بهترین مقاصد خانوادگی و دوستانه در تایلند : اینکه فکر کنید کشور تایلند برای سفرهای خانوادگی بدرد نمیخورد، کاملا اشتباه است. تایلند یکی از مهم ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیاست و سالانه بسیاری از خانواده ها و توریست های حرفه ای به آن سفر می کنند. این کشور در قسمت جنوب شرقی آسیا قرار داشته و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. بیشتر این جاذبه ها مناسب خانواده ها بوده و ارزش بازدید دارند. بنابراین لیستی از بهترین مقاصد گردشگری که مناسب خانواده ها می باشد تهیه کردیم تا دیدنی های این کشور را از دست ندهید.

شهر چیانگ مای تایلند

اولین جایی که میتوان به توریست ها و گردشگران تور تایلند پیشنهاد کرد، شهر چیانگ مای است. این شهر کوچک فضایی آرام و دلپذیر داشته و یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهرهای شمالی تاریخی تایلند است. چیانگ مای تاکنون توانسته مقصد اصلی بسیایر از توریست ها و گردشگران باشد. شهر تاریخی چیانگ مای مردم محلی مهربان و خونگرمی داشته و همچنین پر از معابد مختلف و زیبا، بازارهای غذا و مناظر طبیعی بسیار زیباست. همینطور انواع فعالیت های سرگرم کننده و هیجان انگیز از جمله قایقرانی، مدارس پخت و پز، باغ وحش، بازارها محلی و ... نیز وجود دارند. کافه ها و رستوران های غربی بسیاری در این شهر هستند که بعضی از آنها شعبه هایی از معروف ترین کافه و رستوران ها می باشند.  با وجود تمام این امکانات رفاهی، خدمات و جاذبه های گردشگری مدرن و تاریخی، چیانگ مای همچنان حالت قدیمی و سنتی خود را حفظ کرده و توریست های ثابت خود را دارد.

شهر چیانگ مای تایلند

شهر پای تایلند

این شهر تنها چند ساعت از چیانگ مای فاصله داشته و در قسمت شمالی تایلند قرار دراد. اگر به دنبال مکانی آرام و دنج در تایلند هستید، شهر پای به شدت مناسب است. این شهر کوچک جمعیت بزرگی از خانواده های تایلندی و مهاجران محلی داشته و مقصدی رویایی و هیجان انگیز برای توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند بوده که علاقه مند به طبیعت و ماجراجویی هستند. مناسب ترین شهر برای خلاصی از دیگر شهرهای تایلند، پای بوده که جاذبه های طبیعی بسیاری دارد. در این شهر غارها، معابد و جنگل های بسیاری وجود دارند. همینطور مدارس آموزش سیرک، قایقرانی و ... .

شهر پای تایلند

شهر بانکوک تایلند

پایتخت تایلند شهر بانکوک است که نام کامل آن "Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Yuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit" است. نام این شهر در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بلندترین نام به ثبت رسیده است. بانکوک شهری شلوغ و مملو از امکانات و خدمات رفاهی خوب، هیجان انگیز و سرگرم کننده می باشد. این شهر تاکنون خانواده های توریست بسیاری ار به خود دیده که تقریبا بیشتر آن ها به پارک های تمیز، مزارع، موزه ها و زمین های بازی کودکان علاقه نشان داده اند. علاوه بر این امکانات، بانکوک مملو از جاذبه های تاریخی، معابد، جاذبه های گردشگری و ... نیز می باشد. در این شهر زندگی سنتی و مدرن باهم جریان دارند. بانکوک یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا بوده و همینطور پرجمعیت ترین شهر تایلند است. اگر به دنبال هیجانات و چیزهای تازه هستید، بانکوک را مقصد خود قرار دهید.

شهر بانکوک تایلند

شهر کرابی تایلند

علاقه مندان به ساحل، مقصد خود را شهر کرابی قرار دهند. این شهر برای تعطیلات خانوادگی و تفریحات خوب بسیار مناسب است. بهترین سواحل کشور تایلند در این شهر قرار داشته، سواحلی از شن های سفید و نرم همراه با آب های زلال و شفاف که دنیای زیر آب را بدون نیاز به غواصی به شما نشان میدهد. البته یکی از تفریحات محبوب و رایج در این سواحل غواصی است. کرابی دارای پارک های ملی بزرگ، آبشارها، پارک فیل ها، شهربازی ها و ... بوده و تفریحات بسیاری مناسب برای تمامی سنین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند دارد.

شهر کرابی تایلند

شهر پوکت تایلند

یکی از محبوب ترین مقاصد تایلند که همیشه توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران را به سمت خود جلب می کند، شهر پوکت است. این شهر قدیمی اما جذاب، سواحل پر زرق و برقی داشته و میتواند استراحتگاه خوبی برای شما و خانواده تان باشد. با در نظر گرفتن توریست ها و گردشگرانی که به این شهر سفر کرده اند، پوکت تمام شرایط و ویژگی های لازم برای گذراندن یک تعطیلات عالی و فوق العاده را دارد. قایق سواری، فیل سواری، بانجی جامپینگ، پیاده روی در جنگل های سرسبز گرمسیری، جنگل های نارگیل و شالیزارها از جمله جاذبه های تفریحی محبوب در این شهر است. همچنین باشگاه های بسیاری برای نگهداری از کودکان در پوکت بوده که این امکان را به مادر پدرها میدهد تا یک روز را برای خود بگذرانند.

شهر پوکت تایلند