1. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

در تور دبی آکواریوم و باغ وحش زیر آب در دبی مال با بچه های کوچک خود دنیای زیر آب را کاوش کنید. آکواریوم دبی با بیش از 33000 حیوان دریایی در یک مخزن 10 میلیون لیتری یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان است. این منظره را می‌توانید به صورت رایگان از دبی مال تماشا کنید، جایی که شما و بچه‌ها می‌توانید گونه‌های مختلف زیر آب، از جمله ماهی‌های خار و کوسه را تماشا کنید.

اگر می‌خواهید حیوانات را از نزدیک کاوش کنید، می‌توانید به داخل تونل آکواریوم و باغ‌وحش زیر آب بروید، جایی که بچه‌ها این فرصت را پیدا می‌کنند تا با کمک یک تور راهنما، آنها را از نزدیک کشف کنند و در مورد عادات آنها بیشتر بیاموزند. در باغ وحش زیر آب حیوانات هیجان انگیز دیگری از جمله لاک پشت ها، کینگ کروک معروف و دیگر ماهی های کوچکتر و حیوانات زیر آب دیده می شود.

باغ وحش زیر آب مکانی عالی برای کمک به کودکان شما برای کشف و کسب اطلاعات بیشتر در مورد موجودات دریا است.

مناسب برای کودکان در تمام سنین.

زمان سنجی:

دوشنبه تا پنجشنبه، 10 صبح تا 10 شب

جمعه تا یکشنبه، 10 صبح تا نیمه شب

قیمت بلیط:

150 درهم

2. پارک آبی آکواونچر دبی

برای استراحت با طراوت از آفتاب، به پارک آبی آکواونچر دبی بروید. Aquaventure با بیش از 100 وسیله سواری و جاذبه در فضایی به مساحت 2.4 میلیون فوت مربع، بزرگترین پارک آبی جهان است. از آنجایی که سواری ها از سطح هیجان کم تا بالا متغیر است، هم بچه ها و هم بزرگسالان می توانند اوقات خوشی را در پارک داشته باشند.

پارک آبی آکواونچر دبی همچنین یکی از بزرگ‌ترین مناطق بازی کودکان شهر، Splasher's Lagoon & Cove را در خود جای داده است که دارای بیش از 15 جاذبه تعاملی و مناسب برای کودکان، از جمله سرسره‌های کوچک و فواره‌ها و موارد دیگر است. منطقه همه کاره مطمئناً کوچولوها را در تمام طول روز مشغول نگه می دارد.

پارک آبی آکواونچر علاوه بر سرسره‌های هیجان‌انگیز، جاذبه‌های منحصربه‌فرد دیگری مانند ملاقات با دلفین‌ها، شنا با کوسه‌ها و حتی موج‌سواری را نیز در بر می‌گیرد و مطمئن می‌شود که بچه‌ها هرگز خسته نمی‌شوند.

مناسب برای کودکان 2 سال به بالا.

زمان: 9:15 صبح تا 17:30 بعد از ظهر

3. دهکده جهانی

نمایشگاه سالانه معروف دبی که هر سال بین اکتبر و آوریل برگزار می شود، یکی از بهترین مکان ها برای بازدید با کودکان است. در دهکده جهانی، بچه ها می توانند کشورها و فرهنگ های مختلف جهان را با 30 غرفه منحصر به فرد اختصاص داده شده به کشورهای مختلف، از جمله عربستان سعودی، هند و پاکستان، کشف کنند.

دهکده جهانی همچنین یکی از بزرگترین پارک های موضوعی روباز در شهر را در خود جای داده است که دارای سواری های آدرنالین زیادی همراه با بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز است که برای کودکان در هر سنی مناسب است. آن‌ها همچنین می‌توانند در یکی از هزاران غرفه غذا در گلوبال ویلج از غذاهای لذیذ از سراسر جهان لذت ببرند.

