بهترین پروازهای آنتالیا

آنتالیا، پنجمین شهر بزرگ ترکیه است که در حدود 450 کیلومتری جنوب استانبول قرار گرفته. فضای عالی این شهر، باعث شده که سالانه میلیون ها بازدید کننده رو به جاذبه های گردشگری این شهر مثل گلف بلک، رفتینگ، سافاری با جیپ، پاراسل و هزاران تفریح در این شهر دعوت کنه و باعث سود سالانه میلیون ها لیر برای کشور ترکیه شده. در طول تعطیلات، همیشه احساس میکنید در مکانی با امکانات نامحدود قدم میزنید. این شهر برای مدت طولانی در تاریخ، خانه بسیاری از تمدن های مختلف از دوران اولیه بشریت تا آخرین امپراتوری ها بوده. در کنار جاذبه های تاریخی، این شهر شگفتی های طبیعی زیادی از جمله ساحل دودن، ماناوگات و ده‌ ها آبشار دیگه برای بازدید داره. اما چگونه به شهر زیبای آنتالیا سفر کنیم؟ راه های مختلفی برای سفر از ایران به آنتالیا وجود داره. لیست بهترین هتل 5 ستاره آنتالیا در لینک قبل میجود میباشد.در این قسمت برخی از رایج ترین گزینه های تور آنتالیا به همراه هزینه های تخمینی رو برای شما آوردیم:

  • تور آنتالیا از طریق هواپیما

راحت ترین و پرطرفدارترین راه برای سفر از ایران به آنتالیا، هوایی هستش. اما هیچ پرواز مستقیمی از ایران به آنتالیا وجود نداره، بنابراین تور آنتالیا اغلب در مسیر پرواز یک یا چند توقف دارن. هزینه پرواز رفت و برگشت از ایران به آنتالیا بسته به ایرلاین، تاریخ سفر و زمان رزرو میتونه متفاوت باشه. به عنوان مثال: از سپتامبر 2021، میانگین هزینه بلیط رفت و برگشت از تهران به آنتالیا حدود 15 تا 34 میلیون تومن در ترکیش ایرلاینز هست، در حالی که یک بلیط رفت و برگشت در قطر ایرویز میتونه حدود 10- 15 میلیون تومن هزینه داشته باشه.

از کدام فرودگاه به آنتالیا برویم؟

AYT

برای سفر و استفاده از تور آنتالیا از فرودگاه آنتالیا (یاتا: AYT، ایکائو: LTAI (به ترکی: (Antalya Havalimanı) یک فرودگاه بین‌المللی مهم است که در 13 کیلومتری (8.1 مایل) شمال شرقی مرکز شهر آنتالیا، ترکیه قرار دارد.

چه خطوط هوایی از آنتالیا پرواز می کنند؟

بیشتر پروازها توسط یکی از شرکت های حمل و نقل زیر انجام می شود:

SunExpress (XQ)68 هواپیمایی سان اکسپرس

50٪ سهام این شرکت هواپیمایی متعلق به ترکیه و 50٪ سهام متعلق به شرکت لوفت هانزا میباشد. در حال حاظربه بیش از107 مقصد مختلف در قاره های اروپا وآسیا پروازهای مسافربری و باربری انجام می دهد.  ایرلاین سان اکسپرس با داشتن چیزی حدود 3000 کارمند، بزرگترین مؤسسه در شهر آنتالیا ترکیه میباشد.

Pegasus (PC)54 هواپیمایی پگاسوس

این شرکت هواپیمایی دارای ارزان ترین خطوط پروازی با امنیت بالا و کیفیت بسیارعالی میباشد. هواپیمایی پگاسوس در حین پرواز با غذا و نوشیدنی های متنوع و لذیذی از مسافران پذیرایی می کند. شبکه پروازی هواپیمایی پگاسوس متشکل از 105 مقصد در 40 کشور است. مبدا پروازهای پگاسوس، فرودگاه صبیحا می باشد.

Corendon (XC)38

این شرکت هواپیمایی مرکز آن در فرودگاه بین‌المللی آنتالیا می باشد. به عنوان یکی از بهترین پروازهای ترکیه در سال های اخیر شناخته شده است. مهمانداران هواپیمایی کرندون (Corendon) یکی از بهترین و آموزش دیده ترین مهمانداران می باشند. همچنین منوی غذا در این هواپیما بسیار عالی می باشد.

هواپیمایی ترکیش ایرلاین (TK) 34

یکی از عالی ترین پروازهای ترکیه پروازهای ترکیش ایرلاین می باشد. ترکیش ایرلاین یکی از قدیمی ترین ایرلاین های ملی در ترکیه و قدیمی ترین شرکت هواپیمایی در این کشور می باشد . ترکیش ایرلاین خطوط هوایی ترکیه بعد از لوفتانزا یکی از بزرگترین ناوگان هوایی جهان را دارد. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر روزانه به بیش از 300 مقصد در سراسر جهان پرواز می کند. همچنین با کسب جوایز متعدد در سال‌های اخیر توانسته است شهرت جهانی کسب کند و به یکی از مطرحترین پروازهای ترکیه در جهان تبدیل شود.

