باغ وحش پوکت : این باغ وحش یکی از هیجان انگیرترین جاذبه های طبیعی شهر پوکت بوده که بازدید از ان حتما برایتان جالب خواهد بود. این باغ وحش شامل چندین قسمت باغ پرندگان، باغ گیاهان و ... بوده. از طرفی به دیگر جاذبه های محبوب شهر مثل معبد چالونگ نزدیک بوده و به همین خاطر توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند در یک روز از دو جاذبه محبوب و پرطرفدار این شهر بازدید داشته باشند. این باغ وحش در قسمت جنوبی شهر پوکت قرار داشته و مساحتی به اندازه ده هکتار دارد. در ورودی این باغ وحش شبیه به دهان تمساح بوده و در آن میتوان هر نوع تفریحی برای هر سن و سالی پیدا کرد. باغ وحش پوکت فعالیت خود را از سال 1997 شروع کرده است. 

باغ وحش پوکت

قسمت های مختلف باغ وحش پوکت

این باغ وحش یکی از بهترین و هیجان انگیزترین جاذبه های شهر پوکت بوده که حتما باید از ان دیدن کنید. در این باغ وحش حیواناتی مثل کروکدیل، ببر، فیل، میمون ماهی های رنگی و ... نگهداری می شوند. اولین قسمتی که توریست ها و بازدیدکنندگان با آن روبرو می شوند، اکواریوم است. سپس حیوانات و پارک پرندگان را میتوانند ببینند. پارک پرندگان که محبوب ترین قسمت این پارک است انواع پرندگان بزرگ و غیر بومی را نشان میدهد. باغ های گل ارکیده، باغ های گیاهان گرمسیری و ... از دیگر قسمت های این پارک هستند. در این میان نمایش هایی از حرکات جالب شامپانزه ها، فیل ها و تمساح ها برگزار خواهد شد که نباید ان ها را از دست بدهید. در ادامه برای رفع خستگی پیشنهاد می کنیم از دکه های جلوی در نوشیدنی های تازه و خنک تهیه کنید. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا با قسمت های مختلف باغ وحش پوکت بیشتر اشنا شوید.

باغ پرندگان پوکت

یکی از قسمت های مهم این باغ وحش که برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند از مهمترین و محبوبترین ها می باشد، قسمت باغ پرندگان است. این قسمت به خاطر دکوراسیون فوق العاده زیبایی که داشته و مورد استقبال بسیاری از توریست ها و بازدیدکنندگان قرار گرفته است. دکوراسیون این قسمت بیشتر از چوب بوده و در ان میتوان پرنده های بسیاری مثل شترمرغ، طوطی، طاووس و ... را دید که در کنار هم زندگی می کنند. 

باغ پرندگان پوکت

باغ گیاهان پوکت

در این باغ وحش قسمتی هم به باغ گیاهان اختصاص داده شده و در ان میتوان انواع و اقسام گیاهان مختلف مناطق سردسیری و گرمسیری را دید و در قسمت های مختلف جمع اوری کرد. از جمله گل و گیاه هایی که در این باغ خواهید دید میتوان به گلهای ارکیده، پنجاه شکل مختلف از کاکتوس، درخت های نخل، درخت های موز، انبه، سیب، لیچین و سانتول که بعضی از ان ها را تا بحال ندیده اید چه برسد به خوردن! یک حوض و یک آبشار مصنوعی نیز در این قسمت از باغ وحش ساخته شده تا فضای باغ گیاهان را زیباتر کند. 

باغ گیاهان پوکت

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به باغ وحش پوکت

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند هر روز هفته از ساعت نه صبح تا هفت بعد از ظهر از این باغ وحش دیدن کنند. این باغ وحش در ساعات مشخصی نمایش های مختلفی از فیل ها، تمساح ها و میمون ها برگزار می کند. برای رسیدن به این باغ وحش پوکت باید از اتوبوس هایی که از فرش مارکت حرکت می کنند، استفاده کنید.