بهترین مقصد های پاییزی که نباید از دستشان بدهید

پاییز همیشه برای برخی جزو غمناک ترین فصل ها و برای برخی دیگر جزو شور انگیز ترین فصل هاست.شاید باران پاییزی همراه خود غمی را فرود می آورد.در کل نمیتوان از زیبایی و رنگ های گرم و خوشرنگ آن گذشت.امروز در این مطلب قرار است به معرفی بهترین مقاصد گردشگری بپردازیم که حتما باید به آن ها سر بزنید.با ما همراه باشید تا در آخرین ماه از فصل پاییز خاطرات زیبایی برایتان رقم بزنیم.

جاده چالوس

دیدن دوباره و تجدید خاطرات این جاده بر هر کسی واجب است.جاده چالوس هیچ گاه زیبایی خود را از دست نمیدهد.در هر فصلی از این جاده گذر کنید از مشاهده مناظر اطراف لذت خواهید برد.جاده چالوس با چشم‌اندازهای طبیعی و فوق‌العاده بکر، از پرطرفدارترین راه‌های مواصلاتی به شمال کشور است و به همین دلیل در ایام تعطیل سال اغلب با ترافیک‌ سنگین همراه می‌شود. در این مسیر، ده‌ها تونل کوتاه و بلند وجود دارد. تونل کندوان یازدهمین و شاید شناخته‌شده‌ترین تونل است که کرج را به چالوس متصل می‌کند و در فاصله ۹۰ کیلومتری جنوب چالوس قرار دارد.

میدان شهرداری رشت

از زیبایی فضای میدان شهرداری هر چه قدر هم که بگویم کم گفته ام.کافی است در مسیر سفر به استان گیلان به شهر رشت بروید و این جاذبه گردشگری زیبا رو از نزدیک مشاهده کنید.ساخت این میدان با ساختمان هایش به بیش از یک قرن میرسد.در هنگام شب همه جای این میدان نورانی است.دستفروش ها هم با اجناس و چراغ های خود در این ضیافت نورانی شرکت میکنند.

کافی است یک بار در یکی از ساعات شب از این عمارت دیدن کنید تا با حال و هوای آن آشنا شوید.بوی لبو و باقالی و ساندویچ های گرم دستفروشان شما را مجذوب خود خواهد کرد.برخی نوازندگان هم در اطراف میدان می آیند و ساز و آواز میخوانند تا آواهایشان دل رهگذران را شاد کنند.پاییز با تم زرد و نارنجی که دارد زیبایی خارق العاده ای را به این عمارت خواهد داد؛پس اگر فصل مورد علاقه تان پاییز است؛از سفر به استان گیلان و بازدید میدان شهرداری رشت دریغ نکنید.

جنگل ابر شاهرود

جنگل ابر شاهرود یکی از زیبا ترین جنگل های ایران است .در واقع این جنگل در ارتفاعات پیوندی شگفت انگیز با آسمان و ابرها برقرار کرده است.این جنگل از باقی مانده ی جنگل چند میلیون ساله ی هیرکانی است .همچنین در مرز بین مناطق نیمه‌بیابانی سمنان و جنگل‌های انبوه استان گلستان قرار گرفته شده است.

این جنگل به دلیل پوشیده شدن با ابر به اقیانوس ابر در جهان معروف شده است که همواره افراد زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود کشانده است.اگر هنوز با این جنگل شگفت انگیز آشنا نشده اید.

این جنگل در نزدیکی شهر شاهرود قرار گرفته شده که در آن درختان بسیار قدیمی و سر به فلک کشیده ای از میلیون ها سال پیش قرار گرفته است.علاوه بر طبیعت بی نظیر ، شما میتوانید جنگلی از ابر های مخملی را با دستانتان لمس کنید و در آن قدم بزنید.اگر به دنبال زندگی کردن در رویا هایتان هستید حتی برای یک روز حتما به این جنگل سر بزنید.جنگل ابر شاهرود با ۳۵ هزار هکتار مساحت یک طبیعت بی نقص و زیبا به وجود آورده است که جزو خاص ترین مناطق جهان محسوب میشود.

