بهترین کافه رستوران های استانبول برای خوردن صبحانه ترکی : مردم کشور ترکیه از جمله افرادی هستند که توجه بسیار زیادی به صبحانه داشته و به همین خاطر میزهای مفصلی برای صبحانه سرو می کنند. برای مردم این کشور صبحانه مهم ترین وعده غذایی بوده و برای خوردن آن مدت زمان طولانی را صرف می کنند. معمولا میز صبحانه مردم ترکیه پر است از پنیرهای مختلف، شیرینی جات، زیتون، مربا، سوسیس سوجوک، تخم مرغ و ... . اگر میخواهید حتما یک وعده از صبحانه های ترکی را سفرتان با تور استانبول میل کنید، برای شما چند تا از بهترین کافه رستوران های استانبول برای خوردن صبحانه ترکی را معرفی می کنیم تا مفصل ترین صبحانه عمرتان را میل کرده باشید. 

رستوران کافه مانژری استانبول

اگر میخواهید روزتان را شاد و پر انرژی شروع کنید، بهترین مکان برای خوردن یک صبحانه مفصل و خوشمزه، رستوران کافه مانژری می باشد. این رستوران در طبقه سوم ساختمانی در محله ببک قرار داشته و از سمت پنجره های خود به بسفروس چشم انداز فوق العاده تماشایی دارد. بین صبحانه های ترکی این رستوران به شما پن کیک، تخم مرغ بندیکت با بیکن را پیشنهاد می کنیم. صبحانه های کلاسیک آن نیز بسیار خوشمزه می باشد. 

رستوران کافه مانژری استانبول

کافه چکماک استانبول

در خیابان شاعیر ویسی در محله معروف و محبوب بشیکتاش، کافه ای کوچک قرار داشته که به خاطر صبحانه های کامل و ترکی اش بسیار معروف است. به طول کلی کافه های بسیار خوبی در این خیابان قرار داشته که برای صرف صبحانه بسیار مناسب می باشند اما توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول از بین آن ها، کافه چکماک را انتخا کرده اند. این کافه قدیمی ترین و بهترین کافه محله بشیکتاش بوده و برای صبحانه انواع پنیرها، زیتون ها، خامه و عسل، تخم مرغ، کباب گوشت بره و ... را روی میز قرار میدهد. 

کافه چکماک استانبول

کافه آشک قهوه استانبول

یکی دیگر از بهترین مکان ها برای سرو صبحانه در استانبول، کافه آشک قهوه در بسفروس می باشد. این کافه در بسفروس، بعد از یک فروشگاه خواربار فروشی قرار داشته و دکوراسیون بسیار زیبایی دارد. صبحانه های ترکی این کافه شامل مربای خانگی، عسل، بیکن، زیتون و ... می باشد. پیشنهاد لست تورز برای شما در این کافه امتحان کردن نوشیدنی های میموسا یا بلینی است. 

کافه آشک قهوه استانبول

کافه کله استانبول

خوشمزه ترین صبحانه های سنتی ترکی در استانبول تنها در کافه کله، یک موسسه استانبولی که که به زبان ترکی به معنی برج می باشد باید امتحان کرد. این کافه تنها صبحانه سرو کرده و نزدیک به بسفروس می باشد. جدا از خوراکی ها و صبحانه های لذیذی که داشته، دکوراسیون فوق العاده زیبایی هم داشته که آن را کامل تر می کند. پیشنهاد می کنیم حتما وعده صبحانه را در آن میل کنید. 

کافه کله استانبول

کافه بک یارد استانبول

بیشتر جوانان در استانبول نیز برای صبحانه کافه بک یارد را انتخاب می کنند. این کافه در روزها آخر هفته که هوا کمی گرم می شود پاتوق دوستان و جوانان شده و روی تپه های بالای ببک قرار دارد. این کافه محیط بسیار دوست داشتنی داشته و بی شک عاشق آن خواهید شد. صبحانه های مفصل این کافه شامل پن کیک، گرانولای خانگی، تخم مرغ بندیکت یا بشقاب های صبحانه با مواد فصلی بومی می باشد.  

کافه بک یارد استانبول

کافه وان قهولتی ایوی استانبول

پیشنهاد آخر ما برای صرف یک صبحانه ترکی در استانبول، کافه وان قهولتی ایوی در جهانگیز است. این کافه صبحانه های بسیار خوبی در روزهای پایانی هفته دارد. کافه وان قهولتی ایوی آنقدر بین توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول معروف است که صبح ها برای صرف صبحانه در آن باید صبر کرد تا جای خالی بدست آورد.

کافه وان قهولتی ایوی استانبول