باغ گیاه شناسی ملکه سیریکیت در چیانگ مای تایلند : این باغ که یکی از بزرگترین باغ های شهر چیانگ مای می باشد، در سال 1992 افتتاح شده و درواقع یک مرکز تحقیقات گیاهی و تنوع زیستی می باشد که در یک دره پر از درخت های جنگی قرار دارد. باغ گیاه شناسی ملکه سیریکیت در چیانگ مای تایلند شامل باغ گل، خانه ارکیده و گلخانه می باشد. همینطور دارای یک راهروی چهارصد متری با چشم اندازی زیباست. توریست ها و گردشگران تور تایلند در این باغ میتوانند به تحقیق درباره گیاهانی طبیعی بپردازند و از جنگل و جاذبه های اطراف ان به خوبی دیدن کنند. 

باغ گیاه شناسی ملکه سیریکیت در چیانگ مای تایلند

جاذبه ها و گیاهان باغ گیاه شناسی ملکه سیریکیت در چیانگ مای تایلند

توریست ها و گردشگران در این باغ شهر چیانگ مای در تایلند شاهد گلخانه های مختلفی خواهند بود مثل خانه ارکید، خانه ساوانا، خانه گیاه گوشتخوار و ... . یکی از محبوب ترین جاذبه ها و دیدنی های این باغ، راهروی چهارصد متری بوده که روی جنگل معلق است و بین زمین و آسمان قرار دارد. بازدیدکنندگان زیباترین چشم انداز را از روی این باغ به سمت شهر و طبیعت خواهند داشت. 

جاذبه ها و گیاهان باغ گیاه شناسی ملکه سیریکیت در چیانگ مای تایلند

امکانات و خدمات ارائه شده در این باغ

باغ گیاه شناسی ملکه سیریکیت در چیانگ مای تایلند برای راحتی توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند امکانات و خدمات بسیار خوبی نظیر فروشگاه ها و مغازه های سوغاتی، پارکینگ و رستوران و کافی شاپ با انواع و اقسام غذاهای بین المللی و سنتی ارائه داده است. 

امکانات و خدمات ارائه شده در این باغ

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به باغ گیاه شناسی ملکه سیریکیت

این باغ گیاه شناسی، در فاصله سی دقیقه ای از قسمت شمالی چیانگ مای و درست در امتداد جاده ساموئنگ قرار دارد. این باغ آنقدر بزرگ بوده که برای گشت و گذار در آن به وسیله حمل و نقل نیاز خواهید داشت. این باغ موتور و ماشین را برای توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند ارائه میدهد تا با خیال راحت تمام این باغ را بگردند. هزینه کرایه موتور در این باغ سی بات و هزینه کرایه ماشین پنجاه بات می باشد. همینطور یک اتوبوس شاتل نیز در دسترس بازدیدکنندگان قرار دارد. هزینه ورودی به باغ گیاه شناسی ملکه سیریکیت در چیانگ مای تایلند برای هر نفر همراه با یک نقشه رایگان پنجاه بات می باشد. این باغ هر روز از ساعته هشت صبح تا چهار بعد از ظهر باز است.