آیا می دانید، با اجاره ویلا لوکس در کردان، می توانید کارهایی کنید که تا به حال فرصت انجام آنها برای شما وجود نداشته است؟ آیا می دانستید جاهایی می توانید بروید که شاید همانند آن فضا در دنیا وجود نداشته باشد؟ خوب است حالا که می خواهید به یک منطقه بسیار منتفاوت و زیبا بروید، در ویلایی مناسب و با امکانات فراوان اقامت کنید و از همه روزهایی که در کردان هستید، نهایت لذت و استفاده را ببرید.

کدام مناطق برای اجاره ویلا لوکس در تهران بهتر هستند؟ آیا اجاره ویلا لوکس لواسان نیز گزینه خوبی برای خوشگذرانی در تهران است؟

از هر چه بگذاریم، از اجاره ویلا لوکس در تهران مخصوصا آخر هفته نمی توانیم بگذاریم. کسانی که در تهران زندگی می کنند و زندگی شان خیلی شلوغ است، دوست دارند آخر هفته می شود که به خارج از تهران بروند و یکی دو روزی را به دور از هر گونه سروصدا و آلودگی سپری کنند. اگر فرصت رفتن به شمال کشور وجود ندارد، می توان به روستاهای و مناطق زیبای اطراف تهران رفت و برای اجاره ویلا لوکس در یکی از این روستاها و مناطق زیبا اقدام کرد.

برای مثال، کردان همیشه گزینه خوبی برای گشت و گذار و دور شدن از فضای شهری و آلوده تهران بوده است. مطابق تحقیقات انجام شده توسط علی بابا، سفر مارکت و لحظه آخر، گرداگرد یکی از متنوع ترین ویلاها را در اختیار گردشگران و مسافران قرار می دهد. هر فرد با هر سطح توقعی که دارد، می تواند در یکی از این ویلاها اقامت کرده و سفری به یادماندنی را تجربه کند.

ویلاهایی که در منطقه کردان قرار دارند، هم از نظر تنوع، جذاب به نظر می رسند؛ هم از نظر امکانات، قابل توجه و راضی کننده هستند و هم، قیمتی که برای آنها در نظر گرفته شده است، در محدوده ای نرمال و قابل قبولی قرار دارد.

البته، تصور نکنید که تنها راه خوش گذراندن در روزهای آخر هفته، کردان است. یکی دیگر از جاهایی که آن نیز می تواند شما را سر ذوق آورده و انرژی مورد نیاز برای شروع یک هفته ی موفقیت آمیز را در وجود شما جاری کند، رفتن به منطقه لواسان است. این منطقه نیز جای فوق العاده دنج و جالبی است و ویلاهای آن بزرگ و زیبا هستند. اگر دوست داشتید، حتما برای اجاره ویلا لواسان نیز اقدام کرده و در یکی دو روز تعطیلات پنج شنبه و جمعه، حال و هوایی متفاوت را تجربه کنید.

آیا می توان برای اجاره ویلا در کردان برای مهمانی نیز اقدام کرد؟ این ویلاها چه ویژگی هایی دارند؟

اگر به دنبال اجاره ویلا در کردان برای مهمانی هستید، باید به حواستان باشد که چه ویلایی را انتخاب می کنید. مشخصات و ویژگی هایی که در زمان اجاره ویلا لوکس برای مهمانی باید در نظر بگیرید به این شرحند:

  • اگر مهمانی شما کوچک است و اغلب کسانی که به مهمانی تان می آیند، جزء آشنایان و دوستان نزدیک شما هستند، می توانید برای اجاره ویلاهای لوکس استخردار اقدام کنید. به این شکل نیز حوصله مهمانان شما سر نرفته و می توانند در استخر ویلا تنی به آب بزنند و شنا کنند.
  • برای مهمانی های بزرگ و رسمی، بهتر است ویلاهایی را اجاره کنید که هم بزرگ باشند و هم لوکس و شیک به نظر آیند. برای مثال، اجاره ویلا لوکس در کردان دقیقا همان چیزی خواهد بود که شما می خواهید. معمولا، اغلب ویلاهای لوکس، بزرگ و با شکوه هستند و مهمانان از بودن در آن، احساس رضایت غیر قابل وصفی را تجربه می کنند.
  • مساحت ویلا نیز موضوع مهمی است که در زمان اجاره ویلا باید حتما به آن توجه داشته باشید. در ویلاهای بزرگ، راحت تر می توان از مهمانان پذیرایی کرد و مهمانان نیز از بودن در یک فضای بزرگ احساس خستگی نکرده و حسابی خوش می گذرانند.

