بازار ونوس کیش : بازار ونوس، در سال 1375، با 26500 متر مربع مساحت در قسمت شرقی جزیره افتتاح شده و اکنون 22 سال از فعالیت اش می گذرد. این بازار قدیمی و دو طبقه کیش، طی سال ها فعالیت توانسته اعتماد توریست ها و گردشگران تور کیش را بدست آورده و از مراکز خرید محبوب در این جزیره باشد. بازار ونوس امروزه مقصد بسیاری از توریست ها و گردشگران تور کیش شده که قصد خرید اساسی و بسیار دارند.

بازار ونوس کیش

فروشگاه ها و غرفه های بازار ونوس کیش

در این بازار دو طبقه، حدود 310 مغازه و غرفه هستند که در زمینه های مختلف مثل پوشاک، کیف و کفش، خرازی و مشاور املاک، اسباب بازی، لوازم خانگی، موادغذایی، بهداشتی و آرایشی، لوازم آشپزخانه، لباس کودک، لباس های مجلسی مردانه و زنانه و ... فعالیت می کنند. در طبقه دوم نیز بیشتر دفاتر اداری و خدماتی مشفول به کار هستند.

فروشگاه ها و غرفه های بازار ونوس کیش

خدمات و امکانات رفاهی بازار ونوس کیش

داخل این مرکز خرید، یک رستوران و یک کافی شاپ قرار داشته تا بعد از خرید خود، استراحتی کرده و چیزی میل کنید. رستوران و کافی شاپ این بازار انواع غذاهای ایرانی و فست فودها را آماده می کنند. گوشه ای از بازار ونوس نیز به زمین بازی مخصوص برای کودکان اختصاص داده شده و توریست های تور کیش میتوانند کودک خود را برای چند ساعتی در این زمین بازی گذاشته و به خرید خود برسند.

خدمات و امکانات رفاهی بازار ونوس کیش

دسترسی های نزدیک به بازار ونوس کیش

این بازار هر روز هفته از ساعت نه صبح تا یک بعد از ظهر، از یک بعد از تا ساعت پنج و از ساعت پنج بعد از ظهر تا یازده شب برای بازدید توریست ها و گردشگران تور کیش باز می باشد. از دیگر مراکز خرید نزدیک به آن میتوان به مرکز خرید مریم اشاره کرد. بازار ونوس، در خیابان سنایی قرار دارد.