قطعا بارها شنیده اید که دبی شهر گرانی می باشد و سفر به این شهر، هزینه های بسیاری را به همراه خواهد داشت که این امر سبب دلسردی بسیاری از افراد برای سفر به شهر بلند آوازه دبی شده است. ما در این مطلب قصد داریم با معرفی ارزان ترین تفریحات دبی و سایتی بی نظیر جهت تهیه بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی، راه های کاهش هزینه سفر به دبی را به شما عزیزان شرح دهیم و سفری ارزان قیمت را برای شما و همراهانتان را رقم بزنیم.

 

ارزان ترین تفریحات در شهر دبی کدامند؟

اگر قصد سفر به شهر دبی را دارید و نگران هزینه های سنگین تفریحات این شهر هستید، با ما در این مطلب همراه باشید تا تفریحات ارزان و حتی رایگان این شهر را به شما عزیزان معرفی کنیم تا سفری لذت بخش و بدون دغدغه را تجربه نمایید.

بازدید از بلندترین آسمان خراش دنیا؛ برج خلیفه 

بی شک با شنیدن نام شهر دبی، ابتدا بلندترین برج جهان یا همان برج خلیفه در ذهنتان تداعی خواهد شد که نماد اصلی شهر دبی بوده و بازدید از آن در الویت بسیاری از گردشگران می باشد. اگر تصور می کنید که جهت بازدید از این برج 828 متری نیاز به پرداخت هزینه های بالایی می باشد، باید به شما مژده دهیم که می توانید با تهیه بلیط این برج، از سایت دبی دیسکانت، با کمترین هزینه در مرتفع ترین برج جهان به تفریح بپردازید. البته در صورتی که قصد صرف یکی از وعده های غذایی در رستوران های مدرن و شیک این برج را دارید، ملزم به پرداخت هزینه های بیشتری خارج از برنامه می شوید.

تماشای آبنمای موزیکال و معروف دبی 

یکی از جاذبه های گردشگری بی نظیر شهر دبی که حتما باید در لیست تفریحات گردشگران قرار گیرد، آبنمای برج خلیفه می باشد که با نمایش زیبای فواره های هماهنگ و رقصان، جلوه ویژه ای را به شهر دبی بخشیده است. شما عزیزان می توانید تنها پرداخت هزینه ای کم به تماشای این آبشار از نمای نزدیک بنشینید و غرق در زیبایی های آن شوید. همچنین با پرداخت کمی هزینه بیشتر، می توانید در قایق های پدالی این آبشار نیز به تفریح بپردازید و سفر خود را بیش از پیش جذاب کنید.

دوچرخه سواری در منطقه زیبای مارینا 

قطعا دوچرخه سواری لذت بسیاری را به همراه دارد، چه رسد که آن را در یکی از مناطق زیبای دبی آن هم با هزینه کم تجربه کنید. در منطقه مارینا امکان دوچرخه سواری در مسافت 7 کیلومتری وجود دارد که گردشگران را به کشف زیبایی های این شهر دعوت می کند. بنابراین اگر شما نیز قصد تجربه ای به یاد ماندنی و فوق العاده در شهر دبی، آن هم با هزینه کم را دارید، دوچرخه سواری در منطقه مارینا را از دست ندهید.

تماشای یک منظره پانوراما از گذشته و آینده شهر دبی در قاب دبی 

از دیگر تفریحات ارزان دبی که بازدید و تماشای آن خالی از لطف نمی باشد، قاب دبی می باشد. این قاب ساخته دست بشر بوده و چشم انداز جالب و زیبایی از شهر دبی را برای شما نمایان خواهد کرد. فراموش نکنید که به هنگام بازدید از قاب دبی، دوربین عکاسی را به همراه داشته باشید، زیرا مناظر زیبایی را خواهید دید که ثبت آن، یادآور تجربه های زیبای شما در شهر دبی می باشد.

