بازار چینی ها در دبی : در مرکز خرید دراگون مارت یا همان بازار چینی ها در دبی ، میتوان انواع و اقسام کالاها، هر چه را که بخواهید با قیمتی خوب و مناسب و تهیه کرد. میتوان گفت بهترین مرکز خرید برای ایرانی ها بازار چینی ها در دبی است چرا که میتوان با فروشندگان چینی چانه زد و تخفیف خوبی گرفت. بازار چینی ها در دبی برای چینی های مقیم این کشور بوده و اگر از آن بازدید کنید میتوانید نمادها و سمبل این کشور را در درب ورودی مشاهده کنید. معماری چینی که این بازار دارد بسیار زیبا و شگفت انگیز بوده و به شکل یک اژدهای پیچ خورده بزرگ بوده که به نوعی یکی از نمادهای اصلی چین محسوب میشود.

بازار چینی ها در دبی

اجناس و کالاهای بازار چینی ها در بی

بازار چینی ها در دبی یک مرکز خرید همه چی تمام است! هرچیزی که نام ببرید را میتوانید در این بازار پیدا کنید، انواع کیف ها و کفش هایی با کیفیت خوب، اسباب و لوازم منزل مثل لوستر، مبل ها راحتی و رسمی، انواع برند موبایل ها، لوازم دکوری، حتی طلا و جواهرات و میوه های چین و تایلند را میتوایند از بازار چینی ها در دبی با قیمتی مناسب تهیه کنید. این مرکز خرید بیشتر برای خرید کالا به صورت عمده مفید است.

اجناس و کالاهای بازار چینی ها در بی

شعبه دوم بازار چینی ها در دبی

شاید به خاطر استقبال بی نظیر توریست ها و مسافران تور دبی بوده که دومین شعبه بازار چینی ها در دبی ساخته شد اما اینبار بزرگ تر و مدرن تر از اولی! شعبه دوم بازار چینی ها در دبی لباس، پوشاک، وسایل برقی مثل جارو برقی لباسشویی و .. با برندهای خوب چینی، لوازم مورد نیاز برای صنعت یا درمان را با قیمتی مناسب و کیفیت خوب خریداری کرد. توقع جنس هایی از برندهای اروپایی را در بازار چینی ها در دبی نداشته باشید! در این شعبه از مرکز خرید دراگون مارت دبی تنها مارک ها و برندهای چینی را میتوانید پیدا کنید. اما این شعبه از بازار چینی ها در دبی تنها یک مرکز خرید نیست بلکه یک مرکز تفریحی نیز میباشد که به تازگی در آن سینما و رستوران خوب ایجاد شده.

شعبه دوم بازار چینی ها در دبی

آدرس و ساعت بازگشایی بازار چینی ها در دبی

هر روز از ده صبح تا ده شب 

Al Awir Road - Dubai - United Arab Emirates