هزینه اجاره آپارتمان مبله در کردان، بالاتر است از هزینه اجاره ویلا لوکس در کردان؛ چرا؟

بین ویلاهایی که به آنها لوکس گفته می شود، و ویلاهایی که فقط مبله هستند، تفاوت های زیادی وجود دارد. موضوعی که باید آن را به خاطر داشته باشید، این است که یک ویلای مبله، حتما نمی تواند یک ویلای لوکس باشد.

مبلغ اجاره ویلای لوکس بالاست و آن هم به دلیل امکاناتی است که در این ویلا به چشم می خورد؛ برخی از این امکانات را در زیر اشاره کرده ایم:

  • یک ویلای لوکس، مساحت زیادی دارد.
  • ویلاهای لوکس از نظر امنیت در وضعیت خوبی به سر می برند.
  • ویلاهای لوکس در جای خوبی از نظر جغرافیایی و منطقه ای قرار گرفته اند.
  • در ویلای لوکس استخرهای سرپوشیده و سرباز وجود دارد.
  • این ویلاها دسترسی خوبی به مراکز خرید دارند.
  • مبله بودن از دیگر ویژگی های ویلاهای لوکس است.

اگر برای اجاره آپارتمان مبله در کردان اقدام کردید و همه شرایطی که در بالا اشاره کردیم، در آن وجود داشت، بدانید که این ویلا، یک ویلای لوکس و لاکچری است و قرار است کلی اتفاقات هیجان انگیز و جذاب در آن برای شما بیفتد.

هزینه ی اجاره ویلا لوکس روزانه در کردان چقدر است؟

هزینه ی اجاره ویلا لوکس در منطقه کردان، با توجه به پارامترهای متفاوتی تعیین می شود که یکی از آنها مساحت ویلا است. ویلاهایی که مساحت زیادی دارند، گران تر از ویلاهایی هستند که مساحت کمتری به آنها اختصاص داده شده است.

موضوع دیگری که روی هزینه اجاره ویلا در منطقه کردان تاثیر دارد، امکاناتی است که در ویلا به کار برده شده است. هر قدر یک ویلا، از نظر امکانات در سطح بهتری قرار داشته باشد؛ مثلا چندین استخر در آن ساخته باشند و یا تجهیزات امنیتی در آن به کار برده شده باشد، هزینه ای که برای اجاره ویلا دریافت می شود، بالاتر خواهد بود.

منطقه ای که ویلا در آن قرار گرفته است، دیگر عامل تاثیرگذار بر قیمت اجاره ویلا لوکس در کردان است. ویلاهایی که به یک منطقه گردشگری نزدیک هستند و یا آنهایی که در یک منطقه لاکچری و ثروتمند ساخته شده اند، گران تر از ویلاهایی هستند که در مناطق معمولی قرار دارند.

برای اجاره ویلا کردان استخردار اقدام کنیم یا اجاره ویلا لوکس؟

اگر در روزهای تابستان تصمیم گرفته اید به منطقه کردان بروید، برای اجاره ویلای کردان استخردار اقدام کنید. در روزهای گرم که گرما هر کسی را کلافه می کند، تنها چیزی که می تواند شما را سرحال آورد و انرژی از دست رفته تان را به شما بازگرداند، یک آب تنی در استخر ویلایی است که اجاره کرده اید.

اگر در فصل زمستان می خواهید به کردان بروید، چنانچه به شنا کردن علاقه زیادی دارید و با دیدن استخر، دست و دلتان می لرزد، برای اجاره ویلا لوکس در کردان اقدام کنید؛ زیرا اغلب این ویلاها، دو نوع استخر دارند.

شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید و با توجه به امکاناتی که می خواهید ویلا داشته باشد، برای اجاره یکی از انواع ویلاهای لوکس و یا استخردار اقدام کنید. برخی از ویلاها، لوکس نیستند، اما یک استخر روباز کوچک دارند؛ به این شکل، می توانید با مناسب ترین هزینه، در استخر ویلای شخصی تان شنا کنید. در ویلاهای لوکس، هم استخر روباز ساخته شده است و هم استخرهای سرپوشیده و همین دلیل است که می گوییم در فصل زمستان برای اجاره ویلا لوکس اقدام کنید.