صورتی که قصد کار در این نقطه از زمین را هم داشته باشید، چه به صورت سرمایه گذاری و چه به صورت ویزای کار، توانایی کسب اقامت را خواهید داشت.

 

شرایط مهاجرت به فرانسه به عنوان بهترین گزینه مهاجرت

با توجه به شرایط شرح داده شده می‌توان اینطور نتیجه گرفت که کشور فرانسه نسبت به دیگر گزینه‌های مهاجرتی شرایط بهتری داشته و می‌تواند نظر اکثر مهاجرین را به خود جلب کند. شما می‌توانید به عنوان یک محصل به کشور وارد شده و زندگی جدیدی برای خود بنا کنید. در صورتی که به زبان فرانسوی مسلط باشید، در اکثر مراکز دولتی آن می‌توانید با شهریه‌ای بسیار پایین تحصیل کرده و در صورتی که هنوز توانایی صحبت به فرانسوی را ندارید، دانشگاه‌ها و موسسات بین المللی زیادی وجود دارند که به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند.

از طرفی موارد مختلفی مانند سرمایه گذاری، خرید ملک، کارآفرینی و ثبت شرکت وجود دارد که بسته به علاقه و بودجه مورد نظر شما می‌تواند راه حل نهایی و مناسب باشد. بهتر است در خصوص شرایط مهاجرت به فرانسه خود با یک وکیل مهاجرت و یا یک مرکز معتبر مانند موسسه مهاجرتی اصطهباناتی صحبت کرده و اطلاعات دقیق‌تری دریافت کنید.

 

محبوب‌ترین روش مهاجرت به فرانسه از نظر موسسه مهاجرتی اصطهباناتی

اگر بخواهیم تمامی روش‌های مهاجرتی به کشور فرانسه را، به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت، مورد بررسی قرار دهیم باید گفت به احتمال قوی محبوب‌ترین روش مهاجرت تحصیلی خواهد بود. به دلیل وجود بورسیه‌های تحصیلی فراوان در مقاطع بالاتر و همینطور دانشگاه‌های دولتی و بین المللی مختلف، اکثر دانشجویان می‌توانند در این کشور تحصیل کرده و به نتیجه دلخواه خود برسند.

تحصیل دندانپزشکی در فرانسه بر خلاف دیگر کشورها شهریه بالایی نداشته و می‌توانید با بررسی شرایط خود و دانشگاه مقصد، شانس کسب اقامت در این کشور پیشرفته را داشته باشید. البته باید به این موضوع دقت کنید که باید در ابتدا شرایط مهاجرت به فرانسه را کسب کرده و سپس به فکر انتخاب یک روش مهاجرتی بخصوص باشید. موسسه مهاجرتی اصطهباناتی در زمینه اعزام دانشجو به فرانسه فعال بوده و می‌تواند مفیدترین مشاوره را در این زمینه به شما ارائه دهد.

 

تاثیر دریافت مشاوره از موسسه مهاجرتی اصطهباناتی

حال که با شرایط مهاجرت به فرانسه آشنا شدید و در خصوص رشته‌های تحصیلی محبوب آن، مانند تحصیل دندانپزشکی در فرانسه بیشتر می‌دانید، وقت آن رسیده است که در این خصوص اقدامی انجام داده و زودتر شرایط مهاجرت را برای خود مهیا کنید. موسسه مهاجرتی اصطهباناتی در خصوص مشاوره در امر مهاجرت به کشورهای حوزه اروپا، مانند فرانسه، بسیار حرفه‌ای عمل کرده و برای برنامه ریزی سفر خود می‌توانید از کارشناسان این مرکز کمک بگیرید. بهترین راه برای برقراری ارتباط با این سازمان، تماس با شماره تلفن 02191002412 است.