روکش صندلی پژو پارس به عنوان محبوبترین لوازم جانبی خودرو خصوصا برای این نوع اتومبیل محسوب می‌شود. بسیاری از افراد میخواهند با خرید یک روکش صندلی کاملا نمای داخلی کابین را نسبت به قبل ارتقا دهند و یک شکل و شمایل زیبا و جذابی را بوجود آورند. این موضوع غالبا زمانی اتفاق می‌افتد که یا روکش های قدیمی آسیب دیده اند یا اینکه یک اتومبیل صفر کیلومتر را خرید کردید.

با توجه به نایلون هایی که بر روی صندلی های اصلی وجود دارند هر کاربری تمایل دارد هر چه سریعتر این نایلون‌ها را از روی صندلی های اصلی جدا کند و یک روکش با کیفیت، مرغوب و شیک و مدرنی را روی صندلی‌ها نصب کند.

اما آیا تا به حال فکر کردید که متریال هایی که برای ساخت روکش صندلی پژو پارس استفاده می‌شود چیست؟ چه ویژگی هایی دارند و کدامیک نسبت به دیگری ترجیح داده می‌شوند. در این مقاله می‌خواهیم دقیقا به این سوالات بپردازیم تا راهنمایی برای خریداران این محصول باشد.

استفاده از چرم صنعتی برای ساخت روکش صندلی پژو پارس

امروزه چرم های صنعتی کاربری بسیار گسترده ای دارند. حداقل همه ما می‌دانیم که بخش زیادی از وسایلی که در طول روز از آنها استفاده می‌کنیم دقیقا از همین چرم های صنعتی ساخته شده اند. تفاوتی ندارد که چه محصولی باشند چرا که میتوان به انواع کیف‌ها، کفشها، البسه همچنین روکش صندلی پژو پارس اشاره کرد.

این چرم‌ها ترکیبی از مواد پلیمری هستند که شکل و نمای چرم های طبیعی را دارند. از یک سطح بسیار براق و زیبایی برخوردار هستند و ویژگی هایی همچون ضد حرارت، ضد رطوبت، مقاومت خوب در مقابل اشعه ماورای بنفش خورشید یا نور آفتاب، قابلیت شستشو و دیگر ویژگی‌ها برای آنها تعریف شده است. از همه مهمتر آنکه چرمهای صنعتی مصنوعی به راحتی با دستگاه‌ها و تجهیزات ماشینی مختلف قابلیت برش و شکل دهی دارند.

با توجه به آنکه ساختار نرم و انعطاف پذیری دارند عوامل اجرایی و پرسنل طراحی میتوانند آنها را در هر اندازه برش دهند تا برای فرم دهی و طراحی روکش صندلی پژو پارس مناسب باشند. از طرفی به راحتی قابلیت دوخت دارند و میتوانند با انواع نخ های صنعتی سازگاری و هماهنگی ساختاری داشته باشند. ویژگی دیگر چرم های مصنوعی و صنعتی قیمت کنترل شده و به نسبت پایین آنها می‌باشد. در واقع شما یک روکش صندلی با ظاهر چرم طبیعی را در کنار دیگر مزیت‌ها خرید می‌کنید و یک مبلغ مقرون به صرفه ای را نیز پرداخت خواهید کرد.

برخی از گروه های تولیدی نیز ممکن است از متریال های چرم طبیعی برای ساخت این محصول استفاده کنند که به دلیل قیمت بالا شاید چندان مورد استقبال قرار نگیرد. این نوع متریال برای خودروهای کلاس بالا و گران قیمت گزینه مطلوبی تلقی می‌شود.

استفاده از چرم صنعتی برای ساخت روکش صندلی پژو پارس

روکش صندلی پژو پارس ساخته شده از پارچه های جودون

یکی دیگر از متریال های بسیار درجه 1 و ایده آلی که میتوان برای ساخت روکش صندلی پژو پارس استفاده کرد پارچه های جودون می‌باشد. این نوع پارچه‌ها یک الیاف بسیار مقاومی دارند و می‌توانند برای انواع روکش های صندلی در فرم های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. مزیت های بسیار زیادی را میتوان برای پارچه جودون ذکر کرد که مهمترین آن شامل ضخامت مناسب، استحکام و مقاومت بالا در برابر شرایط و تنشهای محیطی نظیر نوسانات دمایی، گرد و غبار و نیروهای سایشی است.

این پارچه‌ها از بافت به نسبت متراکمی برخوردار هستند. اما در عین حال توانسته اند وزن خود را نیز به صورت سبک نگه دارند. بنابراین طراحان و کارشناسان تولید به راحتی می‌توانند با این پارچه‌ها کار کنند و طیف گسترده ای از انواع روکش صندلی پژو پارس و دیگر اتومبیل‌ها مانند روکش صندلی ساینا، دنا، رانا را تولید کنند. این پارچه‌ها بدون آنکه دچار افت کیفیت شوند قابلیت شستشو نیز دارند. از طرفی رنگ بندی های گوناگونی نیز از آن در دسترس است.

روکش های صندلی خودرو از جنس پارچه مخمل

در حال حاضر پارچه های مخمل در کنار متریال هایی همچون چرم و پارچه های جودون به وفور در گروه های تولیدی مختلف استفاده می‌شوند. یک روکش صندلی پژو پارس مخمل از جذابیت و زیبایی خارق العاده ای برخوردار است. بهترین مزیت های آن لطافت و نرمی بالا، طول عمر بلند مدت خواهد بود.

این پارچه‌ها سازگاری بالایی با ترکیب طرح های مختلف دارند. به عنوان مثال شما میتوانید برای روکش صندلی پژو پارس یک پارچه مخمل در کنار خرجکار را نیز ببینید. خرجکارها ساختار جداگانه ای هستند که برای زیباتر شدن روکش های صندلی استفاده خواهند شد. پارچه های مخمل به دلیل حساسیت خاصی که دارند لازم است بهترین مراقبت‌ها را از آنها داشته باشید تا دچار آسیب ساختاری نشوند.

روکش صندلی پژو پارس ساخته شده از پارچه های جودون

خرید انواع روکش صندلی با بهترین قیمت از سوشیانت کاور

با انتخاب تولیدی سوشیانت کاور امتیازات زیادی نصیب شما خواهد شد. اول آنکه شما از یک تولید کننده به طور مستقیم خرید خود را انجام می‌دهید و از اورجینال و اصل بودن رو کش‌ها اطمینان خواهید داشت و میدانید که از کیفیت استاندارد و خوبی برخوردار هستند. تمامی این محصولات به صورت آنلاین در وب سایت اختصاصی ما به آدرس soshiantcover.com به فروش میرسند. پس از تکمیل خرید در صورت تمایل میتوانید با حضور در محل کارخانه یک نصب رایگان را نیز داشته باشید.