همانطور که می دانید دبی یکی از شهرهای مدرن و بزرگ امارات متحده عربی است که از شمال با شهر شارجه، از جنوب با شهر ابوظبی و از جنوب شرقی با کشور عمان همسایه است. دبی با توجه به تغییراتی که طی 50 سال اخیر داشته است توانتسه شرایط و امکاناتی را فراهم کند که سالانه چندین میلیون نفر گردشگر را با خود جلب نماید. با توجه به آب و هوای گرم و شرجی دبی، بهترین زمان سفر این شهر زیبا در پاییز و زمستان است. در زیر قصد داریم به زیبا ترین مکانهایی که باید با سفر به دبی به آنها سر بزنید اشاره کنیم.

تفریحات لاکچری دبی

 تفریحات لاکچری دبی از مهمترین جذابیت هایی این شهر است که گردشگران بسیاری را از جای جای دنیا به سمت خود می کشد. در این متن شما را با 9 تفریح لاکچری دبی آشنا می کنیم تا در زمان سفر حتما به آنجا سر بزنید.

تفریحات لاکچری و جذاب دبی 2023

دبی مهد تفریحات خاص و شگفت انگیز در دنیا است. در این متن سعی می کنیم به مهمترین و پر بازدیدترین محل ها را به شما معرفی کنیم:

1.هلیکوپتر سواری

سوار بر هلیکوپتر را می تواند یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات دبی به شمار آرود که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه کنید. توجه کنید بسیاری از هتل های شهر دبی دارای هلی پد هستند و می توانید از تورهای هلیکوپتر سواری آنها استفاده کنید. مدت زمان تفریح 15 الی 25 دقیقه می باشد که از 11 صبح تا 5 بعدازظهر فرصت دارید از آن استفاده کنید.

2.هیجان رانندگی با ماشین های لاکچری

شما می توانید با سوار شدن در خودروهای لوکس در خیابان های این شهر گشت بزنید. شما می توانید انواع خودروی لوکس و بروز دنیا را به صورت با راننده و بدون راننده کرایه کنید. قیمت اجاره ماشین در دبی بسته به نوع و مدل خودرو متفاوت است. اجاره خودروهای لوکس در دبی بصورت ساعتی، روزانه و ماهانه با قرارداد رسمی امکان پذیر می باشد.

توجه نمایید قبل از رنت ماشین در دبی حتماً از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی امارات مطلع شوید.

بیابان گردی با تور سافاری

از تفریحات لاکچری در شهر دبی، بیابان گردی با تورهای سافاری می باشد. تورهای سافاری یک روزه بوده و در بیابان های دبی با ماشین های آفرود می توانید در شن های با حرکتات مهیج لذت ببرید

سرو شام در آسمان

رستوران برج العرب دبی یک رستوارن لوکس و منحصر به فرد به شمار می آید. شما در این رستوران چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از شهر را دارید. غذاهای رستوران برج العرب با کیفیت بوده و از نظر هزینه، بشدت گران هستند.

اسکای دایوینگ بی نظیر دبی

اسکای دایوینگ در دبی پرش از بلندترین نقطه شهر دبی با رعایت قوانین ایمنی است. مواردی که در این تفریح مهم است حداقل سن بالای 20 و وزن بین 90 تا 100 کیلوگرم می باشد. توجه نمایید به دلیل هیجان بالایی مه در این تفریح وجود دارد حتما نداشتن هر بیماری مهم است زیرا هر مشکل برعهده شما خواهد بود.

 کشتی کروز

سوار شدن بر روی کشتی کروز از تفریحات لاکچری دبی محسوب می شود که مسافران بر روی عرشه با موسیقی آرامش بخش شام میل می کنند. شام به صورت سلف است و مدت زمان تقریبی بروی کشتی حدودا ۳ ساعت است. برای امنیت، مسافران همه جلیقه نجات تن می کنند.  

باشگاه لوکس گلف امارات

بازی در زمین چمن گلف جزء تفریحات لاکچری در دبی به شمار می آید که در سال 1988 افتتاح شده است. این مجموعه دارای دو زمین چمن استاندارد بوده که در لیست 100 موسسه آموزش گلف برتر جهان قرار دارد.

اجاره خودروی لوکس در دبی

اجاره خودرو در دبی جز تفریحات به صرفه گردشگران به شمار می رود زیرا فرد با این کار با یک تیر دو نشان می زد، هم در هزینه های خود صرفه جویی می کند و هم می توانند تجربه رانندگی با بروزترین ماشین دنیا را داشته باشند. کرایه تاکسی در دبی بسیار بالا است و برای گردشگران اصلا به صرفه نمی باشد در نتیجه اقدام به کرایه ماشین با بودجه خود می کنند. این خدمات به دو صورت اجاره ماشین با راننده و کرایه خودرو بدون راننده امکان پذیر است. شما برای رنت انواع ماشین کافیست از طریق شرکت هایی که در این صنعت فعالیت می کنند، اقدام به رزرو نمایید تا در زمان و مکان مشخص شده توسط شما، خودرو در اختیارتان قرار گیرد.

سخن آخر

توجه کنید حتما برای کرایه ماشین از خدمات شرکت های معتبر و دارای نمایندگی اقدام کنید. یکی از شرکت هایی که دارای نمایندگی رسمی به شماره ثبت 999723 در امارات است، شرکت سعادت رنت است که با 10 سال سابقه جز اولین مجموعه در زمینه رنت ماشین می باشد.

با مراجعه به سایت سعادت رنت می توانید خودروهای موجود در دبی را مشاهده کنید. این مجموعه انواع خودرو با قیمت مناسب و لوکس را به شما ارائه می دهد تا با هر بودجه ای بتوانید اقدام به کرایه نمایید. برای اجاره ماشین با راننده نیاز به ارسال هیچ گونه مدرک و ضمانتی نمی باشید و تمامی خسارات و مسئولیت ها تماما بر عهده راننده و شرکت خواهد بود.

در اجاره خودرو بدون راننده نیاز به ارائه مدارکی هستید تا در زمان و مکان خودرو توسط پشتیبان فارسی زبان سعادت رنت در اختیارتان قرار گیرد.

شما می توانید خودرو را در هر محل همچون فرودگاه دبی، هتل، مراکز تفریحی و پاساژ تحویل و عودت دهید.