جدای از آن، دهکده جهانی همچنین تنها موزه منطقه Ripley's Believe It or Not را در خود جای داده است، جایی که هم کودکان و هم بزرگسالان می توانند ویژگی های آیتم های جذاب را در شش گالری انباشته کشف کنند. سفر به دهکده جهانی با طیف وسیعی از کارها، برای کل خانواده عالی است.

مناسب برای کودکان در تمام سنین.

زمان سنجی

یکشنبه تا چهارشنبه - 4 بعد از ظهر تا نیمه شب

پنج شنبه تا شنبه - 4 بعد از ظهر تا 1 بامداد

4. باغ پروانه ها

در باغ پروانه‌ها، واقع در باغ معجزه دبی، به فرزندان کوچک خود ماجراجویی افسانه‌ای بدهید. این مکان جادویی خانه بیش از 15000 پروانه از 50+ گونه است که در 10 گنبد تحت کنترل آب و هوا زندگی می کنند.

باغ پروانه بازدیدکنندگان را به سفری در سراسر زندگی حشره می برد، از مرحله کاترپیلار شروع می شود تا در نهایت به یک پروانه در حال پرواز تبدیل می شود. این تجربه نه تنها برای بچه ها لذت بخش است، بلکه آموزشی است.

کودکان همچنین می توانند از میان انبوهی از پروانه ها راه بروند و از آن لذت ببرند زیرا تعدادی از آنها می آیند و با آنها تعامل می کنند و روی دستانشان می نشینند. موزه پروانه و حشرات همچنین اطلاعات عمیق تری ارائه می دهد و به کودکان اجازه می دهد تا تاریخچه حشرات را کشف و کشف کنند.

مناسب برای کودکان در تمام سنین.

زمان: 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

قیمت بلیط:

باغ معجزه دبی و باغ پروانه ها

باغ پروانه ها

55 درهم

5. IMG Worlds Of Adventure

به دنبال یک روز پرماجرا با بچه ها هستید؟ IMG Worlds of Adventure مکان مناسبی برای بودن است. این پارک موضوعی سرپوشیده هیجان‌انگیز یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های شهر است و شخصیت‌های هیجان‌انگیز مارول (از جمله هالک و ثور) و Cartoon Network را در بر می‌گیرد که باعث می‌شود سواری برای بچه‌های کوچک هیجان‌انگیزتر شود.

این پارک دارای چندین سواری مناسب برای همه سنین است، با بیش از 10 سواری اختصاص داده شده به کودکان، از جمله Ben 10 5D Hero Time و The Thor Thunder Spin.

کودکان همچنین می توانند از ملاقات و احوالپرسی منحصر به فرد با شخصیت های مورد علاقه خود، از جمله مرد عنکبوتی و لوکی لذت ببرند و برای تجربه ای هیجان انگیز به خانه خالی از سکنه بروند.

مناسب برای کودکان 4 سال به بالا.

زمان سنجی:

از دوشنبه تا جمعه، ظهر تا 10 شب

شنبه، 11 صبح تا 11 شب

یکشنبه، 11 صبح تا 10 شب

5. سیاره سبز

سیاره سبز جنگل استوایی خاص دبی در وسط شهر است که بیش از 3000 گونه از حیوانات، پرندگان و گیاهان از جمله تنبل، توکان و پیرانا را در خود جای داده است.

سیاره سبز با انتخاب منحصر به فرد خود از حیوانات و پرندگان، به کودکان فرصتی می دهد تا طبیعت را کشف کنند و تجربه کنند. چه موجوداتی در تاریکی تجربه کنند که در آن می‌توانند عادات حیوانات جنگل‌های بارانی شبانه را در هنگام تاریکی کشف کنند، چه پرندگان با جایی که می‌توانند پرواز توکان‌های کمیاب را در سراسر گنب تجربه کنند.

در The Green Planet چیزی برای همه وجود دارد که آن را به یکی از بهترین مقاصد برای بازدید خانوادگی سرگرم کننده تبدیل می کند. حیوانات، خزندگان و پرندگان مطمئناً کوچولوهای شما را مشغول می‌کنند، در حالی که شما خودتان زیبایی‌های طبیعت را تماشا می‌کنید.

