اوت ‌لت دیپوسایت استانبول : سال های سال است که استانبول میزبای میلیون ها میلیون توریست خارجی را می کند. این شهر بهترین و برترین مراکز خرید و بازارهای ترکیه و حتی در اروپا و آسیا را داشته که در آن ها بسیاری از برندهای معروف جهانی و ترک شعبه و نمایندگی دارند. خیلی از شماها ممکن است برندپوش باشید و تنها لباس های مارک دار به تن می کنید. استانبول نیز همانطور که گفته نمایندگی و شعبات بسیاری از برندهای معروف بین المللی و ترکی داشته که این نیاز شما را برطرف می کنند. اما همه میدانند که محصولات برندها و مارک های معروف ارزان قیمت نیستند و خرید از آن ها برای هرکسی امکان پذیر نیست. اینبار اوت لت ها به کمک شما می آیند. در اوت لت ها میتوان اجناس و محصولات برند را با قیمتی منصفانه تر و ارزان تر خریداری کرد. یکی از این اوت لت های معروف استانبول، اوت ‌لت دیپوسایت است. این اوت لت در منطقه باشاک شهیر، بین ایکیتالی و ایستوک واقع می باشد. اوت ‌لت دیپوسایت یکی از بهترین و باشکوه ترین محله های شهر استانبول محسوب می شود و مورد پسند بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول که به دنبال خرید ارزان قیمت هستند.

اوت ‌لت دیپوسایت استانبول

فروشگاه ها و محصولات اوت ‌لت دیپوسایت استانبول

بیشتر از 110 فروشگاه و مغازه در این اوت لت استانبول فعالیت می کنند. در این اوت لت میتوان نمایندگی هایی از برندهای معروف بین المللی مثل نایک، کوتون، سامسونگ، آدیداس، رومن، ال سی وایکیکی و ... را دید. در پایان هر فصل بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول منتظر حراج های پایانی فصل خواهند ماند تا بتوانند با ارزان ترین و کمترین قیمت، بهترین مارک ها را با کیفیت بالا خریداری کنند. 

فروشگاه ها و محصولات اوت ‌لت دیپوسایت استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی اوت ‌لت دیپوسایت

تقریبا دوازده رستوران و کافه لوکس در اوت ‌لت دیپوسایت استانبول فعالیت دارند و بهترین غذاهای بین المللی و ترکی را به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند در سالن های ورزشی مختلفی که در این لوت لت استانبول قرار دارند، به ورزش کردن مشغول باشند. در ادامه همینطور زمین بازی مخصوصی برای کودکان ساخته شده تا آن ها هم از خرید از اوت ‌لت دیپوسایت لذت ببرند. 

رستوران ها و امکانات تفریحی اوت ‌لت دیپوسایت

ساعات فعالیت اوت ‌لت دیپوسایت استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از اوت ‌لت دیپوسایت بازدید داشته باشند.