بهترین کافه های استانبول : در تمام محله های این شهر زیبا و بزرگ ترکیه میتوان کافه های مختلف بسیار پیدا کرد. این کافه ها هرکدام کیفیت متفاوت داشته و منوی غذایی متنوعی برای توریست ها و مشتریان خود دارند. تقریبا تما کافه های شهر استانبول به بهترین شکل از مشتریان خود پذیرایی کرده و سعی دارند تا کیفیتی عالی داشته باشند. بسیاری از کافه ها استانبول نیز به خاطر دکوراسیون جذاب و زیبایی که داشته بین توریست ها و گردشگران تور استانبول محبوب واقع شده اند. پیشنهاد می کنیم حتما یک روز بعد از ظهرتان در سفر استانبول را به خوردن قهوه ترک یا نوشیدنی و کیک مورد علاقه تان در کافه های این شهر بگذرانید. در ادامه لست تورز برای شما بهترین کافه های استانبول را معرفی کرده است. 

کافه دریپ کافییست استانبول

اولین شعبه از کافه دریپ کافییست در قسمت آسیایی استانبول افتتاح شده و از همان زمان تاکنون بسیار معروف شده است. معروفیت و محبوبیت این کافه تا جایی پیش رفت که یک شعبه دیگر هم در قسمت اروپایی استانبول زد. یکی از دلایل محبوبیت این کافه استفاده از لوازم عجیب مثل  Belgium syphon and Aeropressبرای تهیه قهوه است. این ابزار قهوه را خوشمزه تر می کند. قهوه های این کافه در سینی های بسیار زیبا و در تراسی روباز و دلربا سرو می شوند. 

کافه دریپ کافییست استانبول

کافه پترا استانبول

کافه پترا را میتوان نزدیک به منطقه تجاری شهر استانبول پیدا کرد. این کافه دکوراسیونی کاملا هنری و بسیار زیبایی داشته که شما را محو تماشای خود نگه میدارد. این کافه مثل یک گالری هنر تمام آثار هنری و عتیقه را به دکوراسیون خود اضافه کرده و کافه را شبیه به یک فروشگاه آنتیک فروشی طراحی کرده است. حتما از قهوه های این کافه امتحان کنید چرا که از باکیفیت ترین دانه ها را برای تهیه کردن قهوه استفاده می کنند. 

کافه پترا استانبول

کافه آکالی استانبول

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول که میخواهند در مکانی آرام استراحتی کرده و نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنند، کافه آکالی را پیشنهاد می کنیم. این کافه در محله مسکونی بشیکتاش قرار داشته و قهوه ها، ساندویچ ها، کروسان و کیک های بسیار خوشمزه ای دارد. 

کافه آکالی استانبول

کافه موک استانبول

کافه موک را میتوان در محله آرام تشویکیه پیدا کرد. به طور کلی بهترین و جدیدترین کافه ها و فروشگاه های شهر استانبول را میتوان در این محله دید. کافه موک نیز یکی از جدیدترین کافه های این محله بوده که در دو طبقه ساخته شده است. در این کافه انواع و اقسام قهوه ها سرو می شوند. حتما فراپه های شیرین و خنک کافه موک را اگر در فصل تابستان به استانبول سفر کرده اید، امتحان کنید. 

کافه موک استانبول

کافه فور لتر ورد استانبول

یکی دیگر از بهترین کافه های شهر که به توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول پیشنهاد می کنیم حتما از آن دیدن کنند، کافه فور لتر ورد در یکی از جزایر بورگاز استانبول به اسم بورگاز آدا می باشد. این کافه در محیطی دنج و آرام قرار داشته و به خاطر قهوه های خوشمزه و فوق العاده اش بسیار معروف است. حتی شعار آن نیز "بهترین و باکیفیت ترین کافه دانه های قهوه" است. این کافه در دیگر منطقه های شهر به اسم های مختلف مانوئل دلی، نورم کافه و کامنز کافه قرار دارد. 

کافه فور لتر ورد استانبول