در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با درب ضد سرقت صحبت کنیم. همچنین شما را با ابعاد و ارتفاع و عرض فریم درب ضد سرقت آشنا نماییم. افرادی که قصد نصب درب ضد سرقت را دارند باید به عرض درب ضد سرقت بسیار دقت کنند. البته اندازه گیری دقیق توسط افراد متخصص در این زمینه انجام می گیرد. پس اگر شما قصد دارید در این زمینه اطلاعات مفیدی به دست آورید بهتر است تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

 

درب ضد سرقت نیاز تمام منازل

امروزه به دلیل افزایش سرقت، آمار استفاده از درب ضد سرقت بسیار بیشتر شده است. این درب ها دارای امکانات بسیار زیادی هستند که سارقان نمی توانند به راحتی از آن ها عبور کرده و وارد منازل افراد شوند. شما با نصب درب ضد سرقت می توانید از تخریب، دستکاری و اهرم شدن قفل در جلوگیری به عمل آورید و کار سارقین را با مشکل مواجه کنید. اگر‌شما منازل خود را به این درب ها مجهز کنید دیگر‌ نگرانی در رابطه با امنیت منازل خود نخواهید داشت.  برای نصب درب ضد سرقت باید ابعاد درب مورد نظر را به درستی بگیرید تا درب شما بر اساس چارچوب مورد نظر ساخته و نصب شود. 

بررسی ابعاد درب ضد سرقت

برای نصب درب ضد سرقت افراد نیاز به یک فضای مشخص دارند. البته این ابعاد با توجه به جنس درب ضد سرقت متفاوت می باشند. اگر شما درب ضد سرقت چینی سفارش دهید ابعاد استاندارد درب ۱۰۵×۲۱۰ سانتیمتر می باشد. اگر درب شما ساخت کشور ترکیه باشد ابعاد آن ۱۱۵×۲۲۰ سانتیمتر می باشد. ابعاد درب های ضد سرقت ایرانی نیز مانند ابعاد درب های چینی می‌باشد و برابر ۱۰۵× ۲۱۰ سانتیمتر است. برای نصب ساب فریم ها به یک فضای مشخص نیازمند هستید. برای نصب ساب فریم‌ ها باید ارتفاع  ۱ سانتی متر و عرض ۲ سانتی متر بزرگتر ساخته شود. اگر شما می خواهید درب ساختمانی خود را با درب ضد سرقت تعویض نمایید نیاز است درب شما به صورت سفارشی بر اساس ابعاد درب قبلی تان ساخته شود. این اندازه ها توسط یک نصاب با تجربه اندازه گیری می شوند.‌

اگر درب شما جزو درب های استاندارد باشد برای نصب ساب فریم ها طولی برابر ۱۱۱ در ۲۱۲ نیاز می باشد. البته این ساب فریم ها می توانند از قوطی هایی در ابعاد ۴۰ در ۳۰ ساخته شوند. این قوطی ها از جنس فلز می باشند. البته در نظر داشته باشید اگر شما می خواهید درب ضد سرقت سفارشی بسازید هیچ محدودیتی برای ابعاد آن وجود ندارد و با توجه به طول و عرض مورد نظر می توان  این درب ها را به بهترین شکل ممکن ساخت. بسیاری از افرادی که در کار ساختمان سازی هستند تمایل دارند از درب های ضد سرقت سفارشی استفاده کنند. زیرا اندازه این درب ها دیگر در اندازه هایی که گفته شد محدود نمی شود. البته در نظر داشته باشید که ابعاد درب های ضد سرقت نباید از ۱۲۵ متر  فراتر ساخته شوند . اگر ابعاد مورد نظرتان از این مقدار بیشتر باشد می توان از درب های ضد سرقت دو لنگه و نیم لنگه استفاده کرد.

عرض درب ضد سرقت

فروشگاه های موجود در ساخت این نوع درب ها

فروشگاه های بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید درب ضد سرقت مورد نظر خود را به آن ها سفارش داده و در سریعترین زمان ممکن درب را تحویل بگیرید. فروشگاه آنلاین درب ضد سرقت این امکان را برای افراد به وجود آورده اند تا افراد بتوانند در سریعترین زمان ممکن و به راحت ترین شکل ممکن درب های ضد سرقت را سفارش دهند. شما می توانید سفارش خود را در سایت www.dezhdoor.com ثبت نمایید.  به این صورت در سریعترین زمان ممکن کارشناسان مربوطه در محل مورد نظر حاضر می شوند. بهتر است قبل از سفارش درب ضد سرقت از متخصصین و نصابان متخصص در این زمینه مشورت گرفته و ابعاد مورد نظرتان را توسط این افراد به صورت درست و دقیق اندازه گیری نمایید.

 به این صورت هیچ گونه مشکلی در ساخت درب شما به وجود نمی آید و در هنگام نصب با مشکل روبرو نمی شوید. ساخت سفارشی درب ضد سرقت یک امکان بسیار عالی برای افرادی می باشد که می خواهند از حالت استاندارد درب های ضد سرقت استفاده کنند. شما می توانید با توجه به ابعاد درب مورد نظر خود از درب های ضد سرقت یک لنگه و دولنگه و نیم لنگه استفاده کنید. همچنین می توانید بر اساس نظر و سلیقه خود یکی از انواع درب ها را انتخاب کنید. اگر عرض درب های ضد سرقت شما بیشتر از ۲ متر باشند بهتر است از درب های دولنگه استفاده کنید. این درب ها علاوه بر اینکه زیبایی زیادی دارند می توانند محیط مورد نظر شما را بسیار کاربردی تر نمایند.

جمع بندی در رابطه با درب های ضد سرقت

امروزه استفاده از درب ضد سرقت بسیار افزایش پیدا کرده است. افرادی که از این درب ها استفاده می کنند می توانند محیط مورد نظر خود را ایمن تر سازند. هرچقدر از درب هایی با کیفیت بیشتر  استفاده کنید، منازل شما از امنیت بیشتری برخوردار می‌ شوند. با نصب این درب ها می توانید ورود دزدان و سارقان را با مشکل مواجه کنید و کار آن ها را سخت نمایید. قبل از سفارش درب ضد سرقت بهتر است نوع و جنس آن را مشخص کنید. اگر می خواهید از درب های ضد سرقت ایرانی، ترک و یا چین استفاده کنید بهتر است قبل از انتخاب آن، در رابطه با جنس و کیفیت این نوع درب ها با متخصصین مجموعه مشورت نمایید.