بهترین رستوران های کیش : یکی از صنعت هایی که همیشه در شهرهای توریستی و پر مسافر رونق بسیار دارند، رستوران داری است. رستوران داری در همه شهرهای توریستی خواهان بسیار دارد. جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنا نیست و رستوران های بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور کیش داشته که بیشتر آنها موسیقی زنده داشته و کنار دریا قرار دارند. کیش جزیره گرانی است. این مورد در رابطه با رستوران ها همینطور است. پس بهتر است سر کیسه را کمی شل کرده و سفر خاطره انگیزی را برای خود در این جزیره بسازید. بنابراین، در این مقاله بهترین رستوران های کیش را معرفی کرده ایم تا وعده غذایی به یاد ماندنی را در این جزیره داشته باشید.

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی یکی از رستوران های گران قیمت این جزیره بوده و نزدیک به اسکله تفریحی جدید و رو به دریا قرار دارد. در این رستوران انواع و اقسام غذاهای بین المللی و ایرانی برای توریست ها و گردشگران تور کیش سرو می شوند. البته روزها غذاهای ایرانی و شب ها غذاهای فرنگی ارائه می شوند. رستوران توتی فروتی موسیقی زنده دارد. پیشنهاد می کنیم حتما از ماهی کبابی، جوجه تنوری، سالاد سزار و پیتزاهای آن امتحان کنید.

رستوران توتی فروتی کیش

فودکورت دامون کیش

فودکورت های بسیاری در کیش فعالیت می کنند اما یکی از بهترین های آن فودکورت دامون است. کیفیت غذاهای این فودکورت بسیار خوب بوده و میتوان روی آن حساب کرد. فودکورت دامون در طبقه دوم مرکز خرید معروف و محبوب دامون قرار داشته و دوازده غرفه دارد. این فودکورت به خاطر داشتن تراس به سمت دریا و فضای سبز، یکی از محبوب ترین فودکورت هاست. انواع غذاهای هندی، چینی، مکزیکی، سنتی و فست فود در این فودکورت سرو می شوند. همینطور توریست ها و گردشگران تور کیش میتوانند از پشت شیشه، مراحل پخت غذا را ببینند. از جمله غذاهایی که پیشنهاد می شود در این فودکورت حتما میل کنید پاستای آلفردو، ماهی و غذاهای هندی هستتند.

فودکورت دامون کیش

رستوران سنتی کوه سنگی کیش

غذاهای سنتی ایران همچنان طرفداران خود را دارد. این بار این فرصت برای شما پیش آمده تا درست وسط جزیره کیش مشغول خوردن دیزی شوید! رستوران سنتی کوه سنگی، با فضای بسیار زیبا و دنجی که داشته در کنار بازار پردیس قرار دارد. کوه سنگی یک رستوران بسیار سنتی در کوه بوده که نمای بیرونی آن با درختکاری و آبشارها تزئین شده است. از جمله غذاهایی که حتما در این رستوران باید امتحان کنید کوبیده، جوجه و میرزاقاسمی و دیزی هستند.

رستوران سنتی کوه سنگی کیش

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار، از شیک ترین رستوران های کیش بوده که دکوراسیون پر رنگ و لعابی داشته و مناسب برای خانواده ها می باشند. این رستوران نوساز تراس نیز داشته و برای شب غذاهای سبک سرو می کند. از بهترین غذاهای آن استیک ها، برگر، غذاهای دریایی، بشقاب پاستای آلفردو، سالاد سزار و چیکن پارمزان هستند.  

رستوران رویال استار کیش