کویر کاراکال یزد

کویر کاراکال در حوالی شهر بافق، از محبوب‌ترین جاهای دیدنی استان یزد است که برخی از آن با نام زیباترین کویر یزد یاد می‌کنند. این کویر درست کنار روستای صادق آباد واقع شده است. به دلیل همجواری این کویر با این روستا، برخی به آن کویر صادق آباد هم می‌گویند. رمل‌های کویر کاراکال به رنگ طلایی است و در نور خورشید می‌درخشد. این رنگ طلایی به زیبایی کویر افزوده است. کویر کاراکال زیستگاه برخی از گونه‌های جانوری، از جمله کاراکال، گربه شنی، و یوزپلنگ ایرانی است. این گونه‌های جانوری در طول روز در زیر زمین پنهان می‌شوند و در شب به شکار می‌روند.کویرها آب‌وهوایی خاص دارند و نمی‌توان در هر فصلی از سال از آنها بازدید کرد. دمای هوا در تابستان بسیار بالا می‌رود و ممکن است در برابر آفتاب سوزان کویر، گرمازده شوید. در کل بهترین زمان سفر به کویر کاراکال، اوایل پاییز تا اواسط فصل بهار خواهدبود و بهترین زمان به این منطقه را می‌توان همان ماه‌های پاییز و زمستان با آب‌وهوای معتدلی که دارد، در نظر گرفت.تا اینجا با چند تا از بهترین مقصد های پاییزی آشنا شدیم. ممکن است شما هم علاقه مند باشید تا با مقصد ها و مکان های گردشگری بیشتری آشنا شوید و اطلاعات کسب کنید.بهترین راه استفاده از مطالب خواندنی یک سایت گردشگری است.

در ادامه به معرفی چند تا از امکاناتی میپردازیم که یک سایت گردشگری باید داشته باشد.شمایی که مخاطب یک سایت هستید میتوانید از طریق این نکات سایت های دیگر را هم ارزیابی کنید و چه شما که صاحب یک وب سایت گردشگری هستید هم میتوانید با بهره برداری از این امکانات در سایت خود سبب رونق هر چه بیشتر کسب و کار خود شوید.

 

از جمله امکانات سایت گردشگری می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • خرید آنلاین و رزرو اینترنتی بلیط
  • نمایش پکیج های ترکیبی شامل انواع خدمات مسافرتی
  • ایجاد بخش اخبار مرتبط با تورهای آژانس مسافرتی
  • طراحی نمودن قسمت ارزانترین تورهای آژانس مسافرتی
  • اعلان ساعت کشورهای دیگر در سایت
  • نمایش سرویس های آژانس مسافرتی
  • تقسیم بندی تورها
  • دسته بندی کردن هتل ها

خرید آنلاین و رزرو اینترنتی بلیط

از مهمترین امکاناتی که آژانس های مسافرتی در اختیار مردم میگذارند رزرو آنلاین آن میباشد. شاید از پر اهمیت ترین آیتم های تخصصی طراحی وب سایت گردشگری این قسمت باشد که تعیین میکند وب سایت می تواند چقدر بازخورد داشته باشد. چنین سرویسی در انتها می تواند وب سایت آژانس مسافرتی را تبدیل به کاربری از نوع فروشگاه اینترنتی نماید که درآمد مطمئن و قابل قبولی را عاید مالک کند.

نمایش پکیج های ترکیبی شامل انواع خدمات مسافرتی

ارائه پکیج های مسافرتی به گونه ­ای که بتواند به شکلی زیبا و خوش نما در دید کاربران بدرخشد.باید این شرایط فراهم باشد تا کاربران در این فضا قرار گرفته و پس از پشت سرگذاشتن این قسمت به قسمت پرداخت آنلاین وارد شوند.

ایجاد بخش اخبار مرتبط با تورهای آژانس مسافرتی

قاعدتا در هر پکیجی که برای مشتریانتان در نظر گرفته میشود در هر بازه زمانی ممکن است اتفاقاتی بیفتد که بهتر است در قالب بخشی به عنوان اخبار جای بگیرد و مشتریان بتوانند انتخاب های مناسبی داشته باشند .

