دبی هیچ کمبودی از نظر جاذبه های شگفت انگیز گردشگری و تفریحات جذاب ندارد، از بلندترین آسمان خراش های جهان گرفته تا قدیمی ترین و بهترین بازارچه های دبی! دبی شهر قطب مسافرتی واقعی است. با اینحال، تجربیات باورنکردنی وجود داشته که بازدیدکنندگان در راهنماهای مسافرتی آن ها را پیدا نمی کنند، اما حتما باید از آن بازدید شود. به همین خاطر ما 5 تجربه غیرتوریستی در سفر به دبی را برای شما معرفی کرده ایم تا در تور دبی خود بتوانید از تمام جاذبه های توریستی این شهر دیدن کنید. این 5 تجربه غیر توریستی شامل جاذبه هایی خواهد بود که شاید تاکنون اسم آن ها را هم نشنیده اید اما بازدید از آن ها ارزش وقت گذاشتن را دارد. 

5 تجربه غیرتوریستی در سفر به دبی

اپرای دبی

سالن اپرای دبی با شاهکار معماری فوق العاده اش یکی از جاذبه های شهر دبی بوده که به توریست ها و گردشگران پیشنهاد می کنیم حتما بلیت بازدید و از آن را تهیه کنند. سالن اپرای دبی در سال 2016 افتتاح شد و تاکنون برخی از بزرگترین موزیکال های و اپراهای جهان را به نمایش درآورده است. با بازدید از اپرای دبی یک شب عالی و فوق العاده متفاوت را در دبی برای خود رقم بزنید. 

اپرای دبی

هتل میدان دبی

هتل میدان یک هتل عظیم بوده خیلی بیشتر از یک اقامتگاه ساده است. این هتل زیبا جایی است که جام جهانی دبی – یکی از بزرگترین رویدادهای اجتماعی دبی و همینطور چندین مسابقه اسب دوانی در آن برگزار می شود. اسب دوانی یکی از بزرگترین مسابقات شهر دبی بوده که هر سال در ماه های زمستان و بهار برگزار می شود. توریست ها و گردشگران تور دبی که علاقه کند به مسابقه دوانی هستند میتوانند در این هتل دبی به تماشای این مسابقه مشغول شوند و یا حتی در آن شرکت کنند. این هتل همچنین دارای یک زمین گلف و پیست دو نیز می باشد. 

هتل میدان دبی

خیابان آلسرکال دبی

خیابان آلسرکال دبی یک مکان عالی برای کسانی که علاقه مند به هنر معاصر هستند می باشد. چیزی که توریست ها در این خیابان پیدا خواهند کرد، گالری های هنر، کافه های زیبا و همینطور تئاتر است. شما در این خیابان میتوانید یک روز تمام به تماشای گالری های هنری بنشینید. اما حتما رویدادهای آینده را از وب سایت بررسی کنید چرا که بازارها، کنسرت ها و نمایش ها در طول سال برگزار می شوند. 

خیابان آلسرکال دبی

مرکز خرید باکس پارک دبی

مرکز خرید باکس پارک یک مرکز خرید در فضای باز با چندین رستوران جالب و فروشگاه ها شیک مد روز بوده و در جاده ال واسل قرار گرفته است. میتوان گفت این مرکز خرید رازی بین ساکنان دبی بوده چرا که درباره آن زیاد صحبت نمی کنند. تمام غرفه ها و فروشگاه های این مرکز خرید دارای ویترین شیک و زیبایی هستند. حتما از آن بازدید کنید. 

مرکز خرید باکس پارک دبی

اسکای ‌دایو دبی

این یک تجربه عالی برای تمام توریست ها و گردشگران تور دبی خواهد بود که میخواهند آدرنالین و هیجان را تجربه کنند. اسکای دایو دبی به شکل بین المللی معروف شده و در آن میتوان نخل جمیرا را با سرعت 120 مایل در ساعت از بالا تماشا کرد. شما میتوانید برای تجربه این حس هیجان انگیز، وارد وب سایت مربوطه شده و برای خود بلیت رزرو کنید. 

اسکای ‌دایو دبی

منبع : theculturetrip.com