این هتل استانبول در منطقه تکسیم، 0.4 مایلی از Beyoglu واقع شده است. این اقامتگاه در نزدیکی حمام تاریخی گالاتاسرای و 28 مایلی از فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen استانبول قرار دارد. کاخ دولما باغچه با 20 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است. با 5 دقیقه پیاده روی به ایستگاه متروی تکسیم می رسید. هتل آکا لوش تکسیم دارای 94 اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و اینترنت بی سیم و همچنین امکاناتی مانند یخچال و مینی بار می باشد. برخی از اتاق ها دارای حمام اختصاصی با حمام و سینک هستند. اتاق ها نیز رو به شهر هستند. این هتل صبحانه را در کافه ارائه می دهد. غذاهای محلی را می توانید در رستوران هتل میل کنید. می توانید روز خود را با صبحانه کامل شروع کنید که هزینه آن برای هر نفر 12 یورو در روز است.

اینترنت

اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

پارکینگ مهمان

پارکینگ موجود نیست

پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، روسی، ترکی، عربی، فارسی صحبت می کنند.

تعداد اتاق: 94.

نام قبلی: bvs lush hotel taksim

بررسی اجمالی

هتل 4 ستاره گرند دورماز استانبول با ارائه سونا، مرکز سلامت ، 7 دقیقه پیاده تا دانشگاه برجسته ترکیه ای استانبول فاصله دارد. این هتل استانبول زیبا به سبک عثمانی در فاصله کوتاهی از مرکز خرید سرپوشیده Historia قرار دارد. هتل استانبول در منطقه سلطان احمد واقع شده است و 7 دقیقه پیاده روی از Levent فاصله دارد. مرکز شهر نزدیک است، حدود 20 دقیقه پیاده روی. این هتل عالی در 25 دقیقه پیاده روی از منطقه باستانی سلطان احمد واقع شده است گزینه عالی برای رزرو هتل استانبول می باشد.

هتل جذاب Sokullu Pasa - کلاس ویژه استانبول با محیطی شگفت‌انگیز در منطقه قدیمی شهر سلطان احمد قرار دارد و مهمانان می توانند از دسترسی به اینترنت پرسرعت در سراسر هتل و همچنین رستوران، باغ و تراس در هتل  لذت ببرند.

موقعیت مکانی

این هتل 4 ستاره Sokullu Pasa - کلاس ویژه در قلب استانبول با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی از آب انبار باسیلیکا و مسجد آبی سلطان احمد در نزدیکی آن قرار دارد.

مسجد قرن شانزدهمی عثمانی سلیمانیه 25 دقیقه پیاده تا هتل مجلل و فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen استانبول 28 مایل فاصله دارد. این هتل زیبا در نزدیکی مسجد ایاصوفیه کوچک واقع شده است. ایستگاه اتوبوس Catladikapi در فاصله 5 دقیقه ای هتل Sokullu Pasa قرار دارد.

اتاق ها

می‌توانید یکی از ۲۴ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و امکاناتی مانند تجهیزات تهیه چای/قهوه را انتخاب کنید. اتاق های راحت مجهز به وان هستند. برخی از آنها حمام خصوصی دارند. حمام های بزرگ دارای حوله هستند. برخی از این اتاق ها منظره ای رو به دریا دارند.

این هتل دارای یک صبحانه کامل انگلیسی رایگان است. مهمانان می توانند از نوشیدنی های خنک در سالن غذا خوری لذت ببرند. Tarihi Cesme طیف خوبی از غذاهای خاورمیانه، مدیترانه و ترکی را سرو می کند و در فاصله 200 فوتی هتل قرار دارد. خدمات نگهداری از کودک برای مهمانان که کودک همراه دارند ارائه می شود. یک مرکز تجاری برای مسافران که قصد سفر تجاری دارند وجود دارد.

 اینترنت

اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

 

پارکینگ مهمان

پارکینگ خصوصی در نزدیکی محل با قیمت 12 یورو در روز امکان پذیر است.

 

پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، روسی، ترکی، عربی صحبت می کنند.

 

سال بازسازی: 2010 تعداد طبقات: 7. تعداد اتاق: 24.

رزرو هتل تبریز :

هتل گسترش تبریز

شرح:

کسانی که از شهر تبریز دیدن می کنند و به دنبال این هستند که در هتلی با موقعیت خوب و آرامش بخش با چشم اندازی زیبا از شهر و امکانات رفاهی عالی بگویند، هتل چهار ستاره گسترش یک انتخاب فوق العاده است.

امکانات رفاهی:

این هتل 13 طبقه در اتاق ها و سوئیت های مجهز خود با امکانات مناسب همراه با رستوران های زیبا با سرو بیش از 50 نوع غذای لذیذ ایرانی و خارجی و انواع دسرها و نوشیدنی ها در فضایی آرام، اقامتی دلپذیر را فراهم می کند.

همچنین این هتل دارای استخر، سالن کنفرانس، تالارهای پذیرایی آماده برگزاری مراسم و فروشگاه صنایع دستی با هدف رفع نیازهای میهمانان خود، فروش سوغات تبریز می باشد.

جاذبه های اطراف:

این هتل تبریز در مرکز شهر و در مجاورت بناهای تاریخی مانند مسجد کبود و موزه آذربایجان و همچنین مراکز خرید و ادارات دولتی قرار دارد و باعث می شود افراد به راحتی به گشت و گذار و خرید بروند و اوقات خوشی را سپری کنند.

رزرو هتل چابهار :

هتل لاله در شهر چابهار یک هتل چهار ستاره برتر است که خدمات پذیرایی با کیفیت را برای بازدیدکنندگانی که برای اهداف توریستی یا تجاری به این شهر می‌آیند ارائه می‌کند. زمین سرسبز حیاط و نمای چشم نواز هتل در نگاه اول بازدیدکنندگان و بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار می دهد. هتل لاله چابهار در خط ساحلی دریای عمان ساخته شده است تا از شگفتی‌های آن دیدن کند. از آنجایی که شهر چابهار بندری حیاتی برای موقعیت تجاری و تجاری خود است و همچنین به دلیل جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منحصر به فردش محبوب است، هر دو نوع گردشگر و بازرگان می‌توانند مهمان این هتل چابهار باشند. میهمانان می توانند از غذاهای لذیذ رستوران داخل هتل لذت ببرند و اگر غذاهای دریایی دوست دارید، هتل خواسته شما را با یک رستوران غذاهای دریایی برآورده کرده است. با پنج دقیقه پیاده روی، مسافران برای لذت بردن از مناظر باشکوه به دریای عمان می رسیدند.