« برتر نهال بزرگترین تولید کننده نهال گردو و میوه در ایران»

آیا آماده آشنایی با رکوردار تولید نهال در شهر رشت هستید؟ اگر شما هم علاقه مند به احداث باغ‌های پرتراکم و بسیار وسیع و یا در جستجوی خرید نهال گردو در رشت هستید توصیه می‌کنم تا انتهای این مقاله با من همراه باشید تا با هم مراحل مهم و ارزشمند احداث باغ گردو و بادام را بررسی کنیم و پشت سر بگذاریم.

همان طور که می‌دانید اولین قدم جستجوی نهال‌هایی است که با شرایط آب و هوایی شهر رشت سازگاری و تناسب داشته باشند تا از این طریق بتوان موفقیت و سودآوری خود را تضمین نمود به همین سبب با یک سرچ کوچک در گوگل بهترین نهال‌های گردو و بادام مناسب با شرایط اقلیمی شهر رشت را پیدا نمودم.

شهر رشت در نواحی دریاچه کاسپین قرار دارد و شهری است با آب و هوای شرجی و مرطوب که برای کاشت نهال بادام و نهال گردو بسیار مناسب است به همین سبب من برای احداث نهال باغ به سراغ مرجله دوم یعنی خرید نهال از بهترین نهالستان رفتم تا بتوانم بهترین نهال را از پرسابقه‌ترین و پرتجربه‌ترین نهالستان خریداری نمایم.

شناخت بزرگترین نهالستان ایران

بعد از جستجوی بسیار در شهر رشت توانستم چند نمونه نهالستانی که خود تولید کننده و پرورش دهنده نهال‌های مختلف باشد را پیدا نمودم که از میان آن‌ها رکوردار تولید نهال در شهر رشت و دیگر شهرهای سراسر کشورمان ایران را یعنی نهالستان برتر نهال را انتخاب نمودم.

نهالستان برتر نهال به عنوان بزرگ‌ترین و بهترین نهالستان در رشت توانسته بهترین و برترین نهال‌های گردو و بادام را تولید و پرورش دهد و به همین سبب برای خرید نهال گردو به وب سایت اینترنتی برتر نهال مراجعه نمودم تا بتوانم نهال‌های مورد نظر خود را از لیست طولانی و بلند بالای موجود در صفحه نخست برتر نهال انتخاب کنم و خریداری نمایم.

از میان نهال‌های موجود برای کاشت نهال‌های گردو لارا، نهال گردو فرنت و نهال گردو ژنوتیپ تیپ   9 و از میان نهال بادام تولید شده در برتر نهال، نهال بادام خوشه‌ای آذر، نهال بادام کاغذی و نهال بادام فرانیس را انتخاب نمودم تا بهترین و برترین نژادهای نهال بادام و نهال گردو را خریداری کرده باشم تا بتوانم از این نهال‌ها انتظار باردهی بالا و بسیار فراوان داشته باشم.

پس اگر شما دوستان عزیزم نیز تمایل به احداث باغ و خرید نهال گردو در رشت را دارید توصیه من به شما عزیزانم خرید نهال از نهالستان برتر نهال خواهد بود چرا که این نهالستان با مشاوره کاملا رایگان با کارشناسان مجرب و ماهر می‌تواند مراحل انتخاب نهال‌های میوه و یا هر نوع نهال زینتی را آسان نماید و پربار‌ترین نهال‌ها را خریداری نمایید، نهالستان برتر نهال در سال‌های اخیر اقدام به فروش نهال در سراسر کشور کرده است و نهال‌های خود را با گارانتی به تمام نقاط کشور ارسال می‌کند.

همچنین خوب است بدانید نهالستان برتر نهال به عنوان بهترین نهالستان در رشت توانسته با فراهم نمودن امکان پیش خرید تمامی نهال‌های خود شرایطی را فراهم آورد تا کشاورزان گرامی و شما دوستان عزیزم با بهره مندی از آن بتوانید از تورم موجود و روز افزون جامعه در امان بمانید البته لازم به ذکر است که تمامی نهال‌های خریداری شده و پیش خرید شده از نهالستان برتر نهال در زمان و موعد مقرر شده از سمت شما عزیزان ارسال خواهد شد.

نهال گردو ژنوتیپ یالیز تیپ 9

نهال گردو ژنوتیپ پالیز که مخصوص مناطق معتدل چون شهرهای رشت است یکی از ارقام اصلاح شده توسط نهالستان برتر نهال است که به سبب باردهی بسیار فراوان و قابل توجه و محصولات درشت و خوش عطر و طعم می‌توان آن را در زمره نهال‌های گردو پربار و بسیار بازار پسند قرار داد و همچنین خوب است بدانید که نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 9 دارای عمر اقتصادی در حدود 100 سال است و از این رو به راحتی می‌توان از این نهال گردو برای یک سرمایه گذاری بلند مدت و طولانی بهره برد.

پس اگر به دنبال نهال‌های بسیار تجاری و بازار پسند هستید که از محصول دهی و باردهی بالا برخوردار باشد و بتوان از محصولات آن برای صادرات نیز بهره برد لازم است تا به کاشت نهال گردو ژنوتیپ پالیز بیاندیشید.