طراحی نمودن قسمت ارزانترین تورهای آژانس مسافرتی

تعداد زیادی از افراد به دلایل مختلفی در آخرین لحظات اقدام به خرید تور های آژانس مسافرتی می کنند، و چون میخواهند به صرفه ترین تور ها را رزرو کنند از این بخش بسیار دیدن خواهند کرد.

اعلان ساعت کشورهای دیگر در سایت

طراحی این بخش از سایت در واقع نوعی احترام و ارزش گذاری به مشتریانتان است. به دلیل اینکه بسیاری از افراد از جای جای دنیا وب سایت آژانس مسافرتی را خواهند دید و ممکن است تمایل به دانستن زمان کشورهای مد نظر خود را داشته باشند.

نمایش سرویس های آژانس مسافرتی

این سرویس به این منظور ایجاد می شود تا مشتریان بتوانند بهتر با سرویس های آژانس مسافرتی آشنا شوند. مشتریان و آژانس های مسافرتی دیگر تمایل دارند از میزان گسترش کسب و کار سایت های مسافرتی مطلع شوند و این صفحه کمک می کند تا با کسب و کار آژانس های مسافرتی بهتر آشنا شوند. این صفحه برای اطمینان بیشتر مشتریانتان کمک زیادی خواهد کرد.

تقسیم بندی تورها

طبیعتا آژانس مسافرتی در بازه های زمانی مختلف پکیج هایی شامل تورهای مختلف را ارائه خواهد کرد. به همین علت تقسیم بندی آن ها به انتخاب هوشمندانه کاربران کمک خواهد کرد.

دسته بندی کردن هتل ها

انتخاب این سرویس نه فقط برای دادن اطلاعات بلکه برای سفارش بهتر و جذب مشتریان می تواند لحاظ شود. افراد دوست دارند در مورد کم و کیف خدمات هتلشان اطلاعاتی را کسب کرده و بدانند در کدام هتل اقامت خواهند کرد. به منظور دسترسی سریعتر و بهتر مشتریان به این بخش باید سایت گردشگری بخشی برای جستو داشته باشد.

باماگردی، بهترین معرفی کننده مکان های بی نظیر

بسیاری از جهانگردان و گردشگران علاقه بسیاری به کشف مکان های زیبا و شگفت انگیزجهان را دارند. نمونه ای از این اماکن را  را میتوان در قاره های مختلف جهان مشاهده کرد.اما شاید برایتان جالب باشد که مکان های عجیب و خارق العاده در همین کشور ما ایران هم وجود دارد.مقصد هایی که تنها اشخاص کمی از آن دیدن کرده اند.خوشبختانه باماگردی اینجاست تا به شما کمک کند که بهترین مکان ها رو برای سفر خود بنابر هر هدفی که دارید، در نظر بگیرید.

دانستنی های مهم پیش از مسافرت

حتما پیش آمده؛خواستید یک تعطیلی به جایی بروید ، به صورت کوتاه در حد یک دورهمی ساده و یک روزه یا یک سفر چندروزه به جایی که تجربه نکردید. یا اصلا یه سفر خارجی جذاب!

همیشه در این فرصت ها لازم است، از جایی که می خواهیم برویم اطلاعات کافی داشته باشیم، تا باعث صرفه جویی در هزینه و بودجه بندی شود و یا حتی بتوانیم وقت هایمان در چندروز سفر مدیریت کنیم.
باماگردی با شعار ” با ما گردش برین” اینجاست تا قبل از این که مقصدتان را انتخاب کنید یا حتی تصمیم بگیرید چی بپوشید! با ما به صورت مجازی بگردید و یک پیش تجربه جالب و کارا رقم بزنید.

باماگردی یکی از برترین سایت های گردشگری است که با استفاده از مطالب و امکانات مفید آن میتوانید بهترین مقاصد را برای تفریح و گذران اوقات فراغت خود انتخاب کنید.

پس اگر به دنبال راهی می‌گردید که بتوانید از تمامی ویژگی ها، جاذبه های گردشگری، مکان های دیدنی ،طبیعت و… یک استان یا یک منطقه خاص هستید پیشنهاد ما بهره گیری از مطالب مفید باماگردی می‌باشد.