5 جاذبه دیدنی دبی : با انتخاب دبی به عنوان مقصدی برای تعطیلات، سفری ماجراجویانه و جذاب خواهید داشت. این شهر جاذبه های گردشگری فراوانی داشته و بهترین مقصد برای سفرهای دسته جمعی و خانوادگی می باشد. چرا که برای هر سن و سالی تفریحات و خدمات مناسب ارائه میدهد. شما نمیتوانید تک به تک جاذبه های گردشگری این شهر را بگردید و از آن ها دیدن کنید. بنابراین 5 جاذبه دیدنی دبی را برای شما معرفی کرده ایم تا با مقاصد در دبی آشنا شوید.  

برج خلیفه

بلندترین برج جهان با ارتفاع 830 متر، برج خلیفه می باشد. این برج معروف ترین نماد شهر دبی بوده و نمیتوان دبی را بدون بازدید از ان ترک کرد. اگر میخواهید در سفرتان به دبی تجربه های جدیدی کسب کنید، از طبقه 124ام برج خلیفه دیدن کنید. از روی این طبقه میتوان چشم اندازی 360 درجه ای به سمت شهر دبی داشت و تمام مناظر صحرا و دریا را دید. 

برج خلیفه

مرکز خرید دبی مال

از مهم ترین مراکز تجاری در دبی، میتوان به دبی مال اشاره کرد. از دبی مال میتوان به آکواریوم دبی و برج خلیفه دسترسی داشت. در صورتی که به دنبال تفریحات مختلفی در این مرکز خرید هستید، میتوانید از پیست اسکی، سینما و اتاق بازی آن استفاده کنید. همچنین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی در این مرکز خرید دبی میتوانند شاهد مراسم های مختلفی در زمینه های هنر و موسیقی باشند. در ماه های ژانویه و فوریه هر سال، در مرکز خرید دبی مال فستیوال خرید برگزار می شد. 

مرکز خرید دبی مال

باستاکی دبی

اگر در سفرتان به دبی به دنبال فضایی سنتی و معنوی هستید، پیشنهاد ما به شما منطقه باستاکیا یا همان دبی قدیمی می باشد. قدمت منطقه باستاکیا به قرن نوزدهم برگشته، زمانی که اقامتگاه بازرگانان ثروتمند ایرانی بود. بسیاری از این تجار، مشغول معامله پارچه و مروارید بودند. 

باستاکی دبی

مسجد جمیرا دبی

یکی از زیباترین معماری های اسلامی در دبی، مسجد جمیرا می باشد. این مسجد زیباترین مسجد دبی شناخته شده است. شب هنگام مسجد جمیرا زیباترین و تماشایی ترین نوپردازی ها را دارد. توریست ها و گردشگران میتوانند هر روز هفته، به جز روزهای جمعه با برنامه تور دبی خود از این مسجد دیدن کنند. 

مسجد جمیرا دبی

دیره دبی

محله دیره دبی به خاطر بازارهای سنتی عربی که داشته، بین توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی بسیار معروف و مشهور است. این منطقه مملو از مغازه های قدیمی و رنگارنگ بوده و همینطور بزرگ ترین بازار طلای دنیا در این منطقه می باشد. علاوه بر بازار طلا بازار ادویه نیز در دیره قرار دارد.

دیره دبی