نهال گردو لارا

یکی از بهترین و متفاوت‌ترین نهال‌های گردو در میان ارقام و اقسام مختلف و گوناگون نهال گردو لارا است که بسیاری از کشاورزان برای خرید نهال و کاشت آن بسیار استقبال نموده‌اند و همچنین خوب است بدانید که طعم گردو لارا یک طعم خامه‌ای مانند و بسیار خوش مزه دارد که بسیار متفاوت از دیگر گردوهای دیگر است.

به واقع اگر تمامی محصولات نهال‌های گردو مختلف را بچشید به طور قطع نمی‌توانید طعم و عطر گردو لارا  و یا حتی شبه آن را در دیگر اقسام گردو را بیابید چرا که این نهال بسیار خوش طعم و عطر است و می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب نماید و همچنین خوب است بدانید که نهال گردو لارا گرده افشان است و می‌توان از آن برای افزایش کیفیت بهتر و بیشتر محصولات گردو دیگر بهره برد و همچنین خوب است بدانید که نهال گردو لارا می‌تواند باردهی در حدود 3 تا 3.5 داشته باشد.

نهال گردو فرنت

یکی از بهترین نهال‌های گردو برای گرده افشانی به خصوص برای گردو چندلر نهال گردو فرنت است و همچنین شایان ذکر خواهد بود که نهال گردو فرنت بسیار زودبازده است و اگر در جستجوی نهالی برای دست یابی سریع تر به محصول مرغوب و درجه یک هستید توصیه من به شما عزیزان نهال گردو فرنت خواهد بود.

محصول نهال گردو فرنت دارای پوست کاغذی است و به راحتی می‌توان با دست پوسته آن را جدا نمود و از طعم بی نظیر و منحصر به فرد گردو و یا آجیل آن بهره برد.

نهال بادام خوشه‌ای آذر

یکی از بهترین و پربار‌ترین نهال‌های بادام برای احداث باغ‌های پرسود و پر درآمد که به صورت خوشه‌ای به تولید بادام می‌پردازد نهال بادام خوشه‌ای آذر نام دارد و همچنین لازم به ذکر است که این نهال بادام بسیار پربار می‌تواند باردهی در حدود 5 تا 6 تن در هر ده هزار متر داشته باشد و در ضمن خوب است بدانید که نهال بادام آذر خوشه‌ای دارای عمر اقتصادی و یا عمر مفیدی در حدود 35 تا 45 سال است.

نهال بادام فرانیس

اگر به دنبال نهال بادامی هستید که بتوانید از سال دوم بعد از کاشت از محصولات بسیار مرغوب و منحصر به فرد آن بهره مند شوید ما به شما عزیزان نهال بادام فرانیس توصیه می‌کنیم و همچنین خوب است بدانید که نهال بادام فرانیس گرده افشان بسیار خوب و مناسبی برای سایر نهال‌های بادام دیگر به خصوص نهال بادام فرانسیس خواهد بود.

زادگاه اصلی نهال بادام فرانیس کشور فرانسه است که سازگاری بسیار مناسبی با مناطق مختلف کشورمان ایران دارد و البته لازم به ذکر است که در صورت رسیدگی مناسب و مطلوب نهال بادام فرانیس می‌تواند محصولی با درصد مغزی در حدود 50 درصد تولید نماید.

نهال بادام کاغذی

یکی از مناسب‌ترین ارقام نهال بادام برای کاشت در شهر رشت و احداث باغ‌های پر سود و پر منفعت نهال بادام کاغذی نام دارد و همچنین خوب است بدانید که این نهال بسیار مقاوم و مستحکم است و بر خلاف این که جزو نهال‌های زود گل قرار دارد می‌تواند در برابر سرمای ناگهانی فصل بهار به راحتی تاب بیاورد.

مهم‌ترین و بارزترین مشخصه نهال بادام کاغذی همان طور که از نامش پیداست تولید محصولاتی با پوست نازک و کاغذی مانند است و البته لازم به ذکر است که عمر اقتصادی و عمر مفید نهال بادام کاغذی در حدود 25 تا 30 سال خواهد بود که این امر کاملا بستگی به شرایط نگهداری و رسیدگی کشاورزان از این نهال بادام دارد.

کلام آخر

در این مطلب سعی نمودم تا تجارب خود در زمینه احداث باغ‌های سود آور و درآمد زا را با شما دوستان عزیزم در میان بگذارم و همان طور که می‌دانید باغ‌های سودآور و پر درآمد به طور قطع با خرید نهال‌های پربار و زودبازده از نهالستان‌های با تجربه چون برتر نهال امکان پذیر خواهد بود.

شما عزیزان نیز با خرید نهال و یا خرید نهال گردو در رشت از نهالستان برتر نهال می‌توانید همانند من و یا کشاورزان بی شمار دیگر با خیالی آسوده و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای به احداث باغ‌های سرسبز و بسیار وسیع و از همه مهم تر پر درآمد و سودآور دست پیدا کنید.

تماس با ما:

09141832393

09144501003

وب سایت:

www.bartarnahal.ir