در این مقاله  قصد داریم به بررسی بهترین سفر برای عید نوروز بپردازیم.و در ادامه اطلاعاتی در رابطه با کشور ها و تور های مختلف در اختیارتان قرار خواهیم داد.

کشورهای اروپایی:

ترکیه

ترکیه یکی از از محبوب ترین سفرها برای ایرانیان می باشد .این کشور زیبایی های شگفت انگیزی دارد وفصل  بهار یکی از زمانهای بسیار مناسب برای سفر به این کشور است. از لحاظ مسافتی فاصله چندانی با ایران ندارد و تردد به این کشور از راه های زمینی و دریایی نیز امکان پذیر می باشد و به راحتی و بدون ویزا می توانید به این کشور سفر کنید، پایتخت این کشور آنکارا و مشهورترین شهر توریستی آن استانبول می باشد و این کشور در رتبه ششم کشورهای گردشگرپذیر دنیا قرار گرفته است.

پاریس پاریس برای اکثر ایرانیان شهر رویایی و یک شهر بسیار شیرین و دوست داشتنی می باشد و در آن شهر شما به هیچ عنوان احساس غربت نمی کنید و مردم با هر نوع پوشش و دین و مذهب بدون نگاه های آزار دهنده در سطح شهر تردد می‌کنند و از جاذبه های لذت بخش پاریس لذت می برند. واین شهر پر از عشق و هیجان می باشد.

آلمان

آلمان بزرگترین کشور در اروپای مرکزی و پرجمعیت ترین کشور حاضر در اتحادیه اروپا می باشد که از لحاظ اقتصادی و صنعت جزو کشورهای پیشرفته اروپا محسوب می شود. بهترین زمان سفر در این کشور فصل بهار است و در این فصل جشنواره های جذابی در شهرهای هامبورگ و مونیخ برگزار می گردد که باعث افزایش حجم سفرها به این کشور می شود، البته آلمان یکی از بهترین کشورها برای سفر در زمستان نیز می باشد و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و پر گردشگر ترین شهرهای این کشور عبارتند از؛ فرانکفورت ، هامبورگ  ،برلین، برمن دوسلدورف و مونیخ. و دومین شهر بزرگ آلمان بندر هامبورگ که سومین بندر بزرگ اروپا نیز محسوب می‌شود می‌باشد. آب و هوای این شهر اقیانوسی و در فصل بهار شرایط جوی بسیار جذابی را می توانید در این سفر تجربه کنید.

گرجستان

گرجستان یک کشور جذاب و آسیایی و اروپایی محسوب می شود گرجستان یک کشور بسیار مدرن و زیباست و فرهنگ و اصالت کلیسای خود را همچنان به خوبی حفظ کرده  و یکی از مهمترین کشورهای مسیحیان محسوب می شود. این کشور هم مثل ترکیه مسیر نزدیکی را به ایران دارد و نیازی به تهیه ویزا نیز نداریم ومانند ایران چهار فصل بوده و جاذبه های گردشگری مشهوری مانند مسجد دو محراب ، صومعه جیواری، کلیسای سمبا، قلعه ناریکالا و چشمه های آبگرم تفلیس بخشی از جاذبه های زیبای این کشور محسوب می شود و برای سفر به پایتخت این کشور می توانید از بلیط هواپیمای تهران تفلیس استفاده کنید و سفر خود را آغاز کنید.

کشورهای آسیایی

تایلند

این کشور شهرهای بی نظیری همچون بانکوک ، پاتایا و پوکت دارد و وجود این شهرها باعث شده که  تایلند یک مقصد گردشگری مهم برای ایرانیان باشد . زیبایی های این کشور را میتوان شهر پوکت و تفریح در سواحل نیلگون دریای آندامان در فصل بهار دانست و این کشور در اکثر زمان های سال بارندگی های شدیدی دارد و بهترین زمان برای سفر به این کشور فصل بهار می باشد.

امارات

دبی پایتخت خرید جهان نام دارد زیرا از طرفی جشنواره‌های خرید بسیار زیادی دارد و از طرفی مراکز خرید زیادی در این شهر موجود میباشد و اکثر فروشگاه های دبی به صورت ۲۴ساعته مشغول به ارائه خدمت به مشتریان هستند مناسب ترین فصل برای سفر به دبی فصل پاییز می باشد و شما در این شهر شما میتوانید تفریحات ساحلی و آبی جذابی را تجربه کنید.

آذربایجان

۹۵ درصد جمعیت این کشور مسلمان میباشند و ۸۵ درصد جمعیت این کشور از مذهب شیعه هستند.  و پایتخت آن شهر باکو میباشد و سالهای زیادی از جدا شدن آن از ایران نمی گذرد. یکی از قطب های گردشگری جذاب و جدید در منطقه خاورمیانه محسوب می شود ، آب و هوا این کشور در فصل بهار بسیار متعادل و شرایط مناسبی برای بازدید از جاذبه های گردشگری مشهوری همچون برج خیمه ، پارک ملی گوبوستان را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

معرفی تورها

سایت گردشگری تریپ یار

این سایت یکی از بهترین سایت های گردشگری است که برای یافتن مکان های دیدنی می توانید به آن مراجعه کنید و بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما نشان می‌دهد. و میتوانید مقایسه قیمت هتل و هتل آپارتمان را انجام دهید و امکان رزرو هتل دارید ،اخبار مربوط به جاذبه های گردشگری را می توانید در این سایت مشاهده کنید.

سایت گردشگری کجارو

شما در این سایت می توانید تمام جاذبه های گردشگری ایران را طی کنید و از مکان های جدیدی که تا به حال نرفته اید دیدن کنید. این سایت اپلیکیشنی متناسب با تلفن همراه شما دارد و امکان رزرو هتل و اقامتگاه را برای شما عزیزان  فراهم کرده و میتوانید عکس و فیلم از جاذبه های گردشگری مختلف را در این سایت ببینید و برای رفتن به آن جاذبه ها  نقشه و آدرس مورد نظر را از سایت دریافت کنید.

سایت گردشگری کارناوال

 اگر قصد دارید به جایی سفر کنید و آدرس مشخصی از آن ندارید می توانید از طریق  این سایت اقدام به دریافت  آدرس کنید. سایت کارناوال اپلیکیشن اختصاصی برای تلفن همراه و  لپ تاپ شما را دارا می باشد و از طریق سایت کارناوال می‌توانید برای رزرو هتل و ویلا و اقامتگاه به صورت آنلاین اقدام کنید و حتی شما می توانید مشاوره اقتصادی جهت انتخاب مکان مناسب برای مسافرت و گردشگری خود از طریق این سایت دریافت کنید.

معرفی بهترین سایت های گردشگری عید نوروز در سایت کی برتره

در سایت کی برتر شما میتوانید با خیالی راحت لیست تورهای  معتبر و سرشناس  گردشگری را به ترتیب مشاهده کنید و با ویژگی های این سایت ها آشنا شوید.

  1. سایت گردشگری تریپ یار
  2. سایت گردشگری کجارو
  3. سایت گردشگری الی گشت
  4. سایت  گردشگری علی بابا
  5. سایت گردشگری فلای تو دی
  6.   سایت گردشگری همگردی
  7. سایت گردشگری کارناوال
  8. سایت گردشگری سیری در ایران
  9.  سایت گردشگری تاپ توریست
  10.  سایت گردشگری سفر برو