سفر بهترین راه برای فرار از روزمرگی‌ها و فشار و استرس‌های کاری است، بنابراین افراد ترجیح می‌دهند چند روزی از سال را به این امر بپردازند. یکی از دغدغه‌هایی که افراد در هنگام مسافرت با آن مواجه می‌شوند، یافتن آژانس مسافرتی معتبر و منصف است. به دلیل گستردگی اینترنت امروزه تمام خدمات مرتبط به گردشگری به‌صورت آنلاین نیز وجود دارد. ازاین‌رو شما می‌توانید با جستجو در این فضا بهترین آژانس مسافرتی آنلاین را برای سفر خود انتخاب کنید. در این مقاله با معرفی 5 ویژگی برتر آژانس‌های مسافرتی، انتخاب را برای شما ساده‌تر خواهیم کرد.

ویژگی‌های آژانس‌های مسافرتی آنلاین قابل‌اعتماد

با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کسب‌وکارها اینترنتی و دیجیتالی شده‌اند، آژانس‌های مسافرتی و خدمات گردشگری نیز جز مشاغلی بودند که در صدر این جدول قرار داشتند. به همین دلیل امروزه شاهد تغییر TA (Travel Agency)‌ها به OTA (Online Travel Agency)‌ها هستیم. شاید برای شما هم این سؤال پیش بیاید که OTA‌ها چه مزیتی نسبت به TA‌ها دارند، در ادامه توضیحاتی درباره این موضوع ارائه می‌دهیم.

عدم نیاز به مراجعه حضوری

در این عصر، کمبود زمان یکی از دغدغه‌های اصلی افراد به شمار می‌آید؛ بنابراین افراد روش‌هایی را برای انجام امورات خود انتخاب می‌کنند که اتلاف زمان کمتری داشته باشد. خدمات آنلاین و اینترنتی مشکل اتلاف زمان را حل کرده‌اند، شاید برایتان جالب باشد که بدانید امروزه حتی عوارض آزادراهی بین‌شهری نیز آنلاین پرداخت می‌شود تا وقت افراد در صف‌های طولانی هدر نرود.

خدمات کامل

 آژانس‌های مسافرتی آنلاین خدمات و امکانات کامل‌تری نسبت به آژانس‌های مسافرتی سنتی دارند. شما می‌توانید با مراجعه به این آژانس‌ها بلیط سفر، بلیط هتل، بلیط اماکن گردشگری و غیره را یکجا تهیه کنید. علاوه بر این موارد در اکثر OTA‌ها توضیحات جامعی درباره مقصد سفر شما ارائه می‌شود که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

خرید و امکان استرداد بلیت و مبلغ

یکی از ویژگی‌هایی که این آژانس‌ها را محبوب کرده است، امکان خرید آسان بلیت و استرداد آن است. به‌گونه‌ای که اگر در برنامه سفرتان تغییراتی ایجاد شد می‌توانید به‌آسانی بلیت خود را بازگردانده و مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید.

امکان رصد قیمت در لحظه

برای برنامه‌ریزی سفر نیاز دارید بودجه سفر را نیز پیش‌بینی کرده و مبلغی را برای این مورد کنار بگذارید. OTA‌ها این کار را برای شما راحت کرده‌اند، زیرا می‌توانید با مراجعه به سایت از آخرین قیمت بلیت، تور، هتل و غیره مطلع شده و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید.

امکان مقایسه قیمت‌های اعلامی

شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های فروش بلیت اماکن گردشگری، قیمت‌های آن‌ها را باهم مقایسه کرده و موردی متناسب با شرایط و بودجه خود انتخاب کنید.

تاپ؛ آژانس مسافرتی کاربردی در تلفن همراهتان

حال که با ویژگی‌های یک آژانس مسافرتی آنلاین مطمئن آشنا شدید، وقت آن رسیده است که یکی از معتبرترین OTA‌ها را به شما معرفی کنیم. سوپر اپلیکیشن تاپ یکی از پلتفرم‌های مطمئنی است که در زمینه سفر و گردشگری نیز خدمات گسترده‌ای را برای کاربران خود ارائه می‌دهد. در ادامه نکات طلایی و متمایز تاپ را نسبت به سایر OTA‌ها بیان می‌کنیم.

برندی معتبر با پشتوانه‌ای قدرتمند

افراد در هنگام خرید اینترنتی در جستجوی فضایی مطمئن هستند تا هیچ‌گونه کلاهبرداری صورت نگیرد. سوپر اپلیکیشن تاپ یکی از معتبرترین پلتفرم‌هایی است که تحت‌نظر بانک پارسیان، بانک مرکزی، پلیس فتا و شاپرک فعالیت می‌کند. این پلتفرم بستری امن و مطمئن را برای کاربران فراهم آورده است تا بدون هیچ نگرانی آیتم‌های موردنیاز برای سفری ایده‌آل و به‌یادماندنی را خریداری کنند. به کمک تاپ دیگر نگران کلاهبرداری‌های اینترنتی و ایجاد مشکل و ناهماهنگی در سفرتان نباشید.

خدمات کامل و کاربردی

سوپر اپلیکیشن تاپ تمامی خدمات مرتبط به سفر را تحت پوشش قرار می‌دهد. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس را خریداری کرده و همچنین اقدام به رزرو هتل و اقامتگاه موردنظر خود کنید. در این پلتفرم معتبر، بلیت بیش از 60 مکان گردشگری نیز به فروش می‌رسد که می‌توانید باتوجه‌به شهر مقصد خود خریداری کنید. اگر شما با خودروی شخصی خود سفر می‌کنید همچنین می‌توانید از خدمات عوارض آزادراهی تاپ نیز بهره‌مند شوید.

قیمت ایده‌آل و رقابتی

قیمت‌های خدمات ارائه شده در این پلتفرم بسیار مناسب و اقتصادی است. شما می‌توانید به کمک این سوپر اپلیکیشن با هر بودجه و شرایطی که دارید نسبت به خرید بلیت اقدام کنید.

پشتیبانی 24 ساعته

یکی دیگر از ویژگی‌های برتر تاپ داشتن پشتیبانی شبانه‌روزی است؛ بنابراین اگر در طول سفر خود با مشکلی روبه‌رو شدید می‌توانید با پشتیبانان مجرب این مجموعه تماس گرفته و مشکل خود را حل کنید.

تور‌های خوش‌قیمت و پکیج‌های اقتصادی

تاپ، تور‌های اقتصادی و ویژه‌ای را نیز در نظر گرفته است که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. به‌عنوان‌مثال تور‌های اخیر تاپ به شهر مشهد مقدس با قیمت استثنایی 790 هزار به فروش می‌رسید که با استقبال زیاد افراد روبه‌رو شد. شما نیز می‌توانید با دانلود و نصب تاپ روی گوشی‌های هوشمند خود این فرصت‌های استثنایی را از دست ندهید. همچنین استفاده از خدمات گردشگری فرصت شرکت در جشنواره‌های تاپ را برای شما ایجاد می‌کند.

سخن پایانی

در این مطلب با پنج ویژگی ممتاز آژانس‌های مسافرتی آنلاین آشنا شدید، همچنین خدمات ویژه تاپ در بخش سفر به شما معرفی شد. این سوپر اپلیکیشن علاوه بر خدمات گردشگری، 73 سرویس کاربردی دیگر نیز دارد که می‌توانید با دانلود و نصب رایگان از آن‌ها بهره‌مند شوید و شانس خود را برای برنده‌شدن در جشنواره‌های ویژه تاپ افزایش دهید.