لذت تفریح در دهکده جهانی دبی 

یکی از جاذبه های دیدنی و معروف دبی که سالانه گردشگران بسیاری به خود جذب کرده است، دهکده جهانی دبی می باشد که می توان آن را از تفریحات ارزان دبی دانست. با تهیه بلیط تخفیف دار این تفریح مهیج از سایت دبی دیسکانت، می توانید علاوه بر آشنایی با تاریخ و فرهنگ کشورهای مختلف جهان، از جذاب ترین رویدادها و نمایش ها بهره مند شوید.

کویر گردی در دل صحراهای دبی 

سافاری صحرا دبی را می توان یکی از تفریحات به یاد ماندنی و نسبتا ارزان شهر دبی دانست که می توان با صرف اندک هزینه، در آرامش طبیعت بکر کویر غرق شد و تجربه ای متفاوت را با کمپ زدن در آن جا برای خود و همراهانتان رقم زد. در واقع می توان گفت که تنها با پرداخت هزینه رفت و برگشت به کویر، می توانید تفریحی بسیار مهیج و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

تماشای حیوانات از نزدیک در سافاری پارک دبی 

سافاری پارک دبی را می توان از جمله مکان های دیدنی و تفریحات ارزان دبی معرفی کرد که حیوانات بسیاری از سراسر جهان در این پارک نگه داری می شوند و تجربه ای بسیار منحصر به فرد به خصوص برای کودکان خواهد بود. پس اگر به همراه فرزندان خود به دبی سفر کرده اید، حتما از سافاری پارک دبی دیدن کنید.

تفریح در دنیای شگفت انگیز باغ پروانه ها 

قطعا با خواندن این مطلب تا به این جا، متوجه شده اید که نگرانی بابت تفریحات گران قیمت دبی بی دلیل بوده، زیرا در کنار تفریحات گران این شهر، تفریحات مهیج و بی نظیری با هزینه های کم و ارزان وجود دارد که می تواند سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

باغ پروانه های دبی از دیگر تفریحات ارزان دبی می باشد که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری افراد در شهر دبی به شمار می آید. قطعا تماشای گونه های مختلف پروانه ها از سراسر جهان و پرواز کردن آن ها در اطراف شما، سرشار از هیجان و شگفتی خواهد بود.

تفریحات رایگان دبی کدامند؟

علاوه بر این که در شهر رویایی و مدرن دبی، تفریحات ارزانی وجود دارد، می توانید از تفریحات رایگانی نیز بهره مند شوید که در ادامه به شرح برخی از مهیج ترین آن ها خواهیم پرداخت:

تفریح در سواحل دبی 

در لیست تفریحات ارزان دبی، می توانید تفریح و قدم زدن در سواحل زیبای این شهر را نیز قرار دهید، البته بهتر است که این سواحل را در دسته تفریحات رایگان این شهر بگذاریم، زیرا می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای در برخی از سواحل این شهر به بازی هایی نظیر والیبال و فوتبال ساحلی بپردازید و به تماشای غروب زیبا از دریای خلیج فارس بنشینید. ساحل کایت، ساحل جی بی آر و ساحل جمیرا از جمله ساحل های رایگان و زیبای این شهر می باشد.

آبشار کانال دبی 

یکی از بهترین مناطق دبی در شب، آبشار کانال دبی می باشد که با داشتن سازه های معماری شگفت انگیز و نورپردازی فوق العاده، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است و تمامی افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای از زیبایی های آن بهره مند شوند. مسجد جمیرا، دبی مال و موزه قهوه را می توان از دیگر تفریحات رایگان شهر دبی معرفی کرد.

خرید بلیط تخفیف دار تفریحات ارزان دبی از دبی دیسکانت

در این مطلب به معرفی تفریحات ارزان دبی پرداختیم تا در صورتی که قصد سپری کردن سفری کم هزینه به دبی را دارید، آن ها را در لیست تفریحات خود قرار دهید. با این وجود می توان با تهیه بلیط این تفریحات ارزان، از سایت دبی دیسکانت، از تخفیفات فوق العاده این سایت بهره مند شد و هزینه های سفر خود را بیش از پیش کاهش داد. سایت دبی دیسکانت در کنار شما خواهد بود تا سفری جذاب و در عین حال کم هزینه را تجربه نمایید.