یونیورسال استودیو سنگاپور : مجهزترین مجموعه تفریحی در جزیره زیبا و دوست داشتنی سنتوزا، سنگاپور واقع شده. این شهربازی با استفاده از جدیدترین و مدرن ترین امکانات روز دنیا طراحی و ساخته شده تا در سفرتان به سنگاپور اوج لدت و هیجان را تجربه کنید. آنقدر وسایل بازی این شهربازی زیاد است که اگر میخواهید همه وسایل آن را امتحان کنید، باید یک روز کامل را به شهربازی یونیورسال استودیو سنگاپور اختصاص دهید. شهربازی یست هکتاری سنگاپور هفت منطقه موضوعی داشته که همگی به اطراف یک دریاچه میباشند. علاوه بر اینها این شهربازی دومین مجموعه تفریحی در خاورمیانه است که موضوعی میباشد! از هجده جاذبه یونیورسال استودیو سنگاپور در این پارک استفاده شده.

یونیورسال استودیو سنگاپور

موضوعات شهربازی یونیورسال استودیو سنگاپور

هر قسمت از این پارک مختص به یک شخصیت کارتونی معروف میباشد. بسیاری از گردشگران تور سنگاپور کودکان خود را برای تفریح و داشتن  روزی شاد و پرنشاط به این مجموعه تفریحی می آورند. علاوه بر شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان و نوجوانان، انواع ترن ها، سینماهای چند بعدی، پارک آبی بزرگ، همینطور بازی های ترسناک و هیجان انگیز برای بهتر کردن روز شما ارائه شده اند. این شهربازی که یکی از بهترین مراکز تفریحی فعلی در این کشور میباشد بازی های جنگی هوایی برگرفته از فیلم های معروف را نیز عرضه میکند. و اما قسمت محبوب بیشتر مردم، مرتفع ترین ترن هوایی 2نفره جهان است که مشتریان زیادی دارد! اگر میخواهید هیجان واقعی را بدست آورید این ترن هوایی همان چیزی که میخواهید را به شما میدهد. سی رستوران و بیست فروشگاه نیز در این مجموعه تفریحی بزرگ فعالیت میکنند.

موضوعات شهربازی یونیورسال استودیو سنگاپور

هزینه ورود و بلیط یک روزه پارک یونیورسال استودیو سنگاپور

برای ورودی هر 1نفر حدود هشتاد دلار و قیمت بلیط برای هر بزرگسال از سیزده سال به بالا، هفتاد و برای کودکان چهار تا دوازده سال پنجاه دلار میباشد.

8 Sentosa Gateway, Singapore 098269