5 پیشنهاد لست تورز برای دبی گردی : جاذبه های تفریحی و گردشگری دبی آنقدر معروف و شناخته شده بوده که نیازی نیست آن ها را برای شما معرفی کنیم. تنها جاذبه های کمی در دبی هستند که ناشناخته باقی مانده اند. دبی شاید شهر کوچکی باشد، اما انقدر پیشرفت شده و توسعه یافته که سالانه میلیون ها میلیون توریست و گردشگر را به سمت خود جذب می کند. توریست ها و گردشگران اگر برنامه تور دبی گردی برای خود در نظر گرفته اند، در ادامه میتوانند با این پنج پیشنهاد لست تورز سفری جذاب تر و به یاد ماندنی تر داشته باشند. 

بازدید از پارک زبیل دبی

یکی از بزرگ ترین پارک های دبی، پارک زبیل می باشد. این پارک وسیع ترین فضاهای سبز را داشته و نزدیک به میدان تجارت جهانی دبی قرار دارد. این پارک بزرگ برای تفریح توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی بسیار مناسب بوده و توریست ها میتوانند در مرکز مخصوص پارک پیک نیک برپا کرده، از باربیکیوها استفاده کنند، دوچرخه سواری کننده، مشغول قایق رانی در دریاچه شوند و یا کودکان خود را در ماشین های مخصوص کودکان مشغول به بازی نگه دارند. توریست ها و گردشگران میتوانند هر روز هفته با هزینه ورودی پنج درهم از این پارک دبی دیدن کنند. همینطور هر جمعه در پارک زبیل بین ساعات نه صبح تا سه بعد از ظهر مرکز فروش غذاهای داغ و بازار صنایع دستی برپا می شوند. 

بازدید از پارک زبیل دبی

دوچرخه سواری در دبی

دبی از جمله شهرهای دنیا بوده که طرح اشتراک گذاری دوچرخه داخل شهری را مورد سرمایه گذاری قرار داده است. در هرکجای شهر دبی باشید چه بلوار شیخ محمد بن زاید و یا برج خلیفه، دبی مال و ... توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند با پرداخت پانزده درهم، به مدت سی دقیقه دوچرخه های بزرگ کرایه کنند. در سال های اخیر این شهر یکی از بهترین شهرهای دنیا بوده و به بهترین مکان برای پیاده روی تبدیل شده است. دلیل آن هم رستوران ها کافه های معروف دور تا دور خیابان می باشد.  

دوچرخه سواری در دبی

خرده فروشی های محلی دبی

دبی مال شاید بزرگ ترین مرکز خرید دنیا باشد، اما قیمت محصولات و اجناس در آن بسیار بالا می باشد و ممکن است از عهده خیلی ها بر نیاید. بنابراین به توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی پیشنهاد می کنیم تا از خرده فروشی های محلی خرید کنند. بهترین خرده فروشی های محلی دبی نزدیک به بازارهای عربی قرار داشته و فضای آن هم به شکل صد سال گذشته می باشد. انواع و اقسام محصولات مختلف از جمله طلا و ادویه جات در این منطقه پیدا می شود. در منطقه بور نیز از این خرده روشی ها میتوان لباس های پشمی، گیوه های عربی و ... تهیه کرد. 

خرده فروشی های محلی دبی

مترو سواری در دبی

شاید به نظر مترو سواری کاری هیجان انگیز در دبی نباشد، اما اگر میخواهید با ارزان ترین هزینه ممکن به سایر نقاط این شهر برسید، از بین دیگر وسایل حمل و نقل دبی، مترو را انتخاب کنید. مترو شهر دبی یکی از ارزانترین سیستم های حمل و نقل عمومی در دنیا بوده و همینطور این امکان وجود دارد که با کارت های مخصوص کرایه خود را پرداخت کنید. هزینه این کرایه بستگی به مسافت داشته و بین سه تا هفت درهم به صورت متغیر می باشد. متروی شهر دبی در روزهای عادی از ساعته پنج صبح تا نیمه شب و روزهای تعطیل بین ساعات ده صبح تا یک شب فعال می باشد و مسافران را جابجا می کند. همچنین اگر زیاد به دبی سفر می کنید میتوانید از سرویس VIP و یا Gold Class استفاده کنید تا اینترنت بی سیم رایگان نیز در اختیارتان باشد. 

مترو سواری در دبی

استراحت در ساحل بادبادک های دبی

دبی بیشتر از چهل کیلومتر ساحل شنی داشته و البته بیشتر قسمت های آن متعلق به هتل های پنج ستاره در دبی می باشد که برای اقامت در آن ها باید هزینه های سنگین و زیادی را پرداخت کنید. یکی از معروف ترین سواحل این شهر، ساحل بادبادک ها در ام سکیم می باشد. هزینه ورود به این ساحل رایگان بوده و بهترین مکان برای توریست ها و گردشگران است که همراه با خانواده هایشان در آن استراحت کنند. ساحل بادبادک ها دارای مسیر پیاده روی چوبی، کافه های دنج، صندلی های مخصوص آفتاب گیری، ورزش های آبی، پارک مخصوص اسکیت ایکی، چتر سایه بان و ... می باشد. 

استراحت در ساحل بادبادک های دبی