Freebird Airlines (FH) 14 فری برد

Aeroflot (SU) 10

سایت های علی بابا،لست سکند و گیلوا گشت از موفق‌ترین و قابل اعتمادترین سایت‌هایی هستند که چندین سال است در زمینه ارائه تورهای گردشگری و پروازهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کنند. ارائه پروازهای با کیفیت و خوب و همچنین تورهای اقتصادی و متنوع گردشگری داخلی و خارجی موجبات رضایت مسافران را به دست آورده است. شما نیز اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و به دنبال یک تور عالی و پرواز ایمن هستید به این سایت ها برای تهیه بلیت پرواز و خرید تور مراجعه کنید.

هتل 7ستاره آنتالیا

داشتن اقامت در بهترین هتل های آنتالیا یکی از مواردی است که باید در سفر به این شهر زیبا رعایت بشه به عنوان یکی از بهترین هتل 7 ستاره آنتالیا میتوان به هتل رگنوم کاریا اشااره کرد که در ساحل زیبای مدیترانه قرار داره.و اگر به این شهر سفر کردید حتما به این هتل هم سرزنید.

پروازهای مستقیم آنتالیا

کدام ایرلاین پرواز مستقیم به ترکیه دارد؟

اسپارتا شهری در ۱۴۰ کیلومتری آنتالیا است که فرودگاه آن میزبان هواپیماهای خطوط هوایی ایران است. سالانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر مسافر از طریق این فرودگاه جابجا می‌شوند. فرودگاه اسپارتا امکانات رفاهی مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد که مهم‌ترین آن‌ها، سرویس حمل و نقل منظم و کارآمد آن است.

فرودگاه آنتالیا یاتا: AYT ایکائو: LTAI که با نام فرودگاه آنتالیا نیز شناخته می شود، دومین فرودگاه بزرگ ترکیه است. این فرودگاه بین المللی است و به منطقه آفتاب پاییز، ساحل آنتالیا، ریویرای ترکیه و دریای مدیترانه خدمات رسانی می کند. فرودگاه آنتالیا دارای پروازهای مسافری بدون توقف به 144 مقصد در 44 کشور جهان است. در حال حاضر 12 پرواز داخلی از آنتالیا انجام می شود.

ویژگی های یک ایرلاین خوب

برای مسافران با تمام امکانات رفاهی، بهترین خدمات در زمین و هوا، سروقت بودن، بالاترین استانداردهای ایمنی و همه اینها با بهترین قیمت مهم است.

برای آژانس‌های مسافرتی/تجارتی: هواپیمایی که بالاترین کمیسیون فروش، مشوق و بازپرداخت سریع وجه را ارائه می‌کند.

برای سهامداران (غیر مدیریتی) - شرکت هواپیمایی که بالاترین سود سهام را می دهد و همیشه در کانون توجه بازار سهام قرار دارد.

برای مالکان: هواپیمایی که بالاترین سود را با هزینه کمتر، بدون هیچ گونه مشکل ایمنی را ارائه می دهد.

برای رسانه: یک شرکت هواپیمایی که اخبار زیادی برای پر کردن ستون ها و اخبار تجاری خود می دهد.

خلاصه مقاله:

ترکیش ایرلاین به طور متوسط روزانه 4 تا 5 پرواز مستقیم از مسکو به آنتالیا در طول ماه های تابستان ارائه می دهد. پروازها در سایر فصول به صورت پروازهای ارتباطی بر فراز فرودگاه استانبول ISTیا فرودگاه اسنبوگا آنکاراESB انجام می شود.

آنتالیا همه چیز را برای جلب توجه مسافران در سرتاسر جهان دارد، از غذاهای خوشمزه گرفته تا خریدهای تمام نشدنی. خیابان و جاده‌ها کاملا تمیز و عریض‌تر هستند، بنابراین از یک رانندگی طولانی با خانواده و دوستان خود لذت خواهید برد. بیشتر گردشگران به اینجا می آیند تا از یک شب افسانه ای در سواحل لذت ببرند که به خاطر محیط تمیزش معروف هستند. به دلیل زیبایی‌های طبیعی، این شهر را «ریویرای ترکیه» نیز می‌نامند. محبوب ترین مکان های این شهر پر زرق و برق عبارتند از: بندر قدیمی، یولی مناره، شهر قدیمی، دروازه هادریان، پارک شهرداری و موزه باستان شناسی.

اگر آنتالیا را مقصد بعدی تعطیلات خود می بینید، رسیدن به اینجا کار سختی نیست. این شهر به خوبی به تمام نقاط اصلی جهان متصل است. شما می توانید به راحتی به آنتالیا پرواز داشته باشید زیرا تمام خطوط هوایی برجسته خدمات خود را به این شهر ارائه می دهند. می توانید به سادگی از طریق سایت های لست سکند، علی بابا و گیلوا گشت اقدام کنید تا هتل ها، بلیط های هواپیما و سایر خدمات مرتبط با تور خود را رزرو کنید.