بزرگترین آکواریوم ایران در بندر انزلی : نخستین آکواریوم بزرگ و باغ خزندگان ایران در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد. مراسم افتتاحیه این مجموعه پنج تیر ماه سال 1397 همراه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد. منطقه آزاد انزلی به خودی خود، توریست ها و گردشگران بسیاری داشته که با وجود این راه اندازی این مجموعه نیز باید شاهد افزایش آمار گردشگری در آن باشیم. حدود ده هزار مترمربع مساحت به این مجموعه تفریحی و گردشگری اختصاص داده شده است. آکواریوم انزلی با سرمایه گذاری سی میلیون یورو ساخته شده و حدود اشتغال زایی فوق العاده ای به میزان 150 نفر در این قسمت از صنعت گردشگری برقرار کرده است. همینطور تقریبا سیصد شناور نیز میتوانند در این اسکله، امکان پهلوگیری داشته باشند. این پروژه تاکنون یکی از بهترین و  مهم ترین زیرساخت های فعال سازی گردشگری دریایی در دریای خزر بوده است.

بزرگترین آکواریوم ایران در بندر انزلی

آکواریوم مجموعه انزلی

در آکواریوم این مجموعه ده هزار مترمربعی، حدود 350 گونه مختلف زیبا و کمیاب از ماهی هایی که از پنج قاره مختلف جهان آورده شده اند، زندگی می کنند. تونل این آکواریوم چهل متر طول داشته و یکی از بزرگ ترین و طولانی ترین تونل های آکواریوم در کشور بوده که درون آن، ماهی های بسیاری زندگی می کنند. در سفر بعدی خود به انزلی-گیلان، از این مجموعه تازه تاسیس شده حتما دیدن کنید.    

آکواریوم مجموعه انزلی

دیگر امکانات تفریحی مجموعه بزرگ آکواریوم انزلی

در این مجموعه، علاوه بر بزرگ ترین تونل آکواریوم، جاذبه های دیگری هم فراهم شده تا آن را کامل تر کند. سالن بولینگ، سینمای چند بعدی، فانتستیک گیم لند، باغ خزندگان و شهربازی از دیگر مکان های تفریحی این مجموعه هستند. همینطور این امکان برای توریست ها و گردشگران تور گیلان فراهم شده تا به ماهیان این آکواریوم غذا دهند. عکاسی در مقابل پرده سبز، رستوران و کافی شاپ ها از دیگر خدمات این مجموعه بزرگ است.

دیگر امکانات تفریحی مجموعه بزرگ آکواریوم انزلی

هزینه بلیط و آدرس مجموعه آکواریوم و باغ خزندگان انزلی

این مجموعه در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی، پشت به مجتمع تجاری ونوس و جنب باغ پرندگان قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گیلان میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مجموعه بازدید داشته و هزینه بلیط آن برای کودکان سه تا دوازده سال 35000 تومان و برای افراد بالای دوازده سال 44000 تومان می باشد.