مناسب برای کودکان در تمام سنین.

زمان: 10:00 صبح الی 6:00 بعد از ظهر

قیت بلیط:

6. درخشش باغ دبی

درخشش باغ دبی که با مأموریتی برای روشن کردن مسائل گرمایش جهانی و افزایش ردپای کربن ایجاد شده است، نمایشگاهی جذاب درخشش در تاریکی است که بیش از 500 توهم طبیعت و الهام‌گرفته از هنر را نشان می‌دهد که با استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف می‌درخشند. محصولات بازیافتی

این پارک به پنج بخش منحصر به فرد تقسیم شده است. هر یک از آنها بر روی موضوعی متفاوت از آبزیان شناور گرفته تا دایناسورهای دوران ژوراسیک تمرکز داشتند که قلب هر کودک دوستدار دایناسور را روشن می کند. بچه‌ها همچنین می‌توانند هنگام قدم زدن در مسیرهای دیدنی، سایر نمایشگاه‌های هنری و مجسمه‌های یخی را در سراسر پارک کاوش کنند و از نمایش‌های آکروباتیک روزانه لذت ببرند که هم بزرگسالان و هم جوانان را شگفت‌زده می‌کند.

در طول ماه های زمستان، دبی باغ گلو یکی از هیجان انگیزترین مکان ها برای بازدید با خانواده است.

مناسب برای کودکان در تمام سنین.

زمان سنجی

یکشنبه تا جمعه، 5 بعد از ظهر تا 11 شب

شنبه، 5 بعد از ظهر تا 11 شب

قیمت بلیط:

7. LEGOLAND Parks Dubai

اگر بچه های شما عاشق LEGO® هستند، برای بازدید از پارک های منحصر به فرد LEGOLAND در دبی بسیار هیجان زده خواهند شد. پارک‌ها و استراحتگاه‌ها در دبی واقع شده‌اند، نه یک، بلکه دو پارک با مضمون LEGO که منحصراً برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال ساخته شده‌اند - پارک تم LEGOLAND دبی و LEGOLAND Waterpark Dubai. هر دو پارک دارای سواری های هیجان انگیزی هستند که به کودکان خردسال اختصاص داده شده است و مطمئناً باعث می شود که بچه های کوچک از خوشحالی جیغ بکشند.

این پارک با بیش از 10 سواری و فعالیت‌های هیجان‌انگیز با مضمون LEGO برای کودکان، از جمله ساخت و ساز و مسابقه با ماشین‌های لگو و تور کارخانه لگو، مطمئناً بچه‌ها را در تمام طول روز راضی نگه می‌دارد. تور Miniland که باعث می‌شود بچه‌های کوچک احساس غول‌ها کنند، برای تفریح بیشتر باید از آن بازدید کنید.

پارک آبی لگولند دبی

تنها پارک آبی در منطقه که منحصراً به کودکان اختصاص داده شده است، پارک آبی لگولند دبی، میزبان فعالیت‌های سرگرم‌کننده برای کودکان است، از جمله ساخت قایق با آجرهای نرم لگو برای شناور شدن در رودخانه تنبل و بیش از 20 سرسره آبی سرگرم‌کننده برای انتخاب.

همچنین می توانید اقامت خود را در هتل LEGOLAND رزرو کنید تا سفر را با سر و صدا کامل کنید.

مناسب برای کودکان 2 تا 12 سال

زمان سنجی

LEGOLAND دبی (پارک موضوعی): همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است

پارک آبی LEGOLAND: پنجشنبه - سه شنبه، 10 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است (چهارشنبه ها تعطیل است).

قیمت بلیط

8. پیست یخی دبی

یکی دیگر از جواهرات مناسب برای کودکان در مرکز خرید دبی، پیست یخی دبی، مکانی عالی برای آشنایی جوانان با اسکیت روی یخ و لذت بردن از تفریحات خانوادگی است. پیست یخ در اندازه المپیک هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب است و برای اسکیت بازان مبتدی و پیشرفته باز است.

بچه‌ها می‌توانند فقط راه خود را در پیست اسکیت بزنند یا با کمک یک مربی حرفه‌ای مهارت‌ها و مهارت‌ها را بیاموزند. در هر صورت، بازدید از پیست یخ دبی مطمئناً یک روز مفرح را برای کل خانواده رقم خواهد زد. این پیست همچنین وسایل ایمنی را برای کودکان فراهم می کند تا از هر گونه آسیبی جلوگیری کنند.

مناسب برای کودکان 4 سال به بالا.

زمان سنجی

دوشنبه تا پنجشنبه، 10 صبح تا 10 شب

جمعه تا یکشنبه، 10 صبح تا نیمه شب

قیمت بلیط:

پیست یخی دبی

پیست یخی دبی

98 درهم

هم اکنون خریداری کنید

بهترین رویدادهای آینده دوستانه در دبی

کمپ تابستانی ماجراجویان جوان موزه آل شیندقا

اگر کودک شما تشنه کاوش و کنجکاوی در مورد میراث اماراتی است، کمپ تابستانی ماجراجویان جوان در موزه آل شینداغا یک انتخاب عالی است. این کمپ سفری خارق‌العاده را ارائه می‌کند که در آن کودکان در مناظر الهام‌بخش امارات، کشف گنجینه‌های آن و یادگیری در مورد میراث فرهنگی غنی اماراتی خواهند گشت.

با شروع انفجار کپسول زمان، دست و پنجه نرم کنید و آماده شوید، و فرزندانتان را به یک ماجراجویی پنج روزه ببرید که فراموش نخواهند کرد. هر روز مملو از فعالیت های تفریحی لذت بخش و کارگاه های یادگیری خلاق تعاملی است که تجربه ای متنوع و جذاب را تضمین می کند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید:بهترین کمپ های تابستانی کودکان در دوبامن

ردوگاه تابستانی ماجراجویان جوان موزه آل شیندقا

468 درهم

هم اکنون خریداری کنید

ماتیلدا موزیکال در اپرای دبی

ماتیلدا موزیکال، موزیکال برنده چند جایزه از کمپانی سلطنتی شکسپیر (RSC) و با الهام از کتاب محبوب رولد دال بی نظیر، از 3 تا 12 اکتبر 2023 به اپرای دبی می آید.

با فیلمنامه دنیس کلی و آهنگ های اصلی تیم مینچین، داستان جادویی ماتیلدا، یک دختر کوچک خارق العاده که مسلح به تخیل روشن و ذهنی تیز است، تجربه لذت بخشی برای کودکان و بزرگسالان است.

این فرصت منحصر به فرد را برای تجربه نمایش برنده جایزه در دبی از دست ندهید.

Disney on Ice 100 Years of Wonder 2023 را در ابوظبی ارائه می کند

در این نمایش برنده جایزه اسکیت روی یخ با نسخه ویژه صدمین سالگرد دیزنی روی یخ در ابوظبی در اکتبر 2023، جادوی شخصیت های دیزنی مورد علاقه خود را که زنده می شوند، تجربه کنید.

این نمایش منحصر به فرد به شما این فرصت را می دهد تا داستان های دیزنی مورد علاقه خود را تجربه کنید، از جمله Encanto، Aladdin، Tangled، Moana، The Little Mermaid، Beauty and the Beast و موارد دیگر در قالب یک نمایش موزیکال، اسکیت روی یخ.

سوالات متداول درباره مکان های مناسب برای کودکان در دبی

آیا دبی مکانی امن برای کودکان است؟

آیا کارهای زیادی برای انجام دادن برای بچه ها در دبی وجود دارد؟

بهترین مکان مناسب برای کودکان در دبی کدام است؟