یکی از خاص‌ترین و بهترین اتفاق‌های زندگی هر فرد دوران آشنایی یک رابطه برای ازدواج است که ازدواج شروعی نیک از دوران جدید زندگیست، قطعاً این اتفاق مهم خواهان برگزاری جشنی خاطره انگیز به یادبود برای عروس و داماد و همچنین خاطره‌ای نیک از شروع زندگی یک زوج برای آشنایانشان است و این درحالیست که یکی از مهم ترین دغدغه های پیش از ازدواج برنامه ریزی مراسم عروسی است، به حدی نگرانی و مشغولیت فکری برای زوجین ایجاد خواهد کرد که مانع لذت بردن زوج های جوان از این دوره ی شیرین و رمانتیک می شود.

اما اکنون الزامی نیست که برنامه ریزی عروسی های مجلل امروزی، هماهنگی و غیره بر عهده عروس و داماد یا نزدیکانشان باشد و تشریفات های برگزاری مراسم لوکس عروسی این مهم را به خوبی با گردهم آوری گروه های متخصص و مجموعه های مربوطه برگزاری، فیلم برداری، موسیقی و میزبانی و کترینگ که البته به جهت خوش نامی بهترین ها را گرد هم جمع آوری کرده اند مراسم شما را به خوبی برگزار خواهند کرد.

تشریفات عروسی مُنزا یکی از خوش‌ نام‌ ترین‌ها در زمینه برگزاری جشن عقد و عروسی، بله برون، نامزدی و خدمات لوکس مجالس در تهران با پکیج‌های جذاب پذیرایی شام، فینگرفود، دسرهای متنوع و دیزاین و گل آرایی در زیباترین عمارت‌‌ها، فضاهای باز تهران و لوکیشن های شخصی. مُنزا با در اختیار داشتن فهرست بهترین باغ تالار تهران، ویلا، باغ عروسی مختلط در تهران، و باغ های حومه شهر مانند باغ عروسی در گرمدره تخصص ماست. انواع باغ عروسی در تهران، باغ تالار مختلط غرب تهران و باغ تالار های شرق تهران متناسب با ظرفیت مهمان‌ها و سلیقه شما تهیه شده است.

تشریفات عروسی و خدمات مجالس مهم ترین انتخاب عروس و داماد جهت برگزاری جشن عروسی و ساختن شبی به یاد ماندنی برایشان است. قطعاً عروس و داماد دوست دارند در تاریخ به خصوص عروسی خود یک شب بیادماندنی برایشان رقم بخورد، این مهم تنها با انتخاب موسسه تشریفات زیر نظر افراد با تجربه ای مدیریت شوند که بتوانند لذت آن روز را هم برای مهمانان و هم برای عروس و داماد بیشتر کند.

صرفاً تشریفات عروسی به معنی زرق و برق مراسم نیست، بلکه تشریفات به معنی آداب و آیینی می‌باشد که برای انجام مراسم عروسی توسط تشریفات عروسی برای اولین قدم انجام میگیرد.

در ادامه این مورد میتواند به معرفی یک باغ شیک برای عروسی، تالار پذیرایی و حتی باغ تالار باشد که تمامیه این موارد بسته به زمان برگزاری جشن، نوع مراسم عروسی و تعداد مهمان ها به افراد پیشنهاد میگردد.

تشریفات مُنزا با توجه به استقبال مردم از باغ تالارها برای برگزاری عروسی سعی دارد تا با بهترین باغ تالارهای موجود همکاری نماییم تا زوج‌های ما نهایت رضایت را از مراسم برگزار شده توسط ما داشته باشند بنابراین بهترین باغ تالارهای تهران مثل: باغ سفید، عمارت هانا، عمارت تهران یا زمرد، باغ صدرا، باغ سیب، باغ کبیر باغ تالارهایی هستن که این مجموعه امکان برگزاری مراسم شما را در آن دارد، البته که با توجه به تعداد میهمانان و بودجه شما لیست بلندی از باغ تالارهای تهران در اختیار مُنزا می باشد و همچنین برای برگزاری جشن عروسی فضاهای بسیاری مانند: عمارت ها، باغ تالارها، تالار، فضاهای باز و لوکیشن های اختصاصی نیز وجود دارند. اما انتخاب اینکه جشن عروسی در چه مکانی برگزار شود با عروس و داماد است. در ادامه ما قصد داریم نحوه برگزاری مراسم عروسی در عمارت و باغ تالار ها  را به شما عزیزان معرفی کنیم.

منوی شام عروسی یکی از مهم ترین مواردی است که در مجالس عروسی باید به آن توجه ویژه ای نمود. در تشریفات منزا گزینه های متنوع به همراه غذاهای خوشمزه و باکیفیت است که افراد میتوانید بسته به سلیقه و بودجه در نظر گرفته شده، منوی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. ما در منوی تشریفات منزا سعی کرده ایم تا با توجه به سلیقه و نیاز مخاطب، غذاهای باکیفیت و متنوعی را ارائه دهیم. در مجموعه منزا میتوانید 4 منوی متفاوت را مشاهده نمایید. را لطفا منوهای زیر را با دقت مشاهده نموده و از آن لذت ببرید.

یکی از مواردی که در جشن ها و مراسم، خیلی به آن توجه میگردد، پذیرایی و غذای مهمانان است. در صورتی که غذا و پذیرایی در مجالس به بهترین شکل ممکن انجام گیرد، مدت ها در خاطر مهمانان و حتی عروس و داماد خواهد ماند. بسیاری از عروس خانم و آقا دامادها قبل از برگزاری مراسم خود، دغدغه آن را دارند که چه غذایی را برای مهمانان خود سرو کنند. زیرا باید در انتخاب غذا به ذایقه مهمانان و حتی بودجه خود نیز توجه نمایند. بسیاری از افراد برای آنکه بتوانند رضایت مهمانان خود را جلب نمایند، دست به انتخاب و سرو چندین غذا میزنند تا بتوانند رضایت مهمانان را داشته باشند.