اوت لت لا روکا ویلج بارسلونا : این اوت لت یا مرکز خرید بارسلونا به خاطر موقعیت مکانی که داشته یکی از محبوب ترین مراکز تجاری برای توریست ها و گردشگران تور اروپا به حساب می آید. این اوت لت بارسلونا در سال 2017 تا چهار میلیون بازدید کننده از توریست ها و گردشگران تور اسپانیا داشته که به دنبال لباس های بروز، زیبا و در عین حال ارزان هستند. فضای بیرون اوت لت لا روکا ویلج بارسلونا بسیار زیبا همراه با درختان و گیاهان مختلف طراحی شده و معماری آن شما را به دوران قرن نوزدهم خواهد برد. اگر در سفرتان به بارسلونا به دنبال مراکز خریدی ارزان قیمت هستید، حتما اولین بار را به سراغ اوت لت لا روکا ویلج بروید. 

اوت لت لا روکا ویلج بارسلونا

فروشگاه ها و مغازه های اوت لت لا روکا ویلج بارسلونا

این مرکز خرید بیشتر از 130 فروشگاه و بوتیک شیک را در خود دارد. همینطور بهترین قسمت آن برای توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اروپا همان تخفیف های فوق العاده باور نکردنی است که تا شصت درصد در طول سال بالا میرود. همچنین اگر شهروند اتحادیه اروپا نباشید میتوانید مالیات بر ارزش افزوده ای که پرداخت کرده اید را پس گرفته و در این صورت تا پانزده درصد اجناستان را ارزانتر خریده اید. آنقدر تنوع در این اوت لت زیاد بوده که نمیتوانید تصمیم بگیرید سراغ چه چیزهایی اول بروید. در این مرکز خرید برند های مختلفی از جمله کلوین کلین، ری بن، جیمی چو، لاکوست، رالف لورن، ورساچی، گس، آرمانی، و اسواروفسکی شعبه دارند. 

فروشگاه ها و مغازه های اوت لت لا روکا ویلج بارسلونا

کافه رستوران های اوت لت لا روکا ویلج

این مرکز خرید کافه های بسیار دنج و رستوران های بسیار شیکی داشته که هم غذاهای سنتی اسپانیایی و هم غذاهای بین المللی برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا سرو می کنند. هنگامی که از خرید یا گشت و گذار خسته شدید، میتوانید در کافه رستوران های اوت لت لا روکا ویلج استراحتی کرده و چیزی میل کنید. 

کافه رستوران های اوت لت لا روکا ویلج

دسترسی های نزدیک به اوت لت

این اوت لت محبوب در فاصله چهل کیلومتری از شهر بارسلونا قرار داشته و توریست های تور ارزان اروپا میتوانند با استفاده از ماشین، قطار و یا همینطور سرویس ویژه اوت لت از مرکز شهر خود را به آن برسانند. این اوت لت را میتوان از اتوبان A57 که هر سال بیشتر از هجده میلیون خودرو از آن عبور می کنند دید. توریست های تور ارزان اسپانیا که میخواهند با قطار به این اوت لت برسند، باید در ایستگاه بارسلونا سنت سوار قطار شده و در گرانولرز از قطار پیاده شوند. اما راحت ترین راه برای رسیدن به این اوت لت، اتوبوس ها هستند. اتوبوس ها هر روز صبح از ساعت نه به سمت اوت لت لا روکا ویلج بارسلونا حرکت می کنند. اوت لت لا روکا ویلج هر روز هفته از ساعت نه صبح تا هشت شب